*~*~*TAMMIMAMMAT*~*~* Ma-To, viikko 18
Uusi viikko, uudet kujeet!!! Kuinka monella on vapun aikoihin testaus???
Kommentit (94)
Amber04, voi kun saisit selkeän viivan testiin! On varmasti aivan hermoja raastavan jännittävää. Toivon todella että surun kuukausi muuttuisikin sinulle ilon ja uuden toiveen kuukaudeksi!!
Vacsuli75, sulla on myös ihan hirveän jännittävä tilanne, huh huh! Lupaavalta kuulostaa, toivottavasti huominen päivä tuo sen kauan kaivatun plussan!!
Voi pahoittelut tikru. ilkeän tädin saapumisesta!! Toivottavasti ensi kierrossa kaikki onkin jo ihan toisin!
Pahoittelut tädistä myös margalle_ ja mammaalle pahoittelut negasta! Sen tyhjän testiruudun tuijottaminen on NIIN tylsää ja masentavaa.
Kovasti siis jaksamista kaikille pettymään joutuneille!
Onnea kaikille oviksen metsästäjille, toivottavasti osuu ajoitukset juuri nappiin ja pian pääsette kantamaan työn hedelmää!
Plussia lisää tähän pinoon, toivottavasti saatte kaikki piinailijat sellaisen testiin!
Omaan napaan ei mitään ihmeellistä. Odotellaan että pääsisi edes ovista tikuttelemaan. Vähän harkitsen omenaviinietikan käyttöönottoa. Mikäs sen tarkoitus olikaan?
anna061 kp 5/28-35 yk5
Kerrassaan ihana ilma!
Jos ja kun se ovis sitten eilen oli, niin tulipahan ainakin hyödynnettyä. Tänään en ainakaan ole havainnut sitä pientä veristä vuotoa. Koko ajan pääässä pyörii, että mitenköhän tämä kuume vaikuttaa koko ovikseen.
Vacsuli:Tosi lupaavat oireet! Tulethan sitten heti kertomaan tuloksen. Ihan jännittää sun puolesta!
Joie kp 15/25-27
Tikrulle pahoittelut tädin saapumisesta :(
Vacsulin oireet kuulostaa melko hyviltä, koitahan testailla lähipäivinä, niin saadaan plussauutisia!
Amber04: Luotetaan siihen, että kunnon plussa pärähtää ruutuun. Varovaiset onnittelut plussasta!
ON: Testailin lauantaina kp 20 negaa tosi herkällä testillä. Se kieltämättä hiukan lannisti oireista huolimatta. Mutta menkat ei ole vielä alkanut, ja aionkin testailla huomenna uudestaan... jänskättää jonkin verran. Ovis oli todennäköisesti kp 10, eli kierron pituus olisi n. 23. Oireita on tosiaan jonkin verran, esim. lämmöt kohollaan, vatsalla ihme tuntemuksia, lievää pahanolon tunnetta, nivusten vihlontaa ja eilenkin illalla oli tosi kovat menkkakivut vatsalla, väsyttää. Toivottavasti nuo oireet eivät olisi itseaiheutettuja ;)
Plussatuulia tasaisesti kaikille!!!
bambiino kp 23/23? yk 1
Mulla myös ongelmia päästä sivustolle, enkä ole onnistunut kirjoittamaan palstalle aiemin tänä aamuna... Eli, jos musta ei kuulu, jännään täällä joka tapauksessa piinailijoiden puolesta! =) Miten mä, muuten, oonkin nykyään aina täällä ;)
Vasculi: Kyllä sieltä se [color=red]+[/color] tulee! =D
Amber04: Testasitko jo uudelleen vai odotteletko muutaman päivän?
Muillekkin piinailijoille ja testailijoille [color=blue]PLUSSAPUHURIA!![/color] Me tarvitaan plussia tähän pinoon =)
).( Miten voi olla mahdollista, että eilen alavatsaa turvotti ihan älyttömästi ja vähänkin kovempi askel " tärähteli" vatsassa oudosti. Illalla alavatsassa vihloi ja oli muutenkin outo olo... Kiertopäivien ja tikutetun oviksen mukaan nää ei kyllä mitenkään liity siihen ;) mihin toivoisi tällaisten oireiden liittyvän =) Selkeästi nyt pitää saada muuta mietittävää! Taidanpa lähteä pihahommiin, aurinkokin kutsuu ulos.
Shania kp 17/28(-30) yk 6 (dpo 3)
Mullekin siis on kone herjannut koko eilisen pv:n ja äsken vielä, että olen häiriköinyt täällä ;o) Eli jos en edelleenkään kotoa pääse ja musta ei kuulu mitään, jännäilen kuitenkin taustalla.
Vacsulille ja Amberille ja muille jännäilijöille oikein paljon onnea!!
Ja isot harmitukset Tikrulle ja muille ketkä täti yllättänyt, aina se on niin harmin paikka!
Mulla nyt vasta kp 7 ja pikkuisen ehkä ovisoireita, varmaan vaan kuvittelen, eihän se näin aikaisin voi olla? Yöllä heräsin vatsakipuun, oli ihan omituista ja ylhäällä, kai vatsalaukku vaan... Ei tässä muuta, yritän ajatustenkin kanssa olla mahd. vähän kuumeilupuolella, ei se auta kun odottaa...
Kaikille plussapuhuria!
;o) V
Kyllähän mä tein toisen noista RFSUn halpiksista, ensin katoin vessassa että nega, mut sitten kun siirryin keittiöön sen liuskan kanssa, niin huomasinkin että oho, siinä on joku haalea haalea haamu viiva :/
Aconeista kerroitte että niillä on tapa (paha tapa) näyttää roskishaamuja jotka ei meinaa mitään, mutta onkos näillä RFSUn liuskoilla sama tapa näyttää vääriä haamuja? Tuo haamu tuli ehkä n 10-15min sisään...
tänään olis kai se päivä kun täti tulis illalla tuhrutellen, että kai noi testit jo näyttäis selvemmin jotain jos olisin raskaana? Vai mistähän vois johtua että näyttäis noin vaaleaa vaikka tosiaan pupuilut ja limat loppui kp15-16...
No, ehkä mä hätähousu haen vielä yhden Aconin kohta ja teen sen tänään vielä, vaikka en tiedä mitä pitäis ajatella nyt.
Eli, onko kellä kokemusta noista halpisliuskoista ja haamuista?
Ite oon tehny noita ehkä jonku 10kpl ja en muista onko ihan noin " selvää" hamaua ollu aiemmin, jotain ehkä-haamua muistelisin, ja noilla Aconeilla en ole siis saanu aiemmin mitään roskishaamujakaan, toi on siis se missä pipetillä tiputetaan kasettiin 3 tippaa virtsaa..Että siksi kai vähän pistää sekaisin kun en ite oo aiemmin saanu haamuja, ja nyt kahella eri merkkisellä testillä samaan kiertoon haamut, iih.
amber kp28/27-30 yk7 testattu roskishaamu, nega ja haamu :)
Mitäs kummaa kun ei meinaa päästä kirjottelemaan ollenkaan, kone vaan herjaa :/
Täällä monella on jännät paikat ja tätikin oli yllättänyt ainakin tikrun, olikohan muitakin...pahoittelut siitä sekä negoista :( tosin vielä on negan testanneilla toivoa ennenkuin menkat alkaa. Ja tsempitystä uuteen kiertoon niille joilla täti tuli :)
Annu_81: Samaa mietin minäkin kun katsoin sitä videoa hedemöittymisestä että miten kukaan ylipäätään tulee raskaaksi. Siksi halusin miehellekin sen näyttää koska usein miehillä sellanen käsitys/luulo että heti kun ehkäisy jätetään pois niin sitä muka raskautuis (toki niinkin voi käydä mutta harvemmin kai). Halusin häntä vähän varoittaa siitä että tässä voi mennä aikaa.
Mukavaa vielä että sulla lääkärissä mennyt hyvin ja mieli korkealla :)
Joie: Kyselit tuossa siitä että voiko oviksen aikaan tulla jokunen tippa verta ja kyllä asia niin on. Toivottavsti saitte niin hyvin hyödynnettyä oviksen että tammikuussa sitten se pieni tuhisija teille tulisi :)
Amber04: Sullapas jännää on ollut täällä :D Hitsi että toivon sulle nyt kunnon plussaa kun noin erilaisia tuloksia tulee. Helppo yrittää sanoa että koitas parin päivän päästä uudestaan kun tiedän et haluis testailla koko ajan :D En osaa sanoa noista testeistä nyt yhtään kun viimeksi olen testaillut yli 10 v sitten raskautta ja nyt vasta yk 1 menossa.
ON: Ei mitään oireita!!!! Mulla nyt dpo 8 enkä tiedä voiko vielä ollakaan oireita mutta ei sitten mitään. Eli lähes varma olen että ei ole tärpännyt :( Ens kierrossa sit pupuillaan joka hiton päivä ja vaikka monta kertaa jos onnistuis sillä ;D
Mulle pistettiin työterveystarkastuksessa tänään hepatiitti A ja B eli yhdistelmä rokotus twinrix, eka osa ja kysyin kyllä hoitajalta että voiko pistää jos olen raskaana. Sanoi siihen että jos tiedän olevani raskaana, sitä ei pistetä mutta jos en vielä tiedä niin ei ole haittaa. Jotenkin vaan mietityttää kuitenkin (vaikka en uskokaan et olis tärpäänyt, niin silti). Onkos täällä ketään alan ihmistä joka tietäis asiasta? :)
Nyt lähden iltavuoroon tästä piakkoin mutta PLUSSAAAAAAA kaikille niin raskaustesteihin kuin ovistesteihinkin ja muutenkin mukavaa päivää :)
@lise
Vitsi kun ottaa päähän kun tämä ei toimi! Heittää uloskin yhtäkkiä ja pitää kirjautua uudelleen. Ja sitten tuo häiriköintihomma tulee koko ajan..
Mutta asiaan nyt kun mahdollisuus.. Eli onnittelut Amberille haamusta! Eikös noi testit ole ei-niin-herkkiä, jotain 25-50? Eli ihan mahdollista jos tulee haaleampi viiva noillakin kiertopäivillä. Tosi hienoa, onnea!!!!
ON: Ovistestit tuli tänään postissa, joten kohta alan häiriköimään teiltä kokeneimmilta tikuttajilta ohjeistusta.. Koittakaa kestää. Noh, oviksen pitäisi näillä näkymin olla ensi viikon loppu puolella.
Toivotaan, että moni seuraa Amberia odotuspuolelle!!! :)
Tinttana kp7/32
Töissä aika mennyt onneksi nopsaa. Kohta pääsee pois. Pitäsi muutakin koneella takoa kuin tätä palstaa.
Ja tärkein ei vieläkään näy menkkoja.
T: Vacsuli kp 42/38-40, yk6
oli pakko ostaa vielä muutama noita Aconeita (10 vahvuus), ja heti kokeilin toisen äsken, siihen 3-5min aikaan tuli vaaleanpunainen viiva, esikoinenkin (4v) katsoi ja totesi että on kaksi, toinen tumma toinen vaalea :)
Mutta huomenna vielä testaan tuon toisen aamusta...Jospa tummuis vielä vaikka, mutta mun tuurilla tulee täti ja toi on joku kemiallinen tai muuten vaan väärät " plussat" :(
Hermostuttaa, kun syksylläkin tuli vaaleita viivoja vaan vielä rv5+ ja se menkin sitten kesken, ja aika moni muukin on netissä kirjoitellut että haaleita viivoja on usein seurannut km viikoille 5-8 suunnilleen :(
Mutta ootte te kivoja ja positiivisia, Tinntanakin jo tituleerasi mua o-puolelle siirtyjäksi, hui, ei kai nyt vielä sentään, mutta kiitos rohkeasta ajattelusta ja jos sinne pääsen niin tuu sit mukaan jooko :)
Tikrulle pahoittelut vielä tädistä, se on NIIN masentavaa, ja mulle on muutamassa kierrossa käynyt sama, että oon aamulla testannu ja täti on tullu heti perään, no ainakin hyvä että sulla on täsmällinen hyvä kierto!!
@lise, ei mullakaan ollut mitään oireita tässä kierrossa, että sun dpo8 oireettomuus ei minusta ole lainkaan kyllä huono merkki :) Aiemmin onkin sitten olevinaan ollut vaikka mitä nippailuja ja finnejä tms ja täti on tullut, nyt ei ollut mitään fyysistä, sellainen raivo tuli tossa viikonloppuna ja jatkuu hieman kyllä edelleen, miehelle varsinkin raivostun koko ajan, vaikka saatan ihan iloisena ajatella että voi kulta mussukkaa, nyt olen sille oikein kiva, niin heti kun näen naaman tai kuulen äänen alan ärsyyntyä ja kettuilla jostain tyhmästä :( Samanlainen olin syksyllä kun olin raskaana...
Bambiino, sulla on vielä ihan täysin todennäköistä että testaat huomenna plussan, se edellinen testaus oli sulla niin ajoissa ettei kerro vielä mitään pysyvää lopputulosta!! :) Tuu heti aamulla kertomaan mitä sait, eli plussaa :)
Shania, sulle toivon kans ehdottomasti plussaa nyt tähän kiertoon, oot niin ihanan positiivinen ja tsempittävä muille että sehän siis ei voi muuta tarkoittaa kuin positiivista kaikilta osin sullekin :)
No, niin muutes, sitä vielä, että jos ovis olis mulla ollu kp16 niin miten voi olla että vieläkin tulee noin haaleita viivoja? Sen myöhemmin ovis on tuskin voinut olla kun pupuilut loppui siis kp16 vastaisena yönä eli kp15...Niin, eli onkohan tää vaan joku kemiallinen tai tuulimuna tms tyhmää vai missä dpossa pitäis jo tulla hyvät viivat, oisko dpo13? :(
No, nyt saan kohta ihan aiheesta noi palstabännitk un joka toinen tunti nakutan jonku 6 sivua pitkän omanapaisen viestin, sori :)
amber kp28/26-30 yk7, eilisestä alkaen testattu roskishaamu, nega, haamu ja haalea viiva :)
Juuh.. Joku oli viime viikolla mua lohdutellut että vuoto vois olla kiinnittymisvuotoa. Noh, jotain omituista tää on ollut koska verta on tullut vai joitakin tippoja( ja nekin pupuilun seurauksena). Normaalisti runsaat kuukautiset omaavana en kyllä heti sanoiskaan että mulla on menkat. Eihän mulla ole edes vatsa tai selkä kipeänä. Mulla oli kuitenkin niin selvät oviskivut 3 päivää ihan keskellä kiertoa ettei oikeastaan selkeämmät olis voinu olla. Ehkä ei viitsi vielä kauheasti toiveita elätellä. Sunnuntaina sitten testaan jos en enempää vuotoa saa aikaiseks. Plussatuulia kaikille.
-Kolmekamua kp 24/26-28 TAI 3/21-28 (ota siitä sitten selvää..)
Ei sillä sävyllä ole mitään väliä. Jos on kaksi viivaa, niin se on plussaa!
[color=purple][size=6]✚[/color][/size]
Paljon onnea ja vauvaliimaa... Ihanaa kun saatiin uusi plussa tähän pinoon!
Tosi hieno uutinen! Olen samaa mieltä Mimmi75 kanssa, kyllä tuo nyt näyttää hyvältä. Eiköhän se viiva siitä tummu ajan mittaan.
Pahoittelut kaikille tädin yllättämille...
Olen pitänyt pienen palstatauon kun täti tuli kylään ja harmitti niin vietävästi. Nyt sitten taas menkat on loppusuoralla ja ovista odotellaan. Jään vielä tammikuisiin jännittämään.
Plussatuulia kaikille piinailijoille!
Aliina. kp 4/28-30
tikrulle ihan ensiksi pahoitelut tädistä! Ensi kierrossa sitten helmi-vauvaa yrittämään:)
Vacsuli75: Sullahan on hyvänkuuloset oireet, testaamaan vaan ja sitten heti tänne kertomaa mitä testi näytti!
amber04: Onnea ihan hirmuisesti plussasta!!! Haaleakin viiva on plussa! Koita olla stressaamatta liikaa, vaikka ymmärrän kyllä, että km.n jälkeen pelottaa ja mietityttää.
ON: Tänneppä ei kummosia, täti tuli ja meni ja kohta pitäs alkaa bongaamaan ovista. En oo tilannu tikkuja, enkä taida tähän kiertoon tilatakkaan vaan yritän tunnistaa oviksen oireista. Testasin kaappissa olleella frsu:n tikulla ja tuli tyylipuhdas nega, eli kyllä se plussa oli, minkä sillon viime viikolla testasin. Toivottavasti kierto ei menny nyt aivan sekasin tuosta kemiallisesta...
Täytyypä lähteä lenkille siipan kanssa. Kunto päässy rapistumaan ihan kunnolla, mutta näin kevään tullen oon päättäny ottaa itteeni niskasta kiinni ja alkaa lenkkeileen:)
Aurinkoista loppupäivää!
Kitteni 6/? yk2
Amberille ISOT onnittelut! Kyllä se vaalea viiva tosiaankin tarkoittaa plussaa ja kun olet sen nyt saanut jo parilla testillä niin pakkohan se on alkaa uskoa todeksi =)
Vacsuli: koskas ajattelit testata?
@lise: Täällä on vähän samanlainen toimintasuunnitelma ajateltuna, jos ei vielä tärppää ;) Eli heti kun joskus bongaan sen oviksen niin sitten touhuillaan niin monta kertaa päivässä kuin vaan kunto kestää :D
ON: Eilen siellä gynellä sekä se lääkäri että hoitaja laskivat, että minulla olisi ollut kp 8, vaikka omien laskujen mukaan olisi ollut kp 9. Eli jos edelliset menkat alkoi 20.4. niin eikös siitä nyt tule kp 10 tänään?? Tämä olisi nyt tärkeää niiden labrakokeiden takia.
Ovista en ole vielä bongannut enkä usko että tässäkään kierrossa sitä välttämättä enää tuleekaan (vaikka ihan sama, touhuillaan kyllä joka tapauksessa ;)). Toki lima tilanne oli parempi kuin viime kierrossa.
Annu_81, kp 10/27, yk 4
Onnea hurjasti plussasta! Meilläkin uusittiin testi ja vahvempi viiva pärähti ruutuun parissa minuutissa.. Ja mä oon niin sekaisin!
Nyt ei pysty muuta enää kirjoittaan, kun pakko koittaa sisäistää tätä eloa..
Onnea!! Aloitit tammikuisten plussatilin =).
Ja Amber04, kyllä se viiva siitä vahvistuu. Onnea oikein kovasti!!
marga_ ja tikru: Pahoittelut tädeistä ja onnea ensi kiertoon.
mammaa: Pahoittelut negasta!
Hyviä hermoja piinailijoille, ainakin Bambiino, Vacsuli75, Mimmi75 oli jo loppusuoralla. Pitäkäähän meitä ajan tasalla.
shania07: Jospa ne tikut nyt tois teille sen kaivatun plussan!!
Rizza: Sulla oli hyviä uutisia! Hyvä, että Clomit toimii.
annu_81: Jospa ne lääkkeet auttaa ja toivottu tulos olis jo lähellä. Ihanaa, kun sait asioita eteenpäin. Kuuntelin muutama viikko sitten radiosta, että 5-10%:n painonpudotus auttaa raskaaksi tuloon. Itsekin aion puristaa ainakin 5kg pois. Mieluiten ennen kesävaatteita =).
Vacsulilla, V80:lla ja Tinttana76:lla ainakin oli herjannut samaa ip-juttua kun mulla. Laitoin jo ihmeissäni ylläpitoon postia. Ja kärsin vieroitusoireista myös!
