*~*~*TAMMIMAMMAT*~*~* Ma-To, viikko 18
Uusi viikko, uudet kujeet!!! Kuinka monella on vapun aikoihin testaus???
Kommentit (94)
Onnea Amber04 [color=red]♥PLUSSASTA!!♥[/color]
Onnittelut myös noffetukselle, meidän pinon ensimmäiselle plussaajalle! =)
AnniHelen@: Olen ihan samoilla linjoilla Rizzan kanssa; mitäs jos se on sitä kiinnittymisvuotoa? Edelleen, [color=blue]plussatuulia....[/color] =)
Testasin just negan Apteekin omalla. Täti kolmatta päivää myöhässä mutta ei. No ei näyt tätiään ja buubsit oli eilen ilalla ihan räjähtämis pisteessä eikä nukkumisesta meinannut tulla mitään.
Ja tänään pitäis juhlia vappua. Tekis mieli olla holittomana, mutta kaverit on heti epäileväisiä. Mihinhän luolaan sitä kaivautuisi...
T: Vacsuli kp 43/28-40, yk 6
ps mun Fertility Friend kartta:
http://www.fertilityfriend.com/home/1f5a19
JEE, ONNEA AMBER04!! Kyllä se plussa on! Olikos niin että sulla ei olis menkkojen vielä pitänytkään alkaa? Joten ei sen testiviivan mikään tumma tarvitse ollakaan. Ja onhan sulla koko ajan tapahtunut vahvistusta roskishaamusta ja negasta selkeän plussaan. Turvallista matkaa pikkuiselle ja onnellista odotusta sinulle!
Ja Vacsuli, voi sentään kun joudut vielä piinassa elämään. Sulla on kuitenkin tänään vasta dpo12, joten apteekin oma ei välttämättä vaan vielä anna plussaa. Mikä sulla on yleensä ollut luetaalivaiheen pituus, eli onko sulla sen mukaan menkat jo myöhässä? Sun lämpökäyrä näytti ainakin hyvältä. Hmm, vaikea tilanne tuo vapun juhlinta. Tosiasia on se, että mun mielestä todellakin voit olla raskaana. Joten miettisin tilannetta niin, että kaduttaisko sua vapun juhlinta myöhemmin jos muutaman päivän päästä saisitkin plussan. Mulla nimittäin esikoisen odotuksen onnea vaivasi alkuun paljonkin se, että olin viikko ennen plussaa ollut juhlimassa.
Annihelen@, sun tilanne kuulostaa todella lupaavalta! Monen muunkin tilanne kuulosti siltä, että kyllä niitä plussia alkaa nyt ropisemaan!
Riemukasta vappua!
anna061 kp 6/28.35 yk5
Olen pitänyt hieman palstataukoa,kun miettitiin että josko hieman siirrettäisi vauvahanketta,ja aloitettaisi yritys " tosissaan" vasta kesänkorvilla.Jotenkin sitä vaan eksyy tänne...kierto on ollut 33-36 pv.Tänään kiertopäivä 37,ja ei tätiä vielä näy...rintoja jomottaa kyllä niin ettei tosikaan,ja alaselkää juilii.Eilen kun esikoinen halasi niin melkein kiljaisin kun sattui rintoihin niin...pitäisköhän sitä kuitenkin testata??silloin voisi kyllä tuo la mennä joulukuun vikoille päiville.
hulluja tässä kyllä varmaan mietin,mutta ei uskalla innostuakaan.
Kävin kaverin viikon vanhaa vauvaa sylittelemässä,ja kyllä se oli niin suloinen,ja vauvakuumetta kasvattava.
Kauppaan olen menossa,ostaskohan sen testin,vai oottasko vielä.Voi kääks.
Onnea plussanneille,ja onnea niille jotka testailee=)
yk 4 kp 37 (33-36)
Pikaisesti vaan tuli käymään. Pitää mennä kohta vielä kauppaan.
Onnea plussasta amber!! =)
Joku kysyi (en musita kuka), että voiko hiusten rasvoittuminen olla merkki raskaudesta. En varmasti tiedä, mutta minulla ainakin menkkojen aikana hiukset rasvoittuu enemmän kun yleensä. Mutta toivotaan että sinulla se tarkoittaisi muuta. :)
Eilen minulle oli käydä köpelösti... Minulla oli omaa aikaa ja lähdin käymään kaupassa. No, siinä matkan varrella " eksyin" Mäkkäriin ja söin siellä jonkun uuden hampparin. No, ei siinä vielä mitään, mutta kun lähdin kauppaan ja kun olin siellä niin huulen vierestä alkoi turvota. Yritin kerätä ostokset nopeasti, mutta kohta oli jo silmätkin turvoksissa ja huulen yläpuoli. :/ Tuli oikein sellaisia patteja. En meinannut nähdä mitään. Lievä paniikki alkoi iskeä. Soitin sitten miehelle ja hän sanoi että jätä ostokset siihen ja mene ulos. Mutta enhän voinut mennä sen näköisenä ulos. Menin sitten parkkihalliin ja istuin autoon. Onneksi oli lallergialääke mukana. Siinä sitten yritin olla että turvotus olisi laskenut, mutta eihän se mihinkään laskenut niin paljon, että olsiin voinut mennä takaisin. Oli vaan pakko sitten lähteä ajamaan kotiin vaikka silmät oli tosi turvoksissa ja olo oli kamala. No, pääsin sitten kotiin ja eikun kortisoonirasvaa peliin. Tänään on sitten vieläkin silmät vähän turvoksissa. Onneksi ei mennyt reaktio hengitysteihin. Olen siis tosi allerginen ja atoopikko. Ilmeisesti hampparin kastikkeessa olli joku " väärä" aine. Että näin. Onneksi en ollut raskaana kun piti ottaa kortisoonia.
Hyvää vappua kaikille! :)
Ostitko sen testin? Minä olisin varmaan jo testannut. Testaa vaan. :) Tsemppiä! =)))
Rizza: Kyllä teillä on taas hyvä ajoitus. Ihanaa, kun näkee ultrasta tarkkaan missä mennään.
Vacsulille pahoittelut negasta!
Kimmi ainakin on testaamassa. Oliko muita? Lisää plussauutisia vaan :)
ON: Ihanaa, kun tsemppaatte! Kiinnitysvuotoahan itsekin eilen mietin, tunnustan. Mutta tänään tapahtui sama juttu. Runsas valkkis, jossa aavistus punervaa. Nyt kyllä meni vappufiilis monta pykälää alaspäin. Pari pientä menkkamaista vihlaisuakin oli.
Ei kyllä tarvis tädin tulla kesken vapun juhlinnan ja vielä näin älyttömän aikaisin!
Niin ja rinnatkaan ei tänään enää arista. Huono merkki sekin. Nyt kuitenkin yritän unohtaa nämä asiat ja keskityn juhlapäivään!
Mukavaa vappua ja paljon plussia!
AnniHelen@ kp23/~27 dpo9 yk16
[color=red]♥ ♥ ♥[/color][color=green]♥ ♥ ♥[/color][color=lime]♥ ♥ ♥[/color][color=red]♥ ♥ ♥[/color]
[color=green]HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE!! =)[/color]
Onnea plussista! Erityisesti Amber; olihan jännittävää luettavaa. ONNEA Amber ja noffetus! Pahoittelut Vasculille negasta, mutta kun tätiä ei näy niin... peukkuja!
Omassa navassa ei mitään muuta kuin vapputunnelmaa. Eilen tulin mukavalle tuulelle kun kuulin että naapurimme 44 v. odottaa vauvaa; antoi toivoa minullekin että vielä tässä on aikaa se pikkukakkonen joskus saada...
Vappuja!
-vauvaksi- kp 21/28 ja yk 7 km:n jälkeen
Soitin äsken labraan noista tuloksista ja prolaktiini on vähän yläkanttiin: 568, kun normaali on 500. Lääkäri ei ole tänään paikalla, joten menee ensi tiistaihin. Siis että saanko lääkitystä vai mitä tehdään.
Hyvää Vappua!! =)
kp 8/26-30, yk 9
ja äsken tein.
Katoin et juu ei tuu viivaa.Mulla nimittäin se viiva tulee aina heti,kun plussaa näyttää(kokemusta jo neljästä kerrasta=).
Mutta,kyllä se siihen puolessa minuutissa tuli,noin vartti sitten,että on aika tuore tämä plussajuttu minulle,kukaan muu ei vielä tiedä,vaikka koko perhe on kotona.Hymyilen pöhkönä,enkä tiedä mitenpäin olisin.pitäisköhän laittaa testi ilmapalloon sisälle ja viedä miehelle?
On se kumma,kun lakkaa ns, yrittämästä ja muka siirtää raskauden yritystä,niin tässä tulos.Olen aika pyörryksissä.
Täytys varmaan katsoa laskettua-aikaakin tässä,kun sisäistää asian!
Hauskaa vappua kaikille,lähden vihjailemaan miehelle;)
Onnea plussanneet Amber ja Kimmi, oliko muita uusia?
Vasculille pahoittelut negasta, on se kumma jos sun oireilla ei plussaa tule.
Pahoittelut muillekin negan saaneille sekä tädin yllättämille :(
t.HOPE-a kp 13/26-29 yk 7
Kiitos tuestanne ja kommenteistanne. Oon ollu tosi huono kommnetoimaan muita.
Tein vielä kotiin tultuani Aconin herkän 10 testin, ei mitään ei edes haamua.
Kovasti oon miettinyt tuota juomis asiaa ja eipä vauvalla ja mulla ole yhteistä verenkiertoa, joten menen ottamaan kohtuudella skumppaa (tarkoitus olisi pysyä kohtuudessa). Nyt tosin särkee päätä niin ettei tee mieli ottaa mitään. Yhdellä jenkki palstalal joku kirjotti Drink ' till its pink.
Eli näillä mennään.
T:Vacsuli edelleen kp 43/28-40, yk6
Ihanan vappu-lahjan saitte, kun plussaa näytti:) tarrasukkia paljon matkaan!!
Tänneppä ei kummempaa, pikasesti tulin käymään. Miehen kanssa aletaan grillaamaan ja sitten aikasin nukkumaan, aamuvuoroon huomenna :( Alko tänään harmittamaan oikein kunnolla, kun en tajunnu vaihtaa vuoroa, että pääsisin vapun viettoon, pari päivää sitten vielä ajattlelin, että ei haittaa jos yhden vapun olen töissä, mut sitten tänään aloinkin ajatteleemaan, että jos vuoden päästä meillä onkin jo vauva! Tai jos olen raskaana sillon. Voihan sitä vappua sillonkin viettää, ilman kuohuvaa tosin. Eikä se kuohuva nyt tietenkään ole se itse asia, mutta nyt mahdollisesti viimeinen kahden keskinen vappu miehen kanssa, niin ois ollu mukava picnicin tynkää väsätä tms. No, menee se näinkin:)
Tällanen valitusviesti tällä kertaa :D
Hyvää vappua kaikille ja nauttikaa siitä! Kuohuvan kera ja plussanneet simalla :)
Kitteni 7/? yk2
Paljon onnea! bd bd bd
Ja tarrasukkia mukaan... :)
Ilmoittauduin juuri uutena tammimammoihin. Aluksi onnittelut kaikille jo plussanneille. Toivottavasti lisää plussia tulee vielä paljon. Muutamia kertoja olen käynyt lueskelemassa palstaa ja nyt päätin liittyä joukkoon. Itsellä on toinen lapsi haaveissa ja eka yrityskierros menossa.
Mulla oli vielä esikoiselta jääneitä ovistikkuja jäljellä tosin päiväykset olivat vanhentuneet. Sain niillä vahvan viivan ja nyt mietinkin onko tulos miten luotettava kun päiväys oli jo vuoden vanha! Kp 26/27 menossa ja luulen jo tuntevani kaikenlaisia raskaus oireita. Alavatsaa kivistää ja rintoja aristaa. Todennäköisesti ovat kuitenkin vain menkka oireita. Täytyy lähteä viihdyttämään esikoista ennen kun se hermostuu.
Hauskaa Vapunpäivää kaikille ja plussaonnea!
Heina@ kp 26/27
Aioin jo aiemmin testata vappupäivän aamuna... Eilen vielä ajattelin, etten uskalla kun noita pettymyksiä on ollu niin paljon. Tein testin kotitestin herkällä, ja tulos oli viivanpaikka. Siis ihan selvästi viivanpaikka, muttei siinä kyllä väriä ollu... En tiedä, onko ovis ollu myöhemmin tässä kierrossa, enkö ole ovuloinu ollenkaan vai eikö ole tärpänny. Ihmettelin kyllä viime viikonloppuna, kun alapää oli ihan kostea koko ajan, vaikka yleensä oviksen jälkeen on täysin kuiva! Oireita ei kyllä ole puoleen eikä toiseen... Odotellaan nyt tätiä, niin sitten pääsis taas uuteen kiertoon ja syömään tupla-annoksella clomeja. Jospa se isompi annos antais vähän potkua! Toivottavasti tämä kierto ei veny johonki yli 50kp...
Mimmi75, kp35/??, dpo?? (ei mitään hajua, luulin että 13 tai 14...), yritystä elokuusta -07
Pidin muutaman päivän palsataukoa ja sinä aikana on tullu kauheesti tekstiä joten kommentoiminen jää nyt taka-alalle, huono muisti :D
Amber04 ja Kimmi, ONNEA PLUSSASTA!!! Ihanaa!! valaa toivoa meille muillekin!!
ON: Tätiä ei vieläkään näy.. nyt kp37 ja tässä kuuden päivän ajan on ollu alamaha kipuja ja tunne että menkat alkaa just.. silti viimeks eilen aamulla nega rfsu:n testiin :( On tää ny kummaa.. en osaa ollenkaan sanoa mistä johtuu.. väsymystä on mutta sehän nyt on itsestään selvää kun on tuo pieni ihminen jonka takia herää joka yö ja aamuisin klo.6.00 viimeistään, joten en laske sitä kyllä oireeksi.
päätin nyt sitten että testaan uudestaan perjantaina 9.5 jos ei täti ole siihen mennessä yllättänyt.. silloin näitä kipuja olis kestäny sen 14pv eli jos oli mm. myöhänen ovis.. kaikkiin oljenkorsiin sitä ripustautuukin :D
Hauskaa vappua!!
mammmaa kp37/33? yk2
Nyt on vähän aikaa kommentoidakin.
Kimmille isot onnittelut plusssasta.
Tervetuloa hein@. Eikun huomenna oikean testin ostoon.
Mimmi75: olipas harmittava viivan paikka. Jatketaan me piinailua.
mammmaa: samassa veneessä säkin siis.
No oma napa voi paksusti. Ei menkkoja. Lämmöt edelleen ylhäällä (no se alkomaholi voi vaikuttaa jotain). Ajattelin seuraavan kerran testata sunnuntai aamuna. Fertility Friend ehdotti tosin vasta 7.5. *shock* Mulla on lääkäri aika sairaalaan maanantaina lapsettomuuteen liityyvistä asioista, pikkasen nolo mennä jos olen raskaana. Sitten voi tosin puhua keskenmeno riskeistä :-/
Eilinen meni niin kuin olin suunnitellut ja nyt lähinnä väsyttää, mutta ei ole kapulaa. Ja mukavaa oli tavata kavereita, kun vaihto ehto olisi ollut yksin kotona mökköttäminen.
Hokasien etten ole laittanut itsestäni mitään tonne Tammikuun esittely pinoon joten kipaisen sinne.
T:Vacsuli kp 44/28-40, yk6
Amber04: ONNEA!! Et tuli sieltä sit se viiva...JEEE :D
Voikohan hiusten nopea rasvoittuminen olla raskaus oire? Välillä nyt tuntuu rinnoissa aavistuksen verran jomotusta mut luulet et kuvittelen vaan ;)
Täytyis varmaan perustaa oma ketju noille kaikille mahdollisille raskausoireille että sieltä sit sais aina mennä katsomaan mitä muilla on ollut ennen plussaa...heh