Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta on huvittavaa, että nämä stadilaiset pitää Stokkaa jossain ihme jalustalla

Vierailija
22.04.2008 |

että sieltä löytyy kaikki mitä tarvii. Kyllä mä käyn mieluummin isommissa ostoskeskuksissa, Stokkan valikoima ei ole kyllä mun mieleen.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan ne molemmat aika tätikauppoja joka suhteessa.

Vierailija
22/42 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn mieluummin Sokoksella ostoksilla. Harvemmin tulee käytyä Stockalla, vaikka minulla on kanta-asiakaskortti. Musiikkiosasto on siellä hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimistoon ja yrityksen keittiöön sekä ostamaan kasveja. Akateemisen toimistovalikoimaa lukuunottamatta on huonoja kokemuksia. Tavaroita ei löydä tai niitä ei löydy. Myyjiä ei näy missään tai sitten on paljon jonoa eikä jaksa odotella myyjien vapautumista tai etsiä koko Stokkaa. Kun olen kysellyt joskus, tavaroita ei ole ollut eikä mistään tilaamisesta ole ollut puhettakaan. Mutta en nyt jaksa odottaakaan, mieluummin haen heti tavaran muualta. Akateemiseen jätin ison tilauksen, mutta eipä sieltä ole kuulunut mitään, tilaus lienee hukkunut. Olkoon.



Ja kun kasvihankintoja piti tehdä, kehotettiin menemään Stokkalle. No, eipä siellä nyt kovin kummoiset valikoimat ole kuitenkaan. Kasvit hankin sitten Plantagenista. Ja nuo