Kyllä sitä aina vaan saa sitä jännitystä itselleen näin loppukierrosta. Ja hyvä niin, eihän sitä muuten jaksais.
Tässä kohtaa on annettava ällötysvaroitus...
Tämän kierron juttu on ollut, että kuivaa kautta ei ihan täysin tullutkaan. Tänään tuli paperiin oikein kunnolla kirkasta, jossa hiven vaalean punaista. Toivottavasti ei lupaa vielä huomiselle tätiä, olisi ihan liian aikaista siihen!
Teroja mulla ei tässä kierrossa ollutkaan, mutta Clomien pitäisi pitää ilman Terojakin kierto kohdillaan. Kovasti on ollut kipeitäkin vihlaisuja ja pistoja, ihmetyttää nekin.
Viikonlopulla viimeistään testaan, jos on vielä aihetta.
Plussaonnea kaikille. Toivotaan, että nämä sivut toimii. Olen näköjään ainakin ihan riippuvainen...
AnniHelen@ k22/~27 dpo8 yk16
Ihania uutisia heti viikon alkuun :)
Ja näköjään me oltais tarvittu jo päiväpino. Mukavaa kun on aktiivista porukkaa!
ON: Ei edelleenkään mitään ovikseen viittaavaa :( Lämpöjä en ole koskaan seurannut, mutta nyt kun mittasin muutaman kerran, niin lukema oli joka kerta alle 36. Ja jos kerran oviksen jälkeen lämmöt nousee, niin huonolta näyttää.
Nautitaan kuitenkin auringosta ja keväästä!
-PP
Amber04: Onnea plussasta!!! :)
AnniHelen@: Hei, mitäs jos tuo vaaleanpunainen olikin kiinnittymisestä johtuvaa! Voi että mä toivon sulle plussaa!!! :)
ON: Eilen ei sitten enää puuhasteltukaan mitään, kun aikataulut ei menneet miehen kanssa yksiin. Joten täytyy toivoa, että sunnuntai-iltana laitetut simpat olisivat uineet juuri sopivasti munajohtimeen maanantaina, kun folli oli irronnut.
Rizza kp 17/30, dpo 1, yk 25
Aurinko paistaa jo heti aamusta. :) Ihanaa. Jospa jaksaisi tänään mennä vähän ulos, kun eilen oli kuumeinen olo ettei jaksainut. siis kuumetta ei ollut mutta lämpöä sen verran että vei voimat. Eilen miehen 11v. poikakin oli kipeänä ja pois koulusta. Hermostuin hänelle sitten illalla kun käyttäytyi tyhmästi ja mies on niin herkkä lapsistaan, että ei saisi yhtään ääntä korottaa. Höh... :/ Sain sitten mieheltä sättimiset taas. Kyllä ärsyttää... Tällaista se on tämä uusperhe-elämä.
Emmuli81: Tulen sitten kertomaan tulokset. Keskiiviikkona soitan suoraan labraan, kun lääkäri ei ole silloin paikalla. Joten jos prolaktiini on koholla, niin en tiedä sitten jatkotoimenpiteistä. Olen myös lukenut ettei se haittaisi raskautumista jos ne ovat vähän koholla. Mutta ajattelin, että kannattaa nyt tutkia sekin kunnolla.
Eilen vähän ajattelin, että tähtään puuhailut tässä kierrossa siihen kp 14 ja katsotaan tärppääkö. Ei ainakaan aikaisemmin ole tärpännyt kun siittiöiden on pitänyt olla/elää kropassa 2-3 päivää. :( Tai sitten olen vaan stressannut. Ajattelin tähdätä " tositoimet" sitten kesäkuuhun kun miehellä on lomaa. Jos sitten pääsisi vähän useammin puuhiin. Tosin paha olo ei juuri huvittaisi kesällä, mutta katsotaan nyt miten käy.
Tällaisia pohdintoja tänään.
Hyvää vappua kaikille!! =) En tiedä ehdinkö koneelle huomenna.
kp 7/26-30, yk 9
p.s. Eilen jo alkoi jomottamaan illalla oikeaa puolta alavatsasta... Aikaisinpa alkavat jomotukset.