Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehenne on tuonut teille sairaalaan vauvan synnyttyä?

Vierailija
25.04.2008 |

Oma mieheni ei ensimmäisen synnyttyä tuonut edes kukkaa... Nyt olen ihan viimeisilläni ja kertonut että kukkien tuominen olisi edes suotavaa.. Kerroin myös et usein naiselle tuodaan esim. suklaata tms. niin mies naurahti että minkä ihmeen takia.. Ajattelin että jos tänne tulee vastauksia mitä teidän miehet on tuonut niin näytän tämän ketjun miehelleni.. hän ei ilmeisesti ihan tosissaan ymmärrä miksi hänen pitäisi tuhlata rahojaan (joita on alle 10e tälle kuulle jäljellä ja synnytys voi alkaa hetkenä minä hyvänsä).

Sama mieheni valitti minulle kun kävin tällä viikolla sairaalassa synnytystapa-arviossa että olisin itse voinut maksaa bensani..että miksi hänen bensoillaan ajelen sinne...

Että todella mahtava on kyllä mun mies. Eipä ole muutenkaan paljoa tähän raskauteen osaa ottanut, vointia ei juuri kysele saati mahaa kokeile.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä etukäteen muistuttanut, että Australiassa nainen saa aina timanttisormuksen lapsesta.

Hän oli pistänyt sen korvan taakse. Sain esikoisesta timanttisormuksen, toisesta lapsesta sarjaan sopivat timanttinapit.

Vierailija
42/46 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tai okei, sen auton jätti kyllä parkkipaikalle. Mutta oli kyllä ihanaa huristella sillä sitten kotiin.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättimäisen kukkakimpun ja koti oli siivottu putipuhtaaks kun kotiuduttiin. ja mun mielestä todellakin voi mieheltä odottaa muistamista kun on ähertänyt monen monta tuntia perse revenneenä ;)

Vierailija
44/46 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukakkosen synnyttyä toivat esikon kanssa sairaalaan kukkakimpun, nallen vauvalle ja mulle lakua ja perhekaljaa (jota pyysin maidonnousua varten ;))

Vierailija
45/46 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kaivannutkaan. Mies myös oli kaiken mahdollisen ajan sairaalassa ja kotona oli putipuhdasta saapuessamme. Koiratkin oli pesty ja ruokaa valmiina hurjat määrät.

Tuo kodin siivoamin kyllä liikautti sydäntä, mies ei koskaan aiemmin ole siivonnut niin vaikka 8 vuotta asuttu saman katon alla.

Korua en olisi halunnut, kannoin suojelusenkeliä koko raskauden ajan ja se riipus oli minun " synnytyskoruni" . Aion ostaa jokaiselle lapselle oman suojelusenkelin jonka he saavat sitten omakseen.

Vierailija
46/46 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkia ja karkkia sekä limpparia. Kodin oli siivonnut ym...

Muut sukulaiset (äiti, sisarukset jne) toivat kaikki kukkia ja miehen sisko toi uudelle vauvaperheelle 400e rahaa.

Kotiin saatiin hirveästi rotinoita. Täytekakkuja oli 4kpl ja karjalanpiirakoita sekä kaikkea muuta syötävää hirveät määrät! Sekä vauvalle vaatteita ja leluja.

Saa nähdä kuinka ensi kerralla, nyt rv 28.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän