Pelkään että toinen lapsi suistaa minut mielisairaalaan
Ensimmäisen lapsen ollessa muutaman kuukauden ikäinen olin univelasta ja hormoneista niin sekaisin, että olisin taatusti joutunut psykoosissa suljetulle osastolle jos minulla ei olisi ollut psykoosinestolääkitys päällä jo ennestään. Toista lasta yritämme ja nyt jo pelottaa ensimmäinen vuosi vauvan ja uhmaikäisen kanssa jos sattuu lähiaikoina tärppäämään ja toinen lapsi syntymään.
Kaiken muun kestän, mutta en univelkaa. Olen nytkin aivan sekopäisessä tilassa jos en saa nukkua tarpeeksi
Kommentit (24)
jos vielä toisen lapsen haluan. Pakko yrittää jo nyt toista lasta, koska olen jo 34v
Et siedä valvomista ja haluat vauvan? Kuulostaa tosi tyhmälle.
yöheräilyt on kaikista pahimpia, kaiken muun kestän
Meillä 3-vuotias, joka ei ole nukkunut yhtään yötä kokonaan. Jos miehesi suostuu heräämään, niin tee se lapsi, muuten olet itsekäsämmä, joka tieten tahtoen pilaa lastensa elämän. .
lapsenteko parilla vuodella eteenpäin.
Kuullostaa todella itsekkäältä touhusi. Mitä jos sekoat ja lapsesi jäävät ilman äitiä?
Asetapa nyt se lastesi hyvinvointi etusijalle omien halujesi sijaan, olet kuitenkin aikuinen, jonka pitäisi tähän kyetä.
enkä kyllä kestä kotiäitiyttäkään, haluan töihin heti kun lapsi on 9kk. Onneksi en saa imettää, niin isä voi hoitaa yösyötöt korvikkeella
olis kyllä varaakaan. Haluan oman luomulapsen, mutta mieluusti valmiiksi 5-vuotiaan
lapsia tekemään, miehesi siis lähtee vapaaehtoisesti touhuun mukaan? Lapsiparat, toivottavasti eivät sairastu, ettei mutsi kilahda;)
Ei taida olla lapsen kehityksestä hajuakaan? Mistä teitä kessukoita löytyy?
Vierailija:
Haluan oman luomulapsen, mutta mieluusti valmiiksi 5-vuotiaan
Tämä on ehkä itsekkäintä, mitä olen koskaan kuullut!
kanssa, kun lapsen isäkin on vielä työmatkalla ja ap saa levätä vasta illalla
mieluiten sterilisaatio, ettet jatka noita geenejäsi.
ja näillä geeneille tulee kauniita lapsia, toista tehtiin eilenkin kahdesti
vain sen 3kk kun sai e-pillerit ilmaiseksi kokeilla
Lapsesi ei osaa kaivata sellaista mitä ei ole. Olen ollut tyytyväinen, vaikka minulla ei oleollut sisaruksia, tärkeitä ihmissuhteita löytyy myös perhepiirin ulkopuolelta.
Älä kiusaa itseäsi saati perhettäsi. Mikäli psyykesi horjuu, siitä kärsii koko perhe.
Jätä siis toinen lapsi hankkimatta.
tuutte lapsivuodepsykoosissa suoraan synnäriltä mun huonekaveriksi suljetulle osastolle. On siinä teillä sitten kiva imettää hullujen keskellä kun isukki tuo lapsen teitä katsomaan kerran päivässä. ja jälkivuotoa on kiva potea vessassa, jonka ovea ei saa lukkoon. Epparihaavakin paranee, kun pääsette kerran päivässä suihkuun, jonka ovea ei myöskään saa lukkoon. Tulkaa sen jälkeen kertomaan, että supermamma ei koskaan sekoa. Ja imetyksenhän te joudutte sitten tietenkin lopettamaan kun teidän sekopäisyyttänne lääkitään.
ps: itse olin suljetulla 5 vuotta sitten ja huonekaverinani oli juuri synnyttänyt äiti, joka oli kotiin päästyään viillellyt ranteitaan psykoosissa, että älkää olko niin varmoja omasta psyykkeestänne
olet vain niin pelle .Miksi tehdä toinen kun jo ensimmäisestä noin sekoaa .Olette kummatkin sairaita.
miksi pitäisi tehdä lapsia, jos terveytesi ei sitä kestä? Mielestäni sellainen on itsekästä.