Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä pahoinpitelyä?

Vierailija
29.04.2008 |

Nelivuotiaani sai itkuraivarit (ollut ihan mahdoton jo viikkoja), minulla napsahti ja raahasin hänet kovakouraisesti sänkyynsä. Karjuin lapselle, että olisi hiljaa ja aina kun hän nousi sängystä raahasin uudestaan ja ravistelin.

Pyysin lapselta anteeksi, mutta olen niin väsynyt tähän joka asiasta tappelemiseen, että iltapäivän olin todella ynseä.

Minä vielä olen vastaan lapsen fyysistä kurittamista, en lyö, nipistä tai tukista, mutta kun hermot menevät retuutan ja ja karjun kovaa.

Lapsi huostaan ja psykologille?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko saada jostain apua lisäkeinojen keksimiseen ettei tarvitsisi karjua ja satuttaa.

nim. apua tarvinnut äiti

Vierailija
2/7 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin sitä en niin pahaksi katsoisi. Jos taas raahasit jostain ruumiinosasta lattiaa myöden niin sitten kyseessä jo pahoinpitely.

Omatuntosi soimaa sinua jo melkoisesti, silti kannattaa ottaa yhteyttä jonnekin ja pyytää apua. Tekee hyvää jo puhua asiasta ja selvittää itselle ulkopuolisen kanssa miten vakavasta asiasta on kyse. Ettei käy niin, että itse paisuttelet tai vähättelet asiaa. Tai sitten tämä palsta tekee sen puolestasi...

Kaikilla menee hermot joskus ja jos ei yksinkertaisesti muista mitä voisi siinä tilanteessa tehdä niin keinot on vähissä. Pahoillaan tuosta tosin sietää olla mutta itsensä syyttelyn ja rypemisen sijaan keskustelisin asiasta ammattilaisen kanssa ja miettisin keinoja reagoida jatkossa paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele lapsesi paikalle aikuinen ihminen. olisiko suotavaa että ravistelet kaveria vihapäissäsi?

mieti nyt jo etukäteen mitä teet seuraavalla kerralla kun hermo menee. on parempi kävellä ulos kuin ravistella.

jos toistuu niin ota yhteyttä vaikka neuvolapsykologiin.

ja pidä huoli siitä että nukut ja syöt tarpeeksi.

Vierailija
4/7 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...numero 0600-16388, 0,50 e/min+pvm

Vierailija
5/7 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko miehesi omasta mielestäsi väkivaltainen?

Vierailija
6/7 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 vuotta??? Nii.. iiin.

Itävaltalaismieshirviö selitti suojelevansa tytärtään huumeilta eli koki käytöksensa hyväksytyksi :(((

Joku antoi sulle hyvän neuvon: eli lepää tyttökulta! Kyllä se siitä ja jos ahdistaa niin soita jonnekin.

Vierailija
7/7 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei neuvolan kautta psykologiapua irtoa, niin sitten yksityisesti. ei se nyt kovin montaa kymppiä maksa kerta, ja vielä lapsesikin lapset kiittävät.