Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Joulukuun tähtöset viikkoon 18*

28.04.2008 |

Uusi viikko,uudet kujeet=)

En osaa niin hienoilla tähdillä pinoa koristaa,kuin Naranja,mutta toivotaan että kelpaa!

Kaikki hip ja hop,kuulumisia kertomaan!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettomuutta havaittavissa=)vessa käyntejä yössä vähintään 2.

Onneksi on valoisaa,ei tunnu niin pahalta.

Mulla tänään tilaisuus jossa pömpöttävä vatsa ei saa näkyä missään nimessä...Olenkin lähdössä keskustaan etsimään vatsaa " litistäviä" alushousuja.Aion niihin sitten illaksi ahtautua.Iltaisin masua turvottaa ja näyttää jos ihan vauva masulta vaikka aamulla ihan littana,normaali masu,mistä mitään ei voisi päätellä=)

Seuloistakin on ollut juttua.Luin juuri jostain uudehkosta vauvalehdestä että np-ultraan voi osallistua vaikka kieltäisi niskaturvotuksen mittaamisen.Siis että todellakaan ei tarvitse suostua turvotuksen mittailuun.Ajattelinkin itse sen kieltää.Vastaan otamme mitä tuleman pitää.Mutta on kuitenkin kiva kurkata kohtuun rv 12,onko kaikki edelleen kohdillaan ja miten vauva kasvanut.

Rakenneultrassa sitten tarkistavat rakenteet hyvin.

Näissä aatteissa,uuteen päivään

Petite-te ja bèbè 8+2

Vierailija
2/53 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu hujahti ja väsymys jäi.. Terassi on nyt rakennettu. Ihan vähän jäi kesken, kun tarvikkeet loppui, mut käyttää jo voi. Ihanaa! Mulla vaan meinaa vähän stressi iskeä noista pihajutuista, vaikka kuinka yritän rentoutua. Voivoi..

Äitiyspakkauksen haalarista on ollu puhetta. Mä aion sitä kyllä käyttää, vaikka vähän reilu onkin vastasyntyneelle. Mun mielestä se ei haittaa, vaikka vaunuissa olis vähän pitkät hihat tai jotain. Niissä vanhoissa haalareissa ainakin oli hihat ja lahkeet toiseltakin puolelta samaa kangasta, joten voi kääntää. En tiedä, miten nykyään. (Voi kauheeta, kun on vanha, kun alkaa jo puhua: " sillon ennenvanhaan.." )

Mä voisin kyllä nyt mennä tonne sänkyyn takas. mies oli koko viikonlopun töissä ja nyt jää vapaalle. Mä haluun sen kainaloon nukkumaan!!

Mä oon muuten huomannu et vaikka nukkuisin tosi hyvän mittaiset unet, mulla on aamulla sellanen krapulainen olo, niinku olisin ollu baarissa ja valvonu aamuyölle.. Kiva tunne. missähän vaiheessä tää väsy vähän hellittäis..?

Nyt pitää varmaan mennä laittaan hiuksia ja sit töihin. Viikonloput menee ihan liian äkkiä!!!!

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

t. iiiik ja hippunen 8+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tämä raskaus on tehnyt sen, että herään hurjan aikaisin ja pirteänä. Iltapäivisin olenkin ollut ihan loppu ja nukkunut jopa kahden tunnin päikkäreitä. =)

Housut kiristää. Ostin kolme viikkoa sitten uudet farkut, jotka kiristää jo nyt... Työn puolesta tää masuasukki sais olla täysin näkymätön vielä ainakin kuukauden. Onneks vartalonmalli on sellainen pyöreämpi, joten voin vedota siihen, että on herkut maistuneet normaalia enemmän.

Meillä on pohdittu miten vappuna sais piiloteltua mun juomattomuutta. En ole koskaan ollut mikään litrahuuli mutta kaverit huomaa kyllä heti jos en juo. No, mies tyjhentelee mulle siideripulloja, jotta voin piknikillä juoda sitten alkoholitonta " tavallisista" siideripulloista. Kuullostaa hullulta, tiedän, mutten halua vielä et kukaan saa tietää. Mites teidän muiden vappusuunnitelmiin kuuluu?

Tulipas omanapaista.

Hauskaa alkuviikkoa!

Stiin@ rv5+5

Vierailija
4/53 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kärkyn täällä taas koko ajan, kun tuo työnteko ei oikein meinaa käynnistyä tänä aamuna.. Oon mä tässä jo jotain tehty, mut en milläääääään jaksais.. Sori, valitus. Mä vaan lasken, paljonko on aikaa äitiyslomaan.. HEH! Vielä hetki olis..

Vappusuunnitelmista joku kyseli.. Eipä pahemmin oo suunnitelmia. Mies on töissä ja lasten kans varmaan vaan kotona ollaan. Tosi hauskaa tiedossa! ;) Mut ei tartte ainakaan juomattomuutta peitellä..

Taidan taas väistyä sivummalle hetkeksi.. Että heippa vaan!

laiska iiiik

Vierailija
5/53 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta viikkoa taas pukkaa ja mulla on päällimmäisenä toiveena, että tää väsymys alkais jo hellittää. Ei vaan jaksais olla enää väsynyt kun on kevät puhkeamassa.

Myös mulla alkaa farkut jo kiristää ja oonkin joutunut käyttää yksiä ei niin kivoja farkkuja jo pari viikkoa kun en halua olla kiristävissä housuissa. Jos ei ihan vielä äitiyshousuihin kuitenkaan...

Me mennään viettämään vappua kaveripariskunnan luokse, mut ei onneksi tarvitse feikata, kun myös heillä odotetaan ja paljastuimme sitten toisillemme, kun vappumenoja suunniteltiin. :)

Päivällä pitäis tytyn kanssa viettää kotivappua ilmapallojen ja serpentiinien kera ja tietty simaa juoden. Mulla on ihan mieletön siman himo!!

Mitä te muut pahoinvoinnista kärsivät muuten olette syöneet viimeaikoina? Mun ei tee välillä mitään mieli ja välillä ruoka maistuu suht normaalisti. Mä aion nyt yrittää vähän skarpata ja syödä terveellisemmin, kun on tullu vedettyä kaiken maailman moskaa tässä. Luin just, että runsas ja tiheä hiilihydraattien ja makean syönti vaikuttaa omien kilojen lisäksi myös syntyvän vauvan kokooon. Lapsen syntymäpaino kasvaa, jos kovasti napostelee makeita. Vaan kun sais käytännön toteutukseen nämä aikeensa.

Äitiyspakkauksesta: täytyypä käydä kurkkaamassa sitä uutta pakkausta, vaikka en olekaan aikeissa sitä ottaa. Vaatetta on omissa varastoissa paljon ja muiltakin on varmasti tulossa kierrätysvaatteita. Mä vannon kyllä kierrätyksen nimeen, kirppiksiltä löytyy niin hyväkuntoista vauvakamaa, että uuden ostaminen tuntuu tuhlaukselta. Mitä mieltä muut ovat: ostatko vaatteet uutena vai kierrätätkö?

Iloista viikon alkua ja jaksamista kaikille!!

Vierailija
6/53 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunden keskenmeno sai niin itkemään, että huh huh... Järki kohta lähtee, kun koko ajan miettii mistä milloinkin kivistää. Pelottaa!

Kymmenes viikko kuitenkin vasta menossa, kaikkee voi sattua.

Vappu menee minullakin töiden merkeissä eikä täällä pikkupaikkakunnalla vappu oikein näykään. Pitäisi päästä Helsinkiin tai Tampereelle ;)

Eipä jaksa oikein muuta kirjoittaa, pahoinvointi jatkuu edelleen...

-fatmama 9+0-

Vierailija
7/53 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille!

Olen seurannut sivusta tätä keskustelua, ja ajattelin viimein uskaltautua mukaan. On ollut mukava lukea etten ole yksin pahoinvoinnin ja muiden vaivojen kanssa (siis tietenkään en kenellekään pahoinvointia toivoisi :)

Ensimmäistä tässä odotetaan, joten mikään ei ole tuttua ennestään.

Joku kyseli vappusuunnitelmista. Meillä se on myös pieni ongelma, koska ollaan luvattu mennä paikkaan jossa kaikki juovat. Inhottavaa valehdella kavereille, mutta täytyy varmaan selittää jotain lääkekuurista tai esittää juovansa. En haluaisi paljastua vielä tässä vaiheessa.

Mukavaa vappua!

Vierailija
8/53 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Haa2!

Jaksuja vain pahoinvointiin Fatmamalle ja väsymykseen Iiiikille (saitte kuitenkin pation valmiiksi!). Pennyx kyseli syömisistä kun voi pahoin. Itseäni on auttanut se, että en päästä ruokailuväliä liian isoksi. Ja jos huono olo iskee, juon lasillisen mustikkakeittoa, se auttaa pahimpaan oloon niin että pystyy sitten hetken kuluttua syömään jotain. Monilla jokin kylmä ja raikas auttaa. Kannattaa ainakin kokeilla :).

Stiin@ kyseli vappusuunnitelmista. Käyn vappuaattona illalla kaverin kekkereillä, mutta ajattelin mennä autoiluselityksen kanssa. Mies on töissä koko vapun, myös vapunpäivän siis, joten olen esikoisen kanssa kaksin aamuvarhaisesta - vaikka en olisikaan raskaana, en silti voisi juoda paljon mitään tuon liian aikaisin heräilevän kiukkupussin kanssa :/. Vapunpäivänä käydään varmaan tässä lähipuistossa pojan kanssa katselemassa ihmisten piknikkailua, voipi olla että otan maitopullon lisäksi Pommac-pullon mukaan ;D.

Tuo oli hyvä tieto np-ultrasta Petite-te. Pitääkin jutella neuvolassa asiasta! Tosin en tiedä, tarvitsenko siltikään sitä ultraa jos ensi viikolla käyn yksityisellä, mutta juttelen siitäkin terkan kanssa.

Itsellä yllättävän hyvä olo vaikka esikoisella oli taas viime yö tosi vaikea ja heräili koko ajan. Mielialavaihtelut harmittavat nyt eniten, tuntuu että hermot menevät poikaparalle heti :(. On se kyllä ollutkin kränkkä koko aamun mutta eihän se hänen vikansa ole... Taidan mennä pukeutumaan tuhkaan ja säkkiin eli oikeasti leikittämään poikaa jollain hauskalla jutulla hyvitykseksi, eli pois koneelta nyt mars!

Lopuksi vielä linkki viime viikon juttuihin, jos joltakulta jäi väliin:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=12964857&p=&mpage=1&tmode…

Vierailija
9/53 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan kaikille!

Ylihuomenna ois eka neuvola, jännittävää :) En tullu kyllä kysyneeksi että mitä siellä tehdään kun aikaa varasin, valaiskaa minua :)

Mulla on nyt monta päivää jomotellut alavatsaa, aina tuosta oikealta puolelta, sellaista menkkajomotusta. Lisäksi eilen ja tänään on poltellu alaselkää, vois melkein sanoa että takapuolta :) Liekö ihan normaalia..?

Vappusuunnitelmia mulla ei oo lainkaan, taidan vaan vetää lonkkaa :)

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Vierailija
10/53 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikko meni niin väsymyksen ja kaikenlaisten kiireiden kourissa, etten jaksanut käydä edes kuulumisianne lukemassa. Tänään sitten silmäilin jutut läpi pikaisesti. Vielä oli löytynyt uusiakin mukaan, tosi kiva!

Pahoinvointi on hellittämässä...tai ainakin on ollut pari hyvää päivää ;) Väsymys oli loppuviikosta kamala, lähdin koulultakin kesken päivän kotiin kun en pysynyt hereillä ja bussissa meinasin nukkua pysäkin ohi. Nyt on taas vähän pirteämpi olo. Maha pullottaa välillä kuin olisin jo puolessa välissä, varsinkin illalla vatsa on jo aika mahtava. Toistaiseksi olen kai onnistunut pitämään salaisuuden ainakin töissä.

Viuha saa minusta kyllä kohtalontoverin tuon naaman kukkimisen suhteen. Mulle puskee ihan kamalia, oikein isoja ja kipeitä hormonifinnejä...Niitä tulee myös kaulaan. Ja pitäis mennä ottamaan passikuva työpaikan henkilökorttia varten... aika paljon tarvii kyllä pakkelia.

Tsemppiä kaikille ja jaksamista oireiden kanssa. Yritän jatkaa tekemättömien hommien hoitamista, niitä on jo melkoinen kasa.

Vierailija
11/53 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tosiaan s@s@n kohtalotoveri täällä :) Mulla kans tulee kaulaankin finnejä, joka on tosi omituista..

Vähän sain helpotusta kun ostin apteekista Vichyn Anti-Imperfection Hydrating Care -kosteusvoiteen (aikamoinen sanahirviö). Selvästi on näpyt vähentyneet, tosin ei kokonaan. Taitaa vaan olla vähän kuivattavaa pidemmän päälle toi voide, kun mulla on kuitenkin finnien lisäksi kuiva iho. Aattelin käyttää tuota ainakin " kuurina" .

Minä vaan täällä palstalla koko ajan heilun vaikka pitäis töihin keskittyä... :)

Vierailija
12/53 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointi on näköjään tullut sitten taas kunnolla kuvioihin. Ei siis oksentamista, mutta kaikkea muuta kyllä (ällötystä, kuvotusta, etomista, yökkäilyä...) ja painostava väsymys ja palelu myös oireina. Tosi mukavaa olla open töissä, kun saa luokan edessä niellä yökkäilyjään -heh heh! ;) Tänään meinasin oikeasti yökätä oikein kunnolla siellä, kun tuli tosi huono olo ihan yhtäkkiä kesken oppitunnin. Onneksi paha olo sitten laantui, kun yritin keskittyä oppilaisiin...Ainahan voi tietty keksi " tekosyitä" lähteäkseen luokasta yhtäkkiä pois -kopiointi, puhelu, tärkeä asia jollekin toiselle opelle- mutta ei vaan viitsisi alkaa sellaisia paljon käyttämään, kun oppilaat alkavat jo aavistelemaan jotain. Ja heille haluan viimeiseksi " paljastua" , koska sen jälkeen asian tietäisi koko paikkakunta! Mites te muut? Millaisissa töissä olette, haittaako pahoinvointi teidän työarkeanne??

Vappusuunnitelmista. Kotona ollaan perheen kesken vappuaattona, kun normaali työpäivä töissä. Koti tietysti koristellaan ilmapalloilla ja serpentiineillä. Sima on kihisemässä ja munkkeja ehkä paistellaan. Vappupäivänä meille tulee tuttavapariskunta kylään.

Menninkäinen rv6+2

Vierailija
13/53 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen neuvola käynti takana. Joku kyseli mitä tehtiin .... no eipä juuri mitään juteltiin, pissattiin purkkiin, otettiin verikokeet ja jaettiin iso kasa papereita kotiin luettavaksi.

Oletin ihan että laittaisi raskauden keston viime viikon alkurakauden ultran mukaan , mutta eipäs laittanutkaan vaan ihan viimeisten menkojen mukaan eli 9+0 ja lasketuksi ajaksi 1.12. Eivät kuulemma pahemmin muuttele noita aikoja, kun se ei kuitenkaan tarkoita että lapsi silloin syntyisi vaan sitten kun on sen aika. Täällä päin on kuulemma käytäntö että jos tulevissa ultrissa muutos on enemmän kuin 9 päivää niin sitten muutetaan.

Ilman suurempia oireita täällä jatketaan.

me ei olla kerrottu kelleen vielä tästä raskaudesta, mutta pikku poika on kuunnellut tarkkaan juttuja ja olihan hän ultrassa mukana niin istui veljeni vieressä takapenkillä ja kertoi että kuule meille tulee vauva täti sano!! veli poika kysy et no koska ? johon minäkin että kerro mullekin? poika oli pitkän aikaa hiljaa ja sano että en tiedä ei täti kertonut!!

ja seuraavana päivänä ukille kun ukki sano serkku tytön kiukuttelusta että naiset on joskus hankalia, et ai jaa meille tulee ukki tyttö vauva!!!

no eihän nää moista juttua usko kun tietävät ettei niitä meille niin vaan siunaannu, kertoja itsekin kun on lahja maailmalta, on siinä ilmeet varmaan kivat kun selviää että juttu oli sittenkin tosi ....ja kertoja elää!!

terkuin pikku-puhi ja nyppy 9+0

Vierailija
14/53 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden sain itsekkin pinoutua näihin joulukuisiin ja nyt tuolla vaunuissa tuhisee 4kk poika...nyt jo ihan tippalinssissä kävin teidä uusien joulukuisten pinoa vaklaamassa kun tuntui niin tutulle ja omalle tuo pinonne nimi :)

Kovasti kuumeilen jo pikkukakkosta, mutta tammikuisiin ei tiemme kuitenkaan käynyt, toivottavasti pääsen kesänaikana jo odotus-puolelle!

Oikein ihanaa odotusta kaikkine jännittävine hetkineen teille joululahjojen odottajille! Nauttikaa odotuksestanne!

mammmaa

Vierailija
15/53 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että vappusuunnitelmia pitäisi miettiä. Meillä avataan perinteisesti grillikausi vappuna ja onkin luvannut hyvää säätä (+19 ja aurinkoa). Siiderini juon alkoholittomana enkä usko kenenkään sitä edes huomaavan. Kesän bileisiin olen varautunut tuolla " alkoholitonta väärässä pullossa" -metodilla. Minulla ei vielä housut kiristä, mitä nyt ilmaa kertyy kauheasti vatsaa :/. Luulen että raskaus pysyy piilossa vielä pari kuukautta, mutta kunhan työkaverit palailevat kesälomiltaan, niin varmasti näkyy jo.

Varasin ultran ensi viikon perjantaille (7+1), kurkataan onko sintti oikeassa paikassa.

Vierailija
16/53 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa: Pahoinvointi jatkuu edelleen voimakkaana. Aamun ensimäinen ateria tulee suoraan pihalle. mutta jos syömättä jätän niin sitte n kyl etoo niin voimallisesti ettei mistään tule mitään. Pöntön halailu usein auttaa ainakin hetkellisesti. Nyt tuntuu et ois koko ajan nälkä mutta mikään ei oikeen maistu. Miehen kanssa on ollut hieman kriisiä lapsen tulon suhteen.. On tässä muutenki väsynyt ja huono olo ja sit vielä saa tapella isännän kanssa koko ajan vauvasta.

Muillakin tuntuu pahoinvointi jatkuvan.. Mulla ei vielä mitään turvotuksia ole eikä muitakaan oireita ku tää pahoinvointi.

Äitiyspakkausta kävin kurkkimassa kelan sivuilla. Ei miellyttänyt kamalasti mut kyl se menettelee. Viime vuotinen makuupussi oli paljon kivempi.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!!

-Pikkupiru 9+2

Vierailija
17/53 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan, jos nyt sais vaikkapa pari riviä rustattua :) Oon tosiaan ollut huonovointinen minäkin, ei ole juuri koneella tullu oltua. Sen verran vaan, mitä harjottelussa on PAKKO kirjata potilaiden tietoja jne. Kertaakaan en oo joutunu oksentamaan, oon siinä muutenkin niin huono. En sitten kuitenkaan tiedä kumpi on kamalampaa, se että oksentaa ja helpottaa hekeks, vai se ettei oksenna lainkaan, eikä sit myöskään helpota lainkaan :D Aamut on pahimpia, olo jatkuu 10-12 asti, seuraava paha olo saapuu 15-17 ja jatkuu sitten koko illan... Syöminen auttaa vähän. Pennyx kyseli, että mitä pystyy syömään :D Mulle uppoo ruisleipä + oivariini, vedellä laimennettu apelsiinimehu + jäitä, viili, kiisselit, omena.. Jotain tällasta. Oikeastaan MIKÄÄN makea ei mee alas. Pelkkä ajatuskin oksettaa. Se on sinänsä kummallista, oon ollu perso makeelle KOKO elämäni! :D Mutta hyvä, että näinkin joskus, jos nyt jotain positiivista tästä tarvii hakea :) Ja hei, ainakin tietää, että istukka toimii hyvin! ;)

-Menninkäinen- Aika paha tilanne, mul on vähän samantapanen. En olis halunnu paljastaa tilaani, mutta tänään tosiaan oli pakko. Mä oon tosiaan opiskelijan roolissa, ja tarttis olla hurjan kiinnostunu ja innokas koko ajan, mutta eihän se tällasen kestokrapulan kanssa onnistu lainkaan.. :D Tarvii vähän väliä liikuskella levottomasti, kun istuminen jotenkin kummasti " altistaa" pahoivoinnille, ja hyppiä kaiken aikaa ikkunalle haistelemaan raikasta ilmaa.. Tänään jouduin kaiken lisäks aamulla kieltäytymään ihanasta digastivepohjakakusta, kun ällötti, ja niimpä heti yks työntekijä tarkoilla silmillään bongas tän tilan. Heh. Sitä se kokemus vissiin teettää. Koita sä Menninkäinen kestää! On varmasti kamalaa, kun ei TODELLAKAAN voi paljastaa oppilaille, ja niiden kanssa juuri sitä aikaa tulee vietettyä... huh!

Vappuna mennään avokkaan kanssa torille, ja saan varmaankin kaasupallon... :D lapsettaaKO? :D Varmaan vielä joskus kun lapset on palloiässä, ni äitinkin pitää saada oma, hahahaha! Torireissun jälkeen jään yksin, kun rakas painuu taas kalaan :) Se on sen intohimo. Mutta ei se mitään, saanpahan levätä ja koittaa pitää pahaa oloa loitolla :)

Mun mielestä 2008 ä-pakkaus on ihan soma :) Ei mitenkään erikoisen upea, ehkä vähän " laimea" , mutta sitä saa sitten piristettyä kaikilla kirkkailla asusteilla jne. :) Mä ainakin otan pakkauksen vastaan iloisin mielin, kun sellanen tarjotaa, ja tää on meijän ensimmäinen pieni ♥ Tiitiäinen.

Ei me taidetakaan mennä sinne varhaisultraan... :D En jaksa millään varata aikaa. Laiskaa. Aattelin, että aika kuluu kuitenkin niin sikanopeeta ton harjottelun vuoks, ni äkkiäkös se eka kunnan tarjooma ultrakin on käsillä :) Eka neuvola meillä on kahden viikon päästä - ihanaa :)

Nyt on pakko lopettaa, anteeksi järkyttävä omanapaisuus. Ja anteeksi myös siitä, etten ole päivittänyt esittelyjä aikoihin, lupaan tehdä sen lähipäivinä! :) Kauheesti voimia ja jaksuja iiiikille ja fatmamalle ja muille kohtalotovereille ♥ Tämän kärsimyksen palkintona on kuitenkin sitten joulukuussa tiedossa jotain aivan käsittämättömän ihanaa :)

.:Naranja:. ja Tiitiäinen rv 6+2

Vierailija
18/53 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelinkin tohon ihan yleisesti, että kuinka nopeasti maha voi kovettua ja pyöristyä... Mulla siis viikkoja 6+jotain, ja jo on turvoksissa. Kun tuota entistäkin röllöä on edellisestä raskaudesta, niin ei tosiaa voi kauaa peitellä!

Huonoa oloa ei vielä oikeestaan ole, jos maha on tyhjä niin silloin vähäsen... Ja väsymystä kans. Mut jotenkin tuntuu, et olenkohan ees raskaana...

Tänään varasin kuitenkin neuvolaan ajan, se on 22.5 ja neuvolalääkäri on 23.5. raskausviikkoja on silloin varmaa jotain kymmenkunta...

Tällänen nopea pyrähdys, pitäis mennä nukkuun....

myrtti-

Vierailija
19/53 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuinen tervehdys, ihmeen pirteä sellainen! menin tosi ajoissa sänkyyn eilen. En kyllä nukkunu heti, mut näköjään autto sekin, kun pimeässä makoilin.

Joku kirjotteli et kriisiä pukkaa miehen kans. Mistä asioista teillä riitaa? Utelen siks, ku taidan olla vähän kohtalotoveri.. Meillä on menny muutaman vuoden tosi hyvin ja nytkin yrityksen aikaan rakkaus kukoisti. Sitku testiin tuli viiva, mies muuttu ihan oudoks.. Se on tosi kireä jatkuvasti. Ite se ei oikein sitä myönnä, mut mä tunnen sen reilun kymmenen vuoden yhdessä olon perusteella jo aika hyvin. Viikko sitten viikonloppuna me puhuttiin, mä itkin, ja sovittiin et nyt loppu kiukuttelu. Muutaman päivän olikin sit ihanaa. Mut nyt taas viikonloppuna se alkoi. En tiedä, johtuuko se siitä ku hän oli koko viikonlopun töissä ja väsynyt, mut kiukkunen se oli. Eilen oli kiukkuinen, kun mä tulin töistä. Sit illalla yritti olla oikein ihana, mut mulla oli vähän fiilikset menny se alkuillan perusteella.. Mua suututti kauheesti ja sanoin, et eipä oo kovin kiva kolmatta lasta yksin odottaa. Se ihmetteli et miten niin yksin.. musta vaan tuntuu siltä. Mä kaipaisin kauheesti siltä hellyyttä ja huomiointia, mut mitä saan? Kiukuttelua.. Mä ymmärrän sitä et se miettiin, miten jaksetaan ja pärjätään, mut eiköhän siitä oo puhuttu aika paljon sillon ennen yrityksen aloitusta..

Sori, tuli vähän tilitystä.. Mut ymmärtänette, että on vähän pinnassa nuo jutut..

Tää viikko menee töissä tosi mukavasti, kun on vähän erilaisia juttuja tiedossa. Eikä oo enää ku 2pv!

Huomenna muuten neuvola. Ja saan se ultra-ajan!

Anoppi kutsui mua ja lapsia mökille vapuksi. En tiedä, jaksanko lähteä. Tekis mieli olla vaan kotona.

Mukavaa tiistaita!

Iiiik ja Hippunen 8+2

Vierailija
20/53 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein ole jaksanut kirjoitella tänne palstalle, kun tuntuu olevan paljon muutakin tekemistä

elämä on täälläkin ollut kirjaimellisesti ylen antoisaa ja loppua sille ei näy, päin vastoin, tuntuu että on vielä pahenemassa.

Mulla on alkanut myös raskauksilleni tyypilliset unihäiriöt, jotka vie voimat aivan tyystin. Väsyttää, mutta uni ei tule ja jos tulee, se ei pysy. Loppuraskauksissa olen nukkunut vain muutamia tunteja yössä, mitä lienee hormonaalista toimintaa.

Raskauden kestoon nähden olen norsu. Painoa on tullut lisää muutamassa viikossa aivan liikaa, mikä johtuu lähinnä kammottavasta syömisestä.

Ensimmäinen neuvola on parin viikon päästä, ja samalla kertaa tehdään niskapoimu-ultra. Harkitsen vielä sen seerumikokeen kanssa. Kuulin juuri, että Kela ei suostuisi korvaamaan enää niitä ultria yksityisellä, mitä julkinen sektori tarjoaa, vaikkei niihin siis osallistuisikaan. Se vähän harmittaa, mutta menen silti yksityiselle.

Naistenklinikalle odotan aikaa, lähete lähti pari viikkoa sitten, mutta eipä ole mitään vielä kuulunut.

Tämmöisiä täällä, voikaa paksusti

Eriskummallinen rv 8+4