Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kenellekään tullut KUUKAUTISET vaikka olisi ollut jo RASKAANA?

Vierailija
22.02.2009 |

Tarkoitan tällä siis yhtä runsasta vuotoa kuin kuukautisten aikaan normaalistikin. Pientä vuotoahan saattaa esiintyä raskauden ensimmäisinä kuukausina, sen tiedän.

Mulla on parina päivänä ollut samanlaisia oireita kuin raskaana ollessa, juuri samanlaista pahoinvointia, eilen silmissä välpätti ja rinnatkin kipeät. Mutta kuukautiset olivat ihan normaalisti puolitoista viikkoa sitten. Saattaa nämä tietysti olla jotain ovulaatio-oireitakin tai sitten olen tulossa kipeäksi..

Mutta kysymys tuli siis otsikossa :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kuukautta, ennenkuin hän huomasi olevansa raskaana. odotti siis 6kuukautta kun normaalisti 9=). siis kysymykseesi, joo, voi tulla (siis vuotoa voi olla juuri kuukautisten aikaan, itsellänkin aina silloin jos satuttiin rakastelemaan tuohon aikaan). ja terve vauva syntyi, vaikka huoli olis suuri ja seksikieltoakin lääkäri määräasi.

Vierailija
2/9 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en siltikään oikein usko.. Testiä ei tähän hätään ole ja aion nyt odottaa seuraaviin kuukautisiin asti :)

Toivoa aina saa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla onkin ollut 8 raskautta ja niistä 5 päätyi alkuraskauden keskenmenoon. Verenvuotoa on ollut joka raskaudessa kolmen ekan kuukauden ajan aina siihen aikaan, kun on normaalisti kuukautiset. Jos vuotoa on tullut muutoinkin, niin silloin on ollut keskenmeno tulossa.

Toivottavasti olet raskaana! :) Rintojen kipeytyminen on ollut ainakin mulla aina takuuvarma merkki raskaudesta jo ennen pos. testiä.

Vierailija
4/9 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme ihanaa lasta!

Ensimmäinen raskaus oli mulla melkein oireeton, muutamana päivänä oli tällaista etovaa oloa ja paha huimauskohtaus (niin kuin eilen), mutta rinnat eivät olleet kipeät paitsi synnytyksen jälkeen.. Vuotoa ei ollut yhtään, mutta voihan jokainen raskaus olla erilainen..

Taitaa olla toiveajattelua.. Voi kunpa tämä pahaolo ei menisi pois :)

Vierailija
5/9 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverilla ekana kuukautena

Vierailija
6/9 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverilal oli kahdet normaalit kuukautiset, ennen kun kuukautiset loppui... (vuoti normaaliin tapaan). Ekassa neuvolassa kun tunnusteltiin kohtu niin pistettiin ultraan

Vierailija
7/9 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vielä tää 3 raskaus päättäy viikolla 26 eli tyttö tuli 21/10 ja laskettu aika oli 19/1 eli syntyi 3 kuukautta etuajassa joten odotus aika oli 3 kuukautta

Vierailija
8/9 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vielä tää 3 raskaus päättäy viikolla 26 eli tyttö tuli 21/10 ja laskettu aika oli 19/1 eli syntyi 3 kuukautta etuajassa joten odotus aika oli 3 kuukautta

Ihana lukea näitä tarinoita :) Saa lisää uskoa tähän unelmaan..

ap

Vierailija
9/9 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olin jo raskaana, mutta yhdet lähes normaalit kuukautiset tuli. Lähes normaalit sanon, koska jälkeenpäin ajateltuna ne oli varmaan hiukan niukemmat kuin ihan taviskuukautiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi