Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kondomi voi pettää? Jos sitä on nimittäin käytetty oikein KOKO yhdynnän ajan? t. kätilö

Vierailija
01.05.2008 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni on käynyt kahdesta niin että kondomi on hajonnut..

tokalla kerralla ns kärki lähti irti, jäi sisääni. toisella kerralla reikä oli jo ilm valmiiksi.

ei ole mistään merkistä tms kiinni kylläkään.

Vierailija
22/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin on pakosti käynyt, kun tulin raskaaksi kondomia käytettäessä. Mitään erikoista en huomannut eikä mieskään, tai ei ainakaan sanonut, jos huomasi. Ja ikääkin oli meillä päälle 40 tuolloin. Tyttö on nyt 5-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä peräjälkeen. Ja ne siis ihan repesivät.

Yhden kerran on kondomi jäänyt sisälleni. oLi vielä aprillipäivä ja luulin että kyseessä on aprillipila kun mies asiasta sanoi. En kuitenkaan ole millään kerralla tullut raskaaksi, koska olen hakenut joka kerta varmuuden vuoksi jälkiehkäisyn.

Vierailija
24/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ yksi onneton rullautui kesken leikin pois päältä. Ihan oli normaalissa ja oikein käytettyinä. Magic-kondomi, sekin mielestäni RFSU:n.

Vierailija:

Jos olet kokeillut ainakin kaikki RFSUn kortsut läpi niin tiedät, ettei ne mene rikki sitten millään. Yleinen juttu vaan on, että sanotaan, että ollaan käytetty kortsua, vaikka todennäköisesti ne on siellä yöpöydän laatikossa. Tai sitten on laitettu vasta loppuvaiheessa. Menepä opiskelemaan toinen kätilö. Ok, on mahdollista, että menee rikki, mutta OIKEIN käytettynä se on todella turvallinen. Seksuaaliterveydelle elintärkeää eikä vain siis raskauden ehkäisyssä. Menepä edes siis lukemaan kirjallisuutta ja käytännön kokemuksiin!

Vierailija
25/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en kyllä löytänyt yhtään tapausta, on vaan tapauksia että voi revetä ja liukua pois paikaltaan tai olla reikä valmiiksi, mutta ei kenellekään eikä millään asiantuntija palstalla ollut että sieltä mitään yli tursuaa normaalissa oikeassa käytössä, jos se on siis oikein päällä ja otetaan lopussa pois pitäen tyvestä kiinni.

Tai oli jollain niin pieni sitin (pituus 10cm tyvestä ymärys 9cm) että selällään maatessa säiliöstä valuu terskan alapintaa ja vartta pitkin neste ulos, heh heh.

Vierailija
26/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihmetellyt samaa kuin ap. Kiitos niille, jotka asiallisesti ovat vastanneet ap:n viestiin, sain itsekin vastauksia. Meillä kondomi on ollut ehkäisynä yhteensä noin viiden vuoden ajan. KOSKAAN se ei ole mennyt rikki, jäänyt sisään tms. Siksi olen tätä samaa aina pohtinut, että kuinka se kondomi nyt niin epäluotettava on? Voin olla tyhmä, mutta tämä ilmiö (kondomin pettäminen) on minulle vieras.

Vierailija
27/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sitä harvoin tapahtuukin. Ihmettelin sitä itsekin, juuri noin viiden vuoden säännöllisen käytön jälkeen ilman ongelmia, kunnes se sitten kerran hajosi ihan huomaamatta. Ja saman verran on jatkettu sen jälkeen, ilman hajoamisia. Eli kyllä ne joskus voivat hajota, ihan kokeneeltakin oikein niitä käyttävältä.

Vierailija
28/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muuta ehkäisyä ei ole ja kyllä täällä on pantu ihan tosissaan rajusti ja hellästi, edestä ja takaa ja usein. Enkä kyllä keksi millä ne saisi rikki tai muuten epäonnistuttua, jos sen kortsun siihen munaan laittaa.

Vierailija
29/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortsuista, mutta meillä on kaksi mennyt rikki käytössä. Eiks kondomeissa ole päiväys?

Kätilö, et kyllä millään voi tietää satojen tuhansien kortsujen kestävyyttä..et sitten millään.

Vierailija
30/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä päästä. Meillä esimerkkitapaus exän kanssa, kun minä suunnittelin jo lähtöä suhteesta ja mielenkiinto lopahtanut, mutta suostuin vielä seksiin. Taisin kuivua liikaa homman aikana tai jotain. Kondomia oli siis aiemmin käytetty onnistuneesti pari vuotta.

Vierailija
31/33 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen kerennyt kuivua välillä.

Vierailija
32/33 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että Aplla on väärän kokoinen kondomi käytössään

Vierailija
33/33 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkutalosta löytyi yli 10 v vanhoja kumeja. Avattaessa hajosivat käsiin.tosin v 2008.