Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te PUNAISEKSI hiuksenne värjäävät

Vierailija
29.04.2008 |

Miten saatte punaisen kestävään?

Mullalähtee jo parissa pesussa, ja sitten on vaan semmonen tunkkasen vaaleen ruskee. Pitääkö luopua vaan ajatuksesta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liven väreillä pysyy kans hyvin samoin niillä 100% -väreillä (punainen pakkaus) jos noista kotiaineista haluaa hyvän. Ja lisäksi käytän sellaista kampaajalta ostamaa hiusnaamiota tai hiushoitoa joka värillinen Crestol Color Gloss, tässä on tosi voimakas pigmentti tuubi on 75 ml ja maksoi muistaakseni n.10¿, siitä kun hanskoilla pyyhekuiviin hiuksiin levittää ja antaa 20 min. vaikuttaa niin hyvä tulee. Voi siis käyttää useesti ja mun mielestä parempi kuin että värjäisi kerran tai kaksi viikossa :) Tuosta tuubista riittää kyllä muutamaan kertaaan, useampaankin.

Vierailija
22/27 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla ei ole rahaa tai aikaa käydä. Pitäisi aina ottaa lomapäiviä töistä ym. että yleensäkin pääsisi sinne kampaajalle, ja sitten vielä pitäisi maksaa hirveitä summia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko jotain hyvää merkkiä ym mitä suosittelette?

Pysyykö väri hyvänä sitten kuin kauan?

Mulla on tosiaan jotain tollasta Panthenen tai jonkun punasille tarkotettua shampoota ja hoitoainetta, ainoota punasille tarkotettua mitä kaupoista löytyy. Just ostin alesta monta purkkia:)

ap

Vierailija
24/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa vuodessa ja käytän ihan tavallisia Fructiksia. Hyvin pysyy.

Vierailija
25/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kampaaja aina sanoo, että mielellään ainakin 3 päivää pesemättä värjäyksen jälkeen eikä missään nimessä ainakaan saunaan samana päivänä.

Kampaamosta punaisille hiuksille tarkoitettua shampoota ja mielellään hiuksiin jätettävä hoitosuihke.

Vierailija
26/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla värjätään n 6 viikon välein ammoniakittomalla värillä (CHI) ja käytän siihen sopivia tuotteita. Ei ole koskaan jäänyt väriä pyyhkeeseen tai tyynyliinan. Ja kaunis leiskuva kupariväri kestää.

ja hiukset olkapäille asti, eli voluyymiä riittää.

Vierailija
27/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vertasin siihen, kun ne viimeks värjättiin (ennen pääsiäistä), ettei paljonkaan oo haalistunut väri. Kampaaja on joskus sanonut, että se riippuu paljon hiustyypistä pysyykö punainen. Joillain se ei vain pysy, vaikka olis kuinka hyvät shampoot ja muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi