Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoimmat joululahjat kautta aikojen

Vierailija
25.12.2014 |

Pistetään ketju pystyyn! Itselle ei koskaan ole osunut mitään oikeasti huonoa lahjaa kohdalle. Joskus vaan olen lukenut tarinoita kun lahjaksi on annettu kaikenlaista, mm. lapsettomalle pariskunnalle anoppi antoi joululahjaksi vauvanvaatteita ja tuttipulloja vaikka nainen ei ollut edes raskaana.

Kommentit (151)

Vierailija
101/151 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4v sai vaarille tultua 4 pakettia, jokaisessa huonot tehdasvillasukat 5 euroa pari. Taitaa olla lyhty sammumaan päin köyhällä tekstiiliteknikolla, eivät tosiaan olleet hintansa arvoiset edes. Lapsi oli niin nolona ettei kehdannut valittaa vaikka mieli selvästi teki.

Lapsi taisi olla hyvin kasvatettu, kun ei valittanut pehmeistä paketeista. Isäkö sen sitten oli kasvattanut kohteliaaksi, 4-vuotiaan?

Vierailija
102/151 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietettiin joulua vanhempieni, siskoni ja hänen lapsensa kesken. Tietysti tämä lapsi sai paljon lahjoja ja oli mahtavaa nähdä, kuinka hän nautti "joulupukin" tuomisista. 

Siskoni sai lahjaksi blu-ray soittimen, rahaa 200E plus päälle muut tilpehöörit, suklaata, hajuvettä, huulikiiltoa... 

Itse sain suklaata, 70 E rahaa, koiralle pari puruluuta ja 4 huulirasvaa. 

En nyt erityisesti edes toivonut mitään, mutta jotenkin tää näin selvä eriarvoisuus silti vituttaa. Varsinkin, kun siskolla ei ole varaa ostaa muille lahjoja, ja mulla on.

Joulupukilleko valitit, kun varaton kerrankin saa jotain, jota hänellä ei ole varaa ostaa, ja sinä et saa sellaista, mitä sinulla ei olisi itsekin varaa ostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/151 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aineeton omatekemä kortti jossa luki: tulen pesemään ikkunasi keväällä. Kevät tuli ja meni, ikkunat ovat edelleen pesemättä.

Ehkä se meinasi ensi vuoden tai sitä seuraavan vuoden kevättä?

Vierailija
104/151 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siskoltani lahjaksi leivontakirjan "Ihanimmat piirakat". Samanlaisen kirjan sain häneltä myös edellisenä vuonna. On ilmeisesti ostanut niitä läjän jostain halpakirjamyynnistä... Saankohan tulevana jouluna kolmannen samanlaisen? Ja tuo kirja muuten ei ole mikään huikea opus, vaan surkea käännöskirja, jonka reseptit ovat vähintäänkin omituisia.

Vierailija
105/151 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti antaa kaikille lahjaksi vuotta aikaisemmin alesta ostettuja suklaita, kumma kyllä kukaan ei syö niitä vaan pistetään roskiin avaamisen jälkeen (khyl, jotkut meistä vielä uskoo että ehkä se ostaa edes uudet suklaat joka vuosi, eikä anna taas niitä puoliksi sulaneita ja taas jähmettyneitä rasiallisia).

Ai mistä tiedämme, että antaa aina edellisen vuoden alesta ostettuja? Täti lipsautti yhtenä jouluna serkulle näin tekevänsä... Vannotti kyllä serkkua olemaan kertomatta muille, mutta tämä serkkupoika onkin puhelias tapaus :D

Vierailija
106/151 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 01:08"]

Vietettiin joulua vanhempieni, siskoni ja hänen lapsensa kesken. Tietysti tämä lapsi sai paljon lahjoja ja oli mahtavaa nähdä, kuinka hän nautti "joulupukin" tuomisista. 

Siskoni sai lahjaksi blu-ray soittimen, rahaa 200E plus päälle muut tilpehöörit, suklaata, hajuvettä, huulikiiltoa... 

Itse sain suklaata, 70 E rahaa, koiralle pari puruluuta ja 4 huulirasvaa. 

En nyt erityisesti edes toivonut mitään, mutta jotenkin tää näin selvä eriarvoisuus silti vituttaa. Varsinkin, kun siskolla ei ole varaa ostaa muille lahjoja, ja mulla on.

Minusta tuo on ihan loogista että sille köyhemmille ostetaan enemmän lahjoja. 

Mietipä nyt uudestaan.

Vierailija
107/151 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvejä ne on kaikki lahjat.

T.Yksi mummi vain

Vierailija
108/151 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa sovittiin et, annetaan jotkin hyvät lahjat toisillemme. Sovittiin tietty summakin. Kaveri vielä hehkutti et, nyt on lahja mistä tykkäät. Itse ostin kaverille laadukkaita kylpyjuttuja, kauniissa paketissa. No kun avasin kaverin antaman paketin sieltä tuli joku v***un enkelikello. Jonka se oli varmaan joskus itse saannut lahjaksi. Ikävä lahja, meillä on kissojakin ja hän varsin hyvin tiesi etten voi polttaa kynttilöitä. Heitin koko p***kan roskiin. Toisen kaverin kanssa sovittiin et ostetaan toisillemme "fanilahjoja". Hänen tykkäämästään bändistä ei edes ole Suomessa ostettavaa fanikrääsää, joten teetin sellaisen. Mietin tarkasti hänelle hankittavaa lahjaa. Laitoin myös hänen lempisuklaita mukaan. Omasta mielestäni hänen lahjansa oli täydellinen. Sitten se hetki kun avasin hänen antamansa lahjan, jonka olin vielä säästänyt viimeiseksi. Olin jo kiitos puheenkin miettinyt valmiiksi. Siis mitä v***tua sieltä tulikin! Joku Prisman alelaarissa oleva kuppi. Hintakin 2e. Ikään en enää osta kavereille mitään. Pitäkööt kuppinsa ja enkeliroskansa.

Vierailija
109/151 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin ensimmäiselle naiselleni joululahjaksi hopeisen pillerirasian, oltiin alle parikymppisiä. Mummolle tuo olisi sopinut, ei nuorelle ihmiselle.

Vierailija
110/151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörrösukat, joulukoristeet, pöytäliinat, maljakot, kupit ja kipot ja tuikkulyhdyt ym KRÄÄSÄ!!!

Vierailija
111/151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapselikahvikone, leipägrilli ja varsi-imuri ovat olleet paskoja. kahvin keittää nopeammin tavallisella keittimellä ja on halvempaa, varsi-imuri paljon tavallista tehottomampi ja akku loppui aina nopeasti. 

Vierailija
112/151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukkikynttilät

Vierailija
113/151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi käärii aina kuolleen isänsä jäämistöstä jotain maljakkoa tai kynttilänjalkaa joulupakettiin. Silloin, kun isänsä oli vielä elossa, niin anopin paketeista paljastui jotain ilmais-/mainostilpehööriä. 

Vierailija
114/151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolikas vihreä kuula

Vierailija
115/151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinalahjat ja taskumatit on olleet jos ei huonoimpia, niin ainakin junteimpia lahjoja!

116/151 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nuorena kummitädiltäni jonkun laihdutuskirjan. Olin lukiossa ja painoin noin 50 kg

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
117/151 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain exältä lahjaksi asioita, joita hän itse halusi. Hän halusi Blu-ray-soittimen ja hän osti sen minulle lahjaksi, hän halusi air-fryerin, no minähän sain sen lahjaksi. Ärsytti, koska itse yritin aina ostaa lahjat ajatellen sitä mitä hän haluaisi

Vierailija
118/151 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissalle tarvikkeita.

Kissa oli kuollut marraskuussa.

Vierailija
119/151 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin ensimmäiselle naiselleni joululahjaksi hopeisen pillerirasian, oltiin alle parikymppisiä. Mummolle tuo olisi sopinut, ei nuorelle ihmiselle.

Jaa, no ehkä tuli käyttöä kuitenkin. Voihan siinä säilyttää vaikka pientä korua. Ja kyllä nuoret lääkkeitäkin käyttää, ainakin särkylääkettä silloin tällöin.

Vierailija
120/151 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikaupunkini ilmaisen retkeilyoppaan ja kyseinen henkilö muutenkin tuuppaa aina jouluisin kaikki romunsa minulle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän