Tutti vauvalle
Kommentit (3)
ei sitä ole pakko vauvalle antaa ollenkaan, jos ei huoli, niin ei huoli. Meillä 1. poika ei huolinut ja minä hölmö vaan tuputin ja kun sitten puoli vuotiaana aloitti lussuttamisen, niin siitähän ei meinattu päästä eroon millään - oli jo melkein 2,5 v ennen kuin sain vierotettua tutista.
Pienemmälle en tarjonnut eikä koskaan sitä syönyt - eipähän ollut taistelua sen vieroittamisestakaan.
Lääkäri sanoi minulle, että vauvan imemisen tarve alkaa selkeästi vähentyä 6 kk:n iässä, joten tutin syöminen ensimmäisten kuukausien - vuoden jälkeen ei ole mitenkään perusteltua.
Mutta jos automatkat kauppaan tai vaunuilut on vauvan kanssa yhtä huutoa, on ihan kiva että on joku millä vauvan rauhoittaa. Minä ainakin tein todella töitä että sain lapsen syömään tuttia autossa ja vaunuissa, ja olen TODELLA onnellinen kun viimein taidon oppi. Nyt ei tuskan hiki valu selässä kun kuuntelen lapsen parkua kauppamatkalla. Muualla ei tuttia syö eikä sitä vaadi, joten uskon ettei vierottaminen ole mikään ongelma.
-2-
sellaisen "suoran", hieman pisaran mallisen silikonitutin joka tarkoitettu 0-7kk ikäisille.. Tosi hienosti selitetty, mutta mulla ei ole aavistustakaan tutin merkistä :)