Huonoimmat joululahjat kautta aikojen
Pistetään ketju pystyyn! Itselle ei koskaan ole osunut mitään oikeasti huonoa lahjaa kohdalle. Joskus vaan olen lukenut tarinoita kun lahjaksi on annettu kaikenlaista, mm. lapsettomalle pariskunnalle anoppi antoi joululahjaksi vauvanvaatteita ja tuttipulloja vaikka nainen ei ollut edes raskaana.
Kommentit (151)
Henkilökohtaisesti sain viinipullon.
Perheen yhteiseks kynttilöitä.
En juurikaan polta kynttilöitä.
Tänä jouluna sain mummilta Ikean pesupusseja ja Lidlin pitkät kalsarit. Äitini sai yhden paketin enemmän, mutta harmiksemme sisältö ei eronnut omastani. Mummo oli vain pakannut alennustuotteet tyttärelleen erikseen.
Pakko avautua, koska sain mielestäni niin huonot lahjat tänä vuonna. Tuntuu pahalta valittaa lahjoista, mutta rehellisesti sanottuna olen todella pettynyt. Sain mieheltäni vyötärön treenaus/laihdutusvyön, suklaata, "seksikkään" tonttutyttöasun johon kuuluu huopainen tonttulakki, minihame ja lyhyt liivi, sekä jonkun seksisetin johon kuuluu käsiraudat, silmämaski, seksinopat ja paljastus-korttipeli! Nämä olivat kaikki vieläpä jotain paskalaatua ja kasaripakkauksissa. Näiden lisäksi sain myös jotain pientä alelaari-tilpehööriä kuten jonkun pöytätelineen puhelimelle ja avaimenperän johon syttyy valo. Olisin niin paljon mieluummin ottanut yhden kivan lahjan kuin viisi halpaa turhaketta. Olisi ollut vaikka hiusharja ja olisin tyytyväinen. Mutta miksi pitää ostaa laihdutusvyö, suklaata ja seksitilpehööriä joululahjaksi? Mikä ihmeen yhdistelmä tämä on?
Tuli paha mieli koska olin itse ostanut hänelle mielestäni todella kivat ja paljon arvokkaammat lahjat, jotka olivat tarkoin mietitty ja hänelle sopivia. Hän myös näytti aidosti iloiselta ja tyytyväisiltä lahjoihinsa. Nautin lahjojen ostosta ja antamisesta todella paljon ja vietin monet kivat shoppailuhetket hankkiessani mieheni lahjoja. Kaiken lisäksi edellisinä vuosina olen saanut todella kivoja lahjoja häneltä aina.
:(
4v sai vaarille tultua 4 pakettia, jokaisessa huonot tehdasvillasukat 5 euroa pari. Taitaa olla lyhty sammumaan päin köyhällä tekstiiliteknikolla, eivät tosiaan olleet hintansa arvoiset edes. Lapsi oli niin nolona ettei kehdannut valittaa vaikka mieli selvästi teki.
Liian isot vihreät talvi Crocsit...
Vietettiin joulua vanhempieni, siskoni ja hänen lapsensa kesken. Tietysti tämä lapsi sai paljon lahjoja ja oli mahtavaa nähdä, kuinka hän nautti "joulupukin" tuomisista.
Siskoni sai lahjaksi blu-ray soittimen, rahaa 200E plus päälle muut tilpehöörit, suklaata, hajuvettä, huulikiiltoa...
Itse sain suklaata, 70 E rahaa, koiralle pari puruluuta ja 4 huulirasvaa.
En nyt erityisesti edes toivonut mitään, mutta jotenkin tää näin selvä eriarvoisuus silti vituttaa. Varsinkin, kun siskolla ei ole varaa ostaa muille lahjoja, ja mulla on.
En ylläty enää mistään. Suomalaiset ovat näin yleistettynä pihiä ja mieleltään köyhää kansaa, eivät siis hyviä lahjanantajia.
itse teen siten että vien joululahjat seuraavana,tai sitä seuraavana vuonna kirpputorille myytäväksi,ja yritän näin saada niistä edes jotain rahallista hyötyä.Harkitsen sitten niiden tavaroiden heittämistä pois jotka eivät mene kaupaksi tai sitten yritän myydä niitä vielä jossain muualla.
Itse sain joskus aikoinani 13-vuotiaana joululahjaksi mummiltani pinkit, pitsiset rintaliivit ja alushousut. Ei siinä mitään, oli kyllä hauskaa avata paketti kun koko suku istuu ympärillä ja katsoo mitä paketista kuoriutuu.
Siskoni sai tädiltä ja tämän mieheltä vitsikirjan, jonka sivujen välistä löytyi vanha lottokuponki tai muu turha roska. Paljasti siis kirjan olevan käytetty. Kyllä sille vähän naureskeltiin. -mies-
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:33"]Pistetään ketju pystyyn! Itselle ei koskaan ole osunut mitään oikeasti huonoa lahjaa kohdalle. Joskus vaan olen lukenut tarinoita kun lahjaksi on annettu kaikenlaista, mm. lapsettomalle pariskunnalle anoppi antoi joululahjaksi vauvanvaatteita ja tuttipulloja vaikka nainen ei ollut edes raskaana. [/quote] Lemmikkini lopettiin aaton aattona ilman syytä yllättäen. [/quote] Tästä on siis jo vuosia mutta aina tulee ahditavana mieleen joka joulu.
[/quote]
Miksi? Kuka sen lopetti?
[/quote]
Sijaisvanhempani, en tiedä tänäpäivänäkään syytä tulin kaverilta kotiin jossa olin ollut leikkimässä niin tämä akka ylpeästi ja iloisesti keittiössä ilmoittaa minulle että näin on nyt tehty. Lemmikki oli lahja sukulaiselta.
Olimme viettämässä sukujoulua mummulassa ja sielä oli vanhempani ja äitini 4 sisarusta ja heidän puolisot ja lapset. Kun pukki jakoi lahjoja kaikki muut saivat 10-30 pakettia ja minä (16v) en saanut yhtään mitään. Siis en edes vanhemmiltani yhtäkään pakettia enkä mitään muutakaan. Kyllä silloin harmitti todenteolla!! En tiedä vieläkään syytä miksi en saanut mitään koko joulun aikana eikä kukaan edes huomannut/välittänyt siitä :-(