Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoimmat joululahjat kautta aikojen

Vierailija
25.12.2014 |

Pistetään ketju pystyyn! Itselle ei koskaan ole osunut mitään oikeasti huonoa lahjaa kohdalle. Joskus vaan olen lukenut tarinoita kun lahjaksi on annettu kaikenlaista, mm. lapsettomalle pariskunnalle anoppi antoi joululahjaksi vauvanvaatteita ja tuttipulloja vaikka nainen ei ollut edes raskaana.

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:11"]

2

[/quote]

Ilmeisesti aika moni tähänkin ketjuun kirjoittanut yllättyisi iloisesti kunnolla toimivasta älypuhelimesta 

Vierailija
62/151 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 01:08"]

Vietettiin joulua vanhempieni, siskoni ja hänen lapsensa kesken. Tietysti tämä lapsi sai paljon lahjoja ja oli mahtavaa nähdä, kuinka hän nautti "joulupukin" tuomisista. 

Siskoni sai lahjaksi blu-ray soittimen, rahaa 200E plus päälle muut tilpehöörit, suklaata, hajuvettä, huulikiiltoa... 

Itse sain suklaata, 70 E rahaa, koiralle pari puruluuta ja 4 huulirasvaa. 

En nyt erityisesti edes toivonut mitään, mutta jotenkin tää näin selvä eriarvoisuus silti vituttaa. Varsinkin, kun siskolla ei ole varaa ostaa muille lahjoja, ja mulla on.

[/quote]

Minusta tuo on ihan loogista että sille köyhemmille ostetaan enemmän lahjoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 05:32"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:11"]

2

[/quote]

Ilmeisesti aika moni tähänkin ketjuun kirjoittanut yllättyisi iloisesti kunnolla toimivasta älypuhelimesta 

[/quote]

Se on av:n sivuista, ei puhelimesta kiinni. Itsellä on satasen älypuhelin ja toimii moitteetta, mutta siskolla 500e puhelin ja ei toimi.
[/quote]
Jos ne seuraavien sivujen linkit ei näy, kirjoita osoiteriville /sivu/2 .Ei luulisi olevan vaikeaa.

Vierailija
64/151 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kirjan "Parhaat suklaareseptit" ja konvehtirasian. Olen allerginen suklaalle.

Vierailija
65/151 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme muovista halpis henkaria.

Vierailija
66/151 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
67/151 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:36"]

Joulukoristeet. Huoh.

[/quote]

lapsen askartelemat ymmärrän, mutta kaupasta ostettuja en.

[/quote]

Mä ymmärrän, silloin kun niitä on toivottu.

Vierailija
68/151 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

R

Vierailija
69/151 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ärsyttää kaikki turha krääsä, josta pitäisi päästä sitten eroon kuluvan vuoden aikana. Ei oikein kehtaisi roskiinkaan heittää, mutta minimalistina en halua kotiimme mitään turhaa ja ylimääräistä. Säilytystilaakin on niin vähän...

Vierailija
70/151 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunan kuorimiskone. Anopilta.

Vierailija
71/151 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
72/151 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkiensäilytyspussi.

Vierailija
73/151 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut itselle, mutta lesbo kaverini sai vanhemmiltaan poikakalenterin...

Vierailija
74/151 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä epäilen, että äitini ostaa tahallaan toinen toistaan huonompia joululahjoja. Tänä jouluna oli vuorossa ryppyvoidetta (olen 26-vuotias). Olen koko ikäni ollut atoopikko, ja äitini tietää tasan tarkkaan kuinka "vaikea" iho minulla on ja kuinka vain harvat voiteet sopivat iholleni. Tänä syksynä kävin keskustelun äitini kanssa siitä, että olen viimein löytänyt kosmetiikkamerkin, joka sopii minulle ja joka ei ärsytä ihoani. Kävimme myös pitkän keskustelun siitä, että voiteissa ei esimerkiksi se, että kuinka kallista se on kerro mitään siitä, sopiiko se omalle iholle. Sanoin pariinkin otteeseen, että se, että jotakin voidetta myydään apteekissa, ei tarkoita sitä, että voide olisi laadukasta tai parempaa. Tämä ryppyvoide tuli säestyksellä "Se on ostettu sitten APTEEKISTA ja se on KALLISTA, joten sen olisi parasta sopia."

Voi luoja... Haluaisin tykätä äidistäni, mutta välillä mietin, tekeekö hän näitä asioita tahallaan..

Vierailija
75/151 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 01:08"]

Vietettiin joulua vanhempieni, siskoni ja hänen lapsensa kesken. Tietysti tämä lapsi sai paljon lahjoja ja oli mahtavaa nähdä, kuinka hän nautti "joulupukin" tuomisista. 

Siskoni sai lahjaksi blu-ray soittimen, rahaa 200E plus päälle muut tilpehöörit, suklaata, hajuvettä, huulikiiltoa... 

Itse sain suklaata, 70 E rahaa, koiralle pari puruluuta ja 4 huulirasvaa. 

En nyt erityisesti edes toivonut mitään, mutta jotenkin tää näin selvä eriarvoisuus silti vituttaa. Varsinkin, kun siskolla ei ole varaa ostaa muille lahjoja, ja mulla on.

[/quote]

Minusta tuo on ihan loogista että sille köyhemmille ostetaan enemmän lahjoja. 
[/quote]

Minun mielestä ei. Mielestäni joululahjoissa kannattaa olla tasapuolinen ja ostaa samanhintaista ja yhtä ajatuksella mietittyä kaikille (kallista tai halpaa), sitten muulloin voi antaa rahallista tukea hankintoihin ja elämiseen. Näkyyhän sen tuon kirjoittankin kohdalla, että joululahjojen eriarvoisuudesta mieli pahoitetaan helposti vaikka jo ihan aikuisia oltaisiin. Mielestäni ihan ymmärrettävästi.

Vierailija
76/151 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 11:45"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 05:32"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:11"] 2 [/quote]   Ilmeisesti aika moni tähänkin ketjuun kirjoittanut yllättyisi iloisesti kunnolla toimivasta älypuhelimesta    [/quote] Se on av:n sivuista, ei puhelimesta kiinni. Itsellä on satasen älypuhelin ja toimii moitteetta, mutta siskolla 500e puhelin ja ei toimi.

[/quote]

Totta hemmetissä on puhelimesta kiinni. 

Vierailija
77/151 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhhhmmm...

Lapsena (olisinko ollut eskari-ikäinen tai sitten ekalla-tokalla, en enää muista) sain mummilta lahjaksi "tuoksupaketin", missä oli saippua, hajuvesi ja jotain muutakin, en muista mitä. Muuten ihan kiva, mutta nuo olivat ns. mummo juttuja ja haju oli oikeasti todella ällöttävä, sellainen pistävä, joka kävi nenään :/

Nyt aikuisena olen saannut siskoltani "paskan" lahjan. Tietää hyvin etten voi pitää villasukkia (ulkona jalat hikoaa ja sisälläkään ei ole hyvät. Ja kun jalat hikoaa, niin sitten jalkoja paleltaa), noooooo.. Teki sitten ihan kiusallaan mulle villasukat. Ei siinäkään vielä mitään, MUTTA.. Mun jalan koko on 39-40 ja nuo sukat oli kokoa 36.. Että sillai.. Annoin sukat takaisin ja kun mentiin kummipojan synttäreille, sisko sitten antoi villapaidan. Astetta parempi, mitä nyt kokoa liian pieni ja liian lyhyt, kova kun kivi (sisko tekee jostain syystä todella "tiukkaa" neulosta) ja paita oli myös sellaista väriä, mitä en pidä ollenkaan (punainen ei ole mun väri). Paita pyöri ties kuinka kauan vaatehuoneen hyllyllä ja taisin sen viime vuonna viedä UFFIN laatikkon tms :D 

Sisko myös yksi joulu antoi meidän äiskälle ja mulle pipot, ei siinä mitään. Hyväthän nuo olivat ym. mutta ne olivat niin isot, että niin olisi mahtunut kaksi päätä samaan aikaan :D :D

Vierailija
78/151 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä paristokäyttöinen jalkaraspi eikä MITÄÄN muuta.... :(

Vierailija
79/151 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ihan täysi ot, mutta siis tuleeko nuo kakkoset joka ketjuun jostain av:n sivujen virheestä? Oon koko ajan luullut, että joku jaksaa ketjusta toiseen provoilla ja häiritä, ja ihmetellyt tyypin sinnikkyyttä... :D

Vierailija
80/151 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:01"]Mieheltä paristokäyttöinen jalkaraspi eikä MITÄÄN muuta.... :(
[/quote]

Oikeesti?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi