Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskuun salaisuudet viikolla 18

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aidae, mä olin lentokoneesa tän raskauden aikana rv 17 ja hyvin meni :)

Musiikistahan on varmasti yhtä monta mielipidettä, kun on meitä äitejäkin :) Itse innokkaana keikoilla ja festareilla kävijänä olen raskaanakin ollut paikoissa joisa musiikki on soinut kovana. Istukka ja lapsivesihän vaimentavat aika paljon, eli ei masuvauva kuule varmastikaan musiikkia yhtä kovana kuin me.

Nyt kesälläkin olen miehen ja vanhimman pojan kanssa Tuska-festareille menossa ison mahani kanssa :) En jaksa uskoa, että siitä voisi haittaa vauvalle olla. Ainakin meidän kaikki lapset ovat hyvin normaaleja ihmisiä :)

Vauvan ja pikkuisen kanssa taas itse en lähtisi festareille, mutta toiset menvät ja se taas on heidän mielestään ok :)

Ulkona on niin ihanat ilmat, että sisällä ei tekisi mieli paljoa ollakaan! Tänään huomasin tuomenkin kukkivan, ihanaa!

Maanataina on sitten se 4D ultra Brunolla, kerron kuuluisia sitten!

Leppoisaa viikonloppua kaikille.

Mustaverho 21+0

Vierailija
42/46 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

en ole pitkään aikaan ehtinyt kommentoida muiden juttuja ja nyttenkin ajattelin vaan pikaviestiä laittaa, että jo on tuskaa kun on appivanhemmat (ne " ainahan se on raskaana" -tyypit) kylässä + pikkusisko poikaystävineen - ja pikkusiskonhan ei tarvitse yrittää käyttäytyä kun on meillä kylässä. Huokaus.

Miun ei ole tarvinnut osallistua pihakuusten kaatamiseen + metsän raivaamiseen, mutta ruokaa pitää olla kahden tunnin välein, kaikista asioista pitää tietää mikä mihinkäkin tulee ja kas, sisko keksi että tarvii huomiseksi puhdasta ylle että voisinko pestä & laittaa kuivumaan pari koneellista... HUOKAUS!!

Nyt tuli kuorma hepankakkaa, eiku levittämään istutuksille. Taitaa ilta mennä supistelujen ja turvonneiden jalkojen merkeissä.

Anteeksi kun valitan, mutta väsyttää.

T. Arkis, viikkojakin on vahingossa kertynyt jo 22+1. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksamista! " Suku on pahin" pitää kyllä aika pitkälle paikkansa turhan usein... Onneksi eivät ole muuttamassa teille asumaan? Eli rauha palaa maahan ennemmin tai myöhemmin :)

Mulla on taas pari päivää näyttäny valoisammalta. Selkä nyt on mikä on, mutta ei ole väsyttänyt niin kovasti ja ollut sitä inhottavaa puristavaa tunnetta mahassa jatkuvasti. Nyt äkkiä nauttimaan vielä auringon lämmöstä ennen kuin viilenee...

Norah81 ja tuplat 21+3

Vierailija
44/46 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvat hereille potkimaan masua silittelemällä? meillä vastataan jo toista päivää masun hierontaan ;) aina kun menen pitkälleni ja alan hieroa masua alkaa rummutus.. siinä sitten vuorotellaan, hieronta-potku-hieronta-potku ;) ihanaa! muistan kun esikoinen antoi loppuaikana aina jalkapohjan- tai käden kutiteltavaksi ja pitkän aikaa sain " pidellä" kyhymyä kämmeneni alla.. :)

cec 22+1

Vierailija
45/46 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidae kyseli lentämisestä raskauden aikana. Esikoisen kanssa lensin kolmisen kuukautta ennen laskettua aikaa, oisko ollu viikkoja koossa noin 28-29. Nyt on luvassa viikon työreissu Englantiin loppukuusta, silloin menossa 26. vko (27. kun palaan). Ihan hyvillä mielin oon lähdössä, ainakaan viimeeksi ei ollut mitään ongelmaa. Matkapäivän käytin tukisukkia ja pyysin toki nostoapua matkiksen kanssa, muuten ei mitään ihmeitä. Nytkin ajattelen tätä reissua, vaik työn puolesta onkin, vikana " omana lomana" hetkeen. Syksyllä oonkin sitten aika pienissä ympyröissä kahden pikkuisen kanssa.

Ihana vapppuoloma takana, ollaan molemmat miehen kanssa oltu vapailla ke-su ja tuntuu et ois ollut vieläkin pidempi katko. Päästiin kahdestaan aikuislomallekin Tallinnaan ja nyt on taas akut ladattu pitkäksi aikaa =)

Täyttelin just KELAn papereita ja aivan ihanastihan sattuu tää pienen laskettu aika. Mies pitää sen isäkuukauden, joka ajoittuu ens kesäkuuksi. Ja kun itse palaan opetustöihin silloin kuun alusta, niin oon käytännössä itsekin lomalla. Eli luvassa pitkät ja ihanat kesälomat (2 kk) koko perheelle.

Hyvillä mielin uuteen viikkoon!

Adalmiina ja Pikku 22+2

Vierailija
46/46 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii, vihdoinkin rakenneultra perjantaina! Tuntuu kuin viime ultrasta olisi sata vuotta aikaa, vaikka se oli kuukausi sitten. Kunpa masukilla olisi kaikki hyvin ja saataisiin joku käsitys sukupuolesta :)

Aurinkoista viikkoa kaikille!

Miaea ja disco-masukki 20+0