*~*~*TAMMIMAMMAT*~*~* Ma-To, viikko 18
Uusi viikko, uudet kujeet!!! Kuinka monella on vapun aikoihin testaus???
Kommentit (94)
Just tuota mun on pitänytkin teiltä kysellä, mutta en ole ikinä muistanut! Allergialääkkeiden syöntiä. Mä itse olen nyt tässä kierrossa syönyt ja viime kierrossa ekan puolikkaan, eli n. ovikseen asti. Koska siitepölyalergia on aika yleinen, luulen että teistäkin moni on... Niin, miten uskallate lääkettä ottaa ja tietääkö joku vaikuttaako se jotenkin alkioon? Eli jos olisi tarve, uskalaisiko sitä ottaa tämän kieron loppuun..?
Ei minkäännäköisiä oireita mihinkään suuntaan ON, eikä tässä vaiheessa kai voi niin kuvitellakaan.
V yk 5 kp 9/28
Allergialääkkeistä en osaa varsinaisesti sanoa, mutta limakalvoja kuviattavia ei tulisi/kananta käyttää jos haluaa raskautua. Näin tais mulle gyne viime keväänä kertoa.
Mä oon ihna seko, ravaan wc:ssä tunnin-parin välein tarksitamassa alkoko menkat. Kokoajan sellainen olo että nyt alkoi :-/
T:Vacsu
Kimmille plussasta!
Omat kuulumiset ei sitten niin mukavia olekaan. Täti tuli tänään. Dpo:t jäi yhdeksään, kierron pituus oli 23 päivää. Heti kun Terot jäi pois kävi näin. Pelkät Clomit ei auttaneet pitämään kiertoa oikean pituisena.
9 päivän luteaalivaihe ei vissiin riitä raskautumiseen. Kai se apua jostain haettava, jos sen pikku kakkosen aikoo saada.
Parempaa onnea muille!
AnniHelen@ kp1 yk17
Tulin kurkkimaan tuolta neliapiloiden puolelta teitä tammimammoja..
Vacsuli75 Täällä myös ravataan vessassa alvariinsa, kun aina tuntuu, et nyt ne menkat alkoi joten ainut seko, et ole =) Sitä vaan pelkää niin, et täti tulee ja tahtois sen pysyvän poissa jotenkin tietää vaan sen pettymyksen...:(, mut toivotaan parasta. Mulla testi tuolla kaapissa odottaa, mut en tiedä mis vaiheessa uskaltais testailla!?!
Mukavaa vapun jatkoa kaikille =)
Kimmille onnittelut plussasta! :) Harmi, että muilla olikin sitten negoja :( Tervetuloa Hein@ mukaan!
Tänne ei kummempaa, greippimehun juontikin on jäänyt vähille (jatkan sitten ensi kierrossa taas, kyllä tuo mehu kuitenkin auttaa lisäämällä niitä limoja, gynekin sanoi maanantaina että on oikein suotuisa maaperä simpoille). Tämä kierto meneekin nyt pidemmäksi kuin tuo 27 päivää kun aloitan terot vasta labrassa käynnin jälkeen eli viimeistään kp 22. Tuntuu niin pitkälle ajalle kun malttamattomana odottaa jo ensi kiertoa ja tulevien lääkkeiden vaikutusta :)
Kuulin tässä ystävältäni, että he ovat yrittäneet saada lasta jo puolitoista vuotta! Tuli jotenkin yllätyksenä, sitä niin vain ajattelee omaa yritystään eikä tule mieleen että lähipiirissä voisi olla muitakin saman asian kanssa tuskailevia (vaikka kai tuo pitäisi tajuta jo ihan tämän palstankin takia ;)). En kuitenkaan saanut sanottua että mekin yritetään, en oikein tiedä että miksi en olisi voinut kertoa. Jotenkin vain tuntuu, että haluaa pitää tämän salassa, ettei tulisi kyselyjä keneltäkään että joko on tärpännyt.. Tosin yhdelle ystävälle olen kertonut, hän kun on aina tiennyt minun vauvakuumeesta ja yhdessä on tuskailtu sitä, että koska mieskin saisi sen kuumeen. Mites muut, oletteko kertoneet yrityksestä kenellekään?
Ulkona on hurjan ihana ja lämmin ilma! Tekisi mieli olla vaan ulkona, mutta kun ei enää jaksaisi :D
Annu_81, kp 12/27, yk4
Kovasti näyttää siltä että menkat alkoivat. Vuoto vielä hiljaista mutta kovin oli punaista. Ja keirto vaan pitenee. *huoh*
Onneksi on se lekuri maanantaina. Toivon kovasti että saisin jo tässä vaiheessa Clomit.
T:Vacsuli 1/28-43, yk7
Vasculi: Pahoitteluni myös sinulle =( Onpa nyt huonoja uutisia monella... Höh, nyt harmittaa, kun olen kovasti toivonut ja odotellut teille kuumeilukamuille, varsinkin pidempään yrittäneille, plussaa...
Ensi kierrossa kaikki keinot peliin!!
).( Ihmettelin muutamana päivänä alavatsan turvotusta ja eilen ja tänään toispuoleista vihlontaa, mikä välillä tuntuu nivusissa saakka. Mielestäni kiertopäivät on kuitenkin liian aikaiset, että olisi iloisesti raskautumisesta kyse. Mitä mieltä muut olette, milloin ovulaatio olisi tapahtunut, kun...
kp 11 ovulaatiotesti -
kp 12 ovulaatiotesti +
kp 13 ovulaatiotesti +, lämpö 36,4
kp 14 ovulaatiotesti -, lämpö 36,4
kp 15 lämpö 37,0
Lämpö pysynyt ylhäällä.
