Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäätkö Lewis Hamiltonin tyylistä?

Vierailija
30.07.2025 |

Pari päivää sitten täällä oli nyt jo poistunut ketju Lewis Hamiltonista, jossa hänen tyyliään ylistettiin. Itse pidän sitä kuitenkin ihan hirveänä. Onko tuo oikeasti naisten mielestä tyylikästä pukeutumista?

https://www.instagram.com/lewishamilton_style/?hl=en

Tykkäätkö Lewis Hamiltonin tyylistä?

Vaihtoehdot

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän paljonkin, erottuu massasta. Paljon mieluummin tuollaista katselen katukuvassa kun tylsää harmaata. 

Vierailija
2/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ne kaikki meidän palstamiehet pukeudu näin?

Vierailija
4/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun makuun liikaa muodin huipulla. Tuollaiset ökykalliit designer-asut on aina omituisia.

Lewis on hyvännäköinen mies. Paras olisi jossain ihan peruskamppeissa, collarit+t-paita tai urheilushortsit+hihaton tai löysähköt farkut ja t-paita. Mutta minä oonki itekin tämmönen tavis maatiainen, joks tykkää ihan perusjutuista.

Vierailija
5/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristävä tyyli. Suurin osa on kivoja vaikka on tuolla joukossa muutama kauheakin, mutta joka tapauksessa sopii hänen persoonaansa. Ei ole ainakaan ujon miehen tyyli.

Vierailija
6/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun makuun liikaa muodin huipulla. Tuollaiset ökykalliit designer-asut on aina omituisia.

Lewis on hyvännäköinen mies. Paras olisi jossain ihan peruskamppeissa, collarit+t-paita tai urheilushortsit+hihaton tai löysähköt farkut ja t-paita. Mutta minä oonki itekin tämmönen tavis maatiainen, joks tykkää ihan perusjutuista.

Mä tykkään just sen takia, että on erilainen, mutta tottahan se on, että on hyvännäköinen ja näyttäisi varmasti hyvältä ihan missä tahansa vaatteissa.

Vierailija
7/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hirveitä asuvalintoja tuolla, mutta jotenkin samanaikaisesti ihanan hellyyttävä. 

Vierailija
8/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään just sen takia, että on erilainen, mutta tottahan se on, että on hyvännäköinen ja näyttäisi varmasti hyvältä ihan missä tahansa vaatteissa.

Ja vaikka minä en niistä asuista niin välitä, niin musta on hienoa, että pukeutuu niin kuin itse haluaa, eikä niin, kuin mieheltä moottoriurheilijana odotetaan. Lewis on tosi innostunut ja kiinnostunut muodista ja hienoa, että antaa sen myös näkyä.

Vierailija
9/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tykkää, minä en. Jossain vaiheessa hänellä oli vaihe, että itsekin halusi pukeutua noin, mutta onneksi meni ohi.

Vierailija
10/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka minä en niistä asuista niin välitä, niin musta on hienoa, että pukeutuu niin kuin itse haluaa, eikä niin, kuin mieheltä moottoriurheilijana odotetaan. Lewis on tosi innostunut ja kiinnostunut muodista ja hienoa, että antaa sen myös näkyä.

Anna Wintour ainakin tykkää, kun laittoi miehen Voguen kanteen ja otti kimppaan hostaan tän vuoden Met-Gaalaa.

Vierailija
11/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lewis rakastaa hip hoppia mikä näkyy myös pukeutumisessa. Hengailee paljon räppärikavereidensa kanssa.

Vierailija
12/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa Bad Bunnyn tyyliä. Pidän molemmista

https://www.eonline.com/photos/30527/bad-bunny-s-best-fashion-moments

Vierailija
13/16 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
14/16 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää hänen päällään hyvältä, mutta jos tavismies vetäisi samat kuteet ylle näyttäisi lähinnä pelleltä.

Vierailija
15/16 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli hyvin sanottu. Itsekään en pidä esim. punkrock tyylistä, mutta pidä sitä silti kiinnostavana, koska on persoonallinen. Se, että on rohkeasti oma itsensä tekee ihmisestä mielenkiintoisen.

Vierailija
16/16 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä, mutta minä olenkin mummo.