Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoimmat joululahjat kautta aikojen

Vierailija
25.12.2014 |

Pistetään ketju pystyyn! Itselle ei koskaan ole osunut mitään oikeasti huonoa lahjaa kohdalle. Joskus vaan olen lukenut tarinoita kun lahjaksi on annettu kaikenlaista, mm. lapsettomalle pariskunnalle anoppi antoi joululahjaksi vauvanvaatteita ja tuttipulloja vaikka nainen ei ollut edes raskaana.

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt mitään kovin hirveää onneksi ole saanut. Anopilta ryppyrasvaa ja toisena jouluna hyppynarun. Varmaan jotain vihjeitä olivat :D

Vierailija
22/151 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:11"]No en nyt mitään kovin hirveää onneksi ole saanut. Anopilta ryppyrasvaa ja toisena jouluna hyppynarun. Varmaan jotain vihjeitä olivat :D
[/quote]

Niin ja se rasva oli muuten jotain pirkan tai vastaavaa halpismerkkiä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvein "lahja" oli kun en yksi joulu vähän yli parikymppisenä saanut yhtäkään lahjaa. Kaikki muut paikalla olevat aikuiset saivat useamman. Olin itse kyllä ostanut muille lahjoja.

Vierailija
24/151 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloiselta poikaystävältä kaulimen. Olin 19-vuotias ja asuimme yhdessä. Pahalta tuntui jo silloin mutta meni vielä reilu vuosi ennenkuin tajusin erota.

Vierailija
25/151 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies saimme vanhemmiltani joululahjaksi tietokirjat kakkostyypin diabeteksestä ja sydän- ja verisuonitaudeista. En vieläkään tiedä, mikä oli tarkoitus oli... Ei vietetty sitä joulua yhdessä vaan saatiin lahjat ennakkoon. Syö vähemmän jouluna tms??:) Joku romaani tai dekkari olisi ollut rentouttavampi lahja.

Vierailija
26/151 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanassa ylellisessä hajuvesi pakkauksessa olikin viidenkymmenen pennin arvoiset tekokuituiset punaiset neulehanskat. Ei ollut kovin mieluinen lahja. Tämän lahjan sain aikoinaan mummiltani kun olin 15 vuotias. Mummi ei kyllä edes muistanut edes milloin olin syntynyt. Olin eikiva pijan tytär. Onneksi Se on kuollut jo 20 vuotta sitten. Ei tullut edes häihini.

Vierailija
27/151 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/151 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/151 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/151 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 05:32"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:11"]

2

[/quote]

Ilmeisesti aika moni tähänkin ketjuun kirjoittanut yllättyisi iloisesti kunnolla toimivasta älypuhelimesta 

[/quote]

Se on av:n sivuista, ei puhelimesta kiinni. Itsellä on satasen älypuhelin ja toimii moitteetta, mutta siskolla 500e puhelin ja ei toimi.

Vierailija
31/151 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on surkea lahjojen ostaja. Kerran hän osti minulle joululahjaksi lasten kellon ja sellaiset teinien rannesuojat (?) Oli tosi ylpeä saaliistaan :D

Vierailija
32/151 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmällisyyden jumala korun. Hormonikierukka osoittautui voimiltaan suuremmaksi.

Vierailija
33/151 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:13"]Hirvein "lahja" oli kun en yksi joulu vähän yli parikymppisenä saanut yhtäkään lahjaa. Kaikki muut paikalla olevat aikuiset saivat useamman. Olin itse kyllä ostanut muille lahjoja.
[/quote]

Mulle on käynyt samoin, tosin sain sitten seuraavana päivänä vanhemmiltani lahjan mutta kyllä se on kiusallinen tilanne oikeasti istua siinä kun muut availee lahjoja. Ja outo ajatus minulle koska meidän suvun puolella taas on poikaystävätkin ja muut vieraat lahjottu erikseen jos tulevat jouluna kylään, vaikka ei mitään rikkaita tosiaan olla. Toisaalta appivanhemmat eivät ole vuosiin ostaneet tietääkseni kenellekään mitään lahjoja, paitsi viime jouluna saatiin heiltä lapselle vaatteita jotka piti palauttaa...

Vierailija
34/151 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä vihjeenä vaan: Kannattaa sopia, ettei aikuisille osteta lahjoja ollenkaan. Lahjan antaja tuskin tarkoittaa lahjallaan mitään pahaa tai antaa sen ikään kuin vihjeenä jostain. Taitaa tulla lahjan saajan omasta päästä sellaiset ajatukset.

Vierailija
35/151 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:05"]

Sori ihan täysi ot, mutta siis tuleeko nuo kakkoset joka ketjuun jostain av:n sivujen virheestä? Oon koko ajan luullut, että joku jaksaa ketjusta toiseen provoilla ja häiritä, ja ihmetellyt tyypin sinnikkyyttä... :D

[/quote]

Jotkut ei saa avattua viestiketjusta uutta sivua elleivät kommentoi ketjuun, joten laittavat sitten kommentiksi "2" jotta pääsevät lukemaan seuraavan sivun.

[/quote]

ai sitäkö tuo tarkoittaa minä ku olen luullut,että joku piruilee vääntämällä tuota kakkosta joka paikkaan

Vierailija
36/151 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini oli "ostanut" jokaiselle suvustamme omenanmuotoiset pesusienet

Vierailija
37/151 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät-vitun-kuulat.

Vierailija
38/151 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 00:14"]

Vihreät-vitun-kuulat.

[/quote]

äläs ny viitti,jos asiaa tarkastellaan filosofisesti järkevältä kantilta,saattaa makeislahja olla hyväkin asia siinä mielessä,että hetkeksi aikaa saa suun makeaksi ja hyvän mielen.Lisäksi lahja on myös helppo hävittää sen voi antaa vaikka jollekkin toiselle sukulaiselle joka voi sitten kierrättää sitä edelleen.Makeislahja voi siis olla hyödyllinen koska se ei jää helposti kaappiin pölyttymään vieden tilaa muilta lahjoilta.

Vierailija
39/151 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:11"]

No en nyt mitään kovin hirveää onneksi ole saanut. Anopilta ryppyrasvaa ja toisena jouluna hyppynarun. Varmaan jotain vihjeitä olivat :D

[/quote]

LOL

Joskus muinoin työnantaja muisti meitä yhtenä jouluna kilon suklaarasialla ja seuraavana  henkilövaa'alla.

Itse olen muistanut äitiäni eräänä jouluna Laila Hietamiehen uusimmalla romaanilla. Kuinka ollakaan, juuri pakettia auki kääriessään äiti esitelmöi, miten ei voi sietää Laila Hietamiestä.  Täydellinen ajoitus.

t. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon (mutta ei jouluna)

Vierailija
40/151 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän