~ ENSKAT PK-seudun TREFFIT toukokuussa ~
Kommentit (22)
Kiitos Susannalle aloitteesta!
Meille käy 19. päivä alkavalla viikolla kaikki paitsi torstai, koska silloin on Baby Bio. Paras ajankohta on siinä klo 12-13 alkaen, jos saa valita. Ja mielellään keskustassa, ei autottomina päästä esim. Jumboon. Sanomatalo on perinteisesti hyvä, mutta onhan niitä muitakin paikkoja.
Tipu & Sienna
Meille käy kaikki muut päivät paitsi perjantai tuolla Susannan ehdottamalla viikolla. Parhaiten ti tai ke.
Toivottavasti saadaan monta äitiä lapsineen paikalle. =)
Ja voimme tulla keskustaan tahi Jumboon, miten vaan enemmistö päättää.
t. iida-linnea ja tyttönen
Meille sopii mikä päivä vaan ja melkeinpä missä vaan :)
Gaiole ja piiperö
juuri tuon babybion takia, jos tällä kertaa päästäisiin sinne. Kellonaikana 12 olisi meille parempi kuin 13, koska Kalle alkaa silloin jo tarvita iltapäiväpäikkäreitään. Mutta onko tuo 12 huono lounaan takia?
Jumboon meidän on tosi hankala tulla, joten kannatan keskustaa!
just et meillä on menoa keskiviikkona.
Olisko TIISTAI nyt tällä hetkellä paras päivä?
Entäs kellon aika? klo 12?
Ja keskusta näyttää olevan treffipaikka?
Lisää vaan enskoja mukaan!!
S
Meille sopii siltä viikolta kaikki muut päivät paitsi torstai, silloin on neuvola ja ensimmäinen rokete tiedossa.
äitijaEdwina
Näyttäisi siltä, että tiistai 20.5 sopii aika monelle. Mukana olisivat siis
Susanna
äitijaEdwina
Iida-Linnea
Gaiole
Bianco
Tipu
Käykö kaikille klo 12 ja taas Sanomatalon Wayne' s? Muutkin ovat erittäin tervetulleita! Pääseekö Henna Ninnin tai molempien lasten kanssa?
Hei!
Minäkin olen " enska" , vaikken ole enskoissa kirjoitellutkaan. Tapaamisenne kuulostaa oikein kivalta, mutta itse en taida vielä uskaltautua mukaan, kun tuo oma lapsukainen on vasta pariviikkoinen... Kuinka usein yleensä tapailette ja pääsisikö jatkossa tällainen ei-enskoissa-kirjoitellutkin mukaan? : ) Ja siis toki voin joskus enskoissakin kirjoitella, jos ehdin! Tulipas varsin sekava viesti!
Nakero08 ja poju 2,5 vk
Toista tapaamista tässä vasta puuhastellaan. Tottakai olet tervetullut mukaan.
Niin ja onneksi olkoon pojan johdosta!
Kumpi teistä muuten on hämäläinen, sinä vai miehesi?
ÄitijaEdwina
Minä olen se hämäläinen! Mites päin teillä? : )
Tosiaan luulen, että tuo toukokuun tapaaminen voi tulla minulle tai siis meille liian pian, mutta jospa tapaamisia olisi jatkossakin, niin tulen sitten mieluusti mukaan!
Nakero08
Minä myös =)
Kyllä noita tapaamisia järjestetään uudestaan, tulette sitten seuraavaan
Eli TIISTAI 20.5. klo 12 ja wayne' s coffee sanomatalo!?
ja muistuttelen enskoja tapaamisesta :)
.. Ja samalla kysäisen, että SUSANNA, millä junalla oot ajatellut lähteä Hesaa kohti tiistaina? Voitaisiin koittaa tulla samaa matkaa tyttösen kanssa.
t. iida-linnea
Ajattelin että lähdettäisiin klo 11.20 lähtevällä R-junalla. On helsingissä klo 11.43.
GAIOLE hyppäättekö samaan junaan tikkurilasta (on tikkurilassa 11.28 jos oikein muistan)?
Susanna
Joo, tulen samaan junaan. Nähdäänkö taasen ensimmäisessä vaunussa?
Gaiole
Nähdäänkö taasen ensimmäisessä vaunussa?
Joo tehdään näin. :)
S
Me joudutaan perumaan huominen näkeminen, mä olen niin hirveässä flunssassa. Onneksi Lotalle ei ole tätä, (koputan samalla puuta).
Mutta pitäkää hauskaa ja sovitaan uusi tapaaminen kesälle
Äiti ja Lotta zzzz torstaina 3 kk
Moikka,
Ajattelin perustaa ketjun toukokuun treffejä varten hyvissä ajoin, jotta saataisiin mahdollisimman moni paikalle.
Nyt sitten vain kertomaan ketkä olisi kiinnostuneita tulemaan ja koska teille sopisi treffit.
Mites sopiskos 19.5. alkava viikko?
Ehdotuksia!!
Susanna