Jos LH-huippu tulee noin vuorokautta ennen ovulaatiota ja lämpö nousee noin vuorokauden ovulaation jälkeen, eikös ovulaatio olisi ollut kp 14 =)
Toinen kysymys kuuluu, millä dpo-päivillä olette testailleet raskautta? Tiedän, että vasta dpo 12 ja sen jälkeen saa luotettavan tuloksen, mutta kuitenkin ;) Milloin? (Ette varmaan arvaa, mitä suunnittelen...)
Shania kp19/28(-30) yk 6 (dpo 5)
Multa vahvat veikkaukset sun ovikselle kp.14:lle! Eikö se just noin mene, että n.vrk ennen ovistestiin tulee plussa. Periaatteessa voi jo mahdollista olla, että dpo 10 tai 11 vois saada herkkään raskaustestiin plussan...
Nyt alamahaa vihloo ja on turvonnut olo... Toivon niin paljon, että nämä olis raskausoireita eikä enteilis tulevaa tätiä! Aion seuraavan kerran testata maanantaina, jos ei siihen mennessä mitään ole tapahtunu.
Kiitos kaikille onnitteluista,olette ihania=)
Oli vielä pakko tulla kertomaan,kun on tämä niin kummallista.Eli ehkäisy on ollut pois tammikuusta ja helmi-maaliskuussa join kreippimehut sunmuut systeemit,ja mieli pyöri kokoajan vauva-asioissa.
Juteltiin sitten miehen kanssa että josko toppuuteltaisi vähän,keksin kaikkia syitä miksi voisin siirtää vauvan " hankintaa" ,ehkä vähän jopa pelotti sama mikä oli esikoisen kohdalla,eli raskaus ei meinannut alkaa millään.
Tikuttelin ekaa kertaa oviksen tässä kierrossa,ja tuon ihan vastasuudenvaralle että sitten kun yritetään vauvaa,niin tiedän suurinpiirtein milloin ovis on ja se oli kierron 19 päivä,( pitkiä kiertoja)ja noihin aikoihin ei sitten puuhailtu!Ja tässä tulos,ihana tulos!
Esikoisen odotus muuten aikanaan alkoi samantien kun otettiin meille koira,eli uskon kyllä siihen että " liika yrittäminen" ei ole hyvästä,mutta minkäs teet kun kuume on kova,ei siinä järki ajatukset ja teot auta!
Nyt uskallan antaa sen " vauvakuumeen" todella rynniä päälle!Olo on hassu ja hymyilyttää.
Tulkaahan kaikki pian perässä,hirmusti onnea matkaan kaikille,jos ei nyt tässä kuussa ole onni ollut myötä,niin olkoon sitten ensi kuussa!
La ois kuukautisten mukaan 29.12,ja oviksen mukaan 11.1.2009,mitenköhän ne neuvolassa tuon kattoo?
Mimmilläkö se viivanpaikka tuli?Jospa se siitä vahvistuisi,kerro kuulumisia.
Kiitos, kun jaksoit kommentoida =)
Ihana kuulla toisenkin mielipide, kun yksikseen miettii asioita uudestaan ja uudestaan. Nyt olisi paras vaan ottaa ihan rennosti ja katsoa mitä tulevat päivät tuo. Ehkä juurikin siksi yllätän itseni miettimästä tuota ovulaatiota, kun nythän se on tehty mikä on voitu ja nämä dpo päivät on tätä odottelua ;)
Toivon sulle KOVASTI [color=red]PLUSSAA[/color] =)
Shania, mäkin veikkaisin et sulla on ollu ovis sillon kp 14.
Vacsulille täältäkin pahoittelut. :(
Ja plussanneille onnittelut!
En oo pahemmin kirjotellut, mutta nyt on loppusuora alkanut niin tekee mieli kirjoittaa. Nyt on kp 21/25, dpo 9. Eilisestä lähtien on välillä tuntunut terävää nipistelyä kohdussa, eikä millään malta pitää mieltä kurissa, vaan miettii että beibikö se siellä tarraa kiinni. Noh, sen näkee pian.
Groove kp 21/25
Kirjoitin äsken vaikka mitä, mutta sitten tämä ystävällinen sivusto herjasi jotain, ja kadotti koko tekstin.. Sanonko mitä...=/
Mutta: Onnittelut plussista Amberille ja Kimmille!!! Tarrasukkia!!=)
Vasculille ja muille piinaaville: Se plussa voi vielä tulla, kun tätiä ei näy! Peukkuja!! Palstaa jonkin aikaa seuraanneena toivon, että varsinkin sulla Vasculi olisi plussaa!! Mutta lukekaa näin, että toivon sitä plussaa jok' ikiselle!!=)
Me vietettiin vappu kotosalla miehen ja tytön kanssa, mies meni heti aamuun töihin ja mulla sama kohtalo iltapäivällä. Mutta pantiin alulle operaatio " tahtoo vauvan" , joten ei nyt hirveästi harmittanut viettää iltaa kotona...;)
Ihanat on ollut ilmat, mutta tuoneet mukanaan joka keväisen ongelman: siitepölyallergian! RAskaana ollessa ei lääkkeitä saa syödä, mutta mites jos toivoo olevansa raskaana?? Mites te muut allergikot teette? Syötte plussaan asti allergialääkkeitä vai kituutatte ilman?
Sofi kp11-28 yk1