*******NYT NAISET MITTANAUHAT ESIIN!*********
Kerropas;
Reiden ympäryksesi paksuimmalta kohtaa?
POhkeen ympärys paksummalta kohtaa?
Käsivarren ympärys paksuimmalta kohtaa?
Lisäksi pituus ja paino ja kuvaile viel itseäsi tyyliin " hoikka, reitevä, mahakas jne"
Omani tässä:
Reisi 60 cm
POhje 40 cm
Käsivarsi 29 cm
Pituus 168 ja paino 67 kg. Ylipainoa on ja raajat on todella paksut. Vyötärönympärys alle 80 cm. Kuvauksena voisin sanoa, että olen erittäin reitevä ja paksujalkainen. BMI on normaali mutta painoa pitäisi pudottaa tuo 7 kg ainakin.
Syy miksi utelen on se, että pidän reisiäni ja pohkeitani aivan valtavan paksuina ja kiinnostaa tietää millaisia mittoja teillä muilla naisilla on. Minä
Kommentit (17)
Sääriäni kehutaan usein - reiden paksuin kohta, jonka mittasin, on aivan lähellä nivustaivetta. Olen muodokas, mutta en ylipainoinen, BMI 24.
Reisi 56 cm
Pohje 34 cm
Käsivarsi 25 cm
Pituus 171, paino 66, olen rintava ja persevä.
Reisi 55cm
pohje 35cm
hauis/alli 31cm
153cm/59kg
pituus 166, paino 69. olen mielestäni pikkuisen pullea, haluaisin painaa noin 4 kg vähemmän. vyötärötön, tanakkajalkainen :)
rintava ja vatsakas. Lisäksi lihaksikas.
170/85kg. Reisi 60 cm, käsivarsi 31cm, pohje 40cm.
Ap:lle lohduksi: minulla on kokooni nähden hoikat sääret ja reidet (meillähän on samat nuo mitat)
Hitto, kyllä mä sitten olen tosi paksupohkeinen, kun teillä muilla on jotain 34:ääkin pohkeen ympärys. Ja kun siis mä en näyt' mitenkään lihavalta, mutta nuo jalat on niin pkaust ja kamalat....olen laihtunut useita kiloja mutta pohkeen ympärys ei ole pienentynyt yhtään. Kilot ja sentit on lähteneet mahasta melkein kaikki. :(
ap
Ilmeisesti et ole itse lainkaan vielä huomannut tätä, joten et oikeasti ole kovin paksupohkeinen?
olen huomannut, sillä minulle ei mahdu jalkaan yhdetkään kaupan saappaat! ap
Reisi 53cm
Pohje 32cm
Hauis 25cm
Pituus 168cm ja paino 60kg
Itestä tuntuu et kiinteytystä tarttis tehdä, mut muuten oon aika hoikka.
pituus 158, paino 51, olen persevä
59/161
reisi 52
pohje 34
käsi 26
Pyöreyttä löytyy joka puolelta mut tää mahakkuus todella häiritsee. Kiinteytyksen paikka.
Tunnen joitakin naisia, jotka ovat muuten tosi hoikkia, mutta pohkeet on paksut. Ja toisinkin päin: pulleahkolla naisella voi olla hoikat pohkeet. Ei niihin välttämättä laihdutus tehoa.
reisi 58
pohje 38
käsivarsi 27
bmi 23.2
mutta mitä eroa on reidellä ja pohkeella? Eiks se oo sama asia, puolessavälin polvea ja lantiota ???
Pituuteni on 157,5 cm ja paino noin 63 kg.
Reisi 59 cm
pohje 34 cm
käsi 30 cm
Reisi 56cm
pohje 36cm
käsivarsi 27cm.