Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rietas, tyoton, huikkaherkka, huumeisiin meneva, patalaiska, katkerahko ja pikkuhiljaa myos tunteellisesti kylma heppu. Minulla ei ole unelmia eika velvollisuuden tuntoja.

Vierailija
26.04.2008 |

Seurustelin uskomattoman kaunottaren kanssa kolmisen vuotta - asia jota en voi käsittää edellä mainituista ominaisuuksistani johtuen - ja nyt suhde alkaa viimein olla lopussa. En ole osannut pitää kiinni tuosta enkelistä kuka on ilahduttanut tyhjää " elämääni" aidolla rakkaudella ja täydellisellä (!!!) seksillä. Asia ei jaksa pahemmin painaa, tiedän vain että väärin menee. Kavereita minulla on aika paljon, ja oikeasti upeita ystäviäkin lukuisia. Ja lisääntymään päin ovat olleet.

Olen päätynyt vanhassa harrastuksessani (en tarkoita päihteitä) hengenvaarallisiin tilanteisiin viimeaikoina, mikä johtunee nollan lähellä pyörivästä motivaatiostani olla olemassa. Vaikka tiedänkin olevani varsin onnekkaassa asemassa taloudellisia näkymiä lukuunottamatta. Jos minusta ei välitettäisi, vetäisin mahtavat OD:t ja lopettaisin tämän turhalta tuntuvan elämän ihmettelemisen.

Maailma on pohjimmiltaan läpimätä ja ruma paikka, vaikka täällä upeitakin tyyppejä on.

26V jostain kumman syystä pidetty ja rakastettu mies

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osanneet sulle tarpeeksi hyviä eväitä antaa. Sulla voi olla esim. tunne-elämältään epävakaa persoona. Tuollaiset hengenvaaralliset touhut ja päihteiden käyttö. Impulssivisuus? Oletko herkästi suuttuva?

Sitten kun olet pohjalla googleta Kotkansydän ja katso olisko siitä sulle apua. Toisen jollain tavalla vastaavan miehen kirjoittamia tekstejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän