Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on vapaamuotoinen työhakemus???

Vierailija
25.04.2008 |

mitä siitä tulisi ilmetä? auttakaa..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kuka olet, mitä koulutusta ja työkokemusta sinulla on ja miksi arvelet olevasi sopiva tähän työhön jota haet. Muistat vielä yhteystietosi ja allekirjoituksen

Vierailija
2/8 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työhakemukseni ovat yleensä niukkasanaisia. Olen silti saanut töitä. Olen suurinpiirtein kertonut miltä alalta minulla on kokemusta ja miksi haen toisiin töihin. Tilanteen mukaan olen kertonut harrastuksestani tai perheestä, jos ne ovat sopineet työnkuvaan. Tälläkin hakemuksella olen saanut töitä.

Sen sijaan itse olen lukenut muiden hakemuksia ja ne ovat olleet tosi pitkiä kertomuksia. Niissä on saattanut olla CV laveasti kertoen, vaikka itse CV:kin on ollut mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa netistä CV ja työhakemus. Laitat vaan googleen hakusanaksi, niin saat malleja.

Vierailija
4/8 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos CV:tä ei ole pyydetty ja sulla on vain pari työpaikkaa niin voi ne mainita hakemuksessakin mutta älä laita siihen mitään pitkää listaa päivämääriä.

Vierailija
5/8 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liitteenä onkin. Siitä näkee sun työkokemuksen, työtehtävät ja koulutuksen tiiviissä muodossa.

Vierailija
6/8 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en haluaisi sitä CV:tä laittaa.

ap

Vierailija
7/8 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ollut töissä voit mainita hakemuksessa että olet kartuttanut kielitaitoa ja kansainvälistä kokemusta ym. ym. vuosina se ja se.

Vierailija
8/8 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut sen kielitaitokohtaan maininnaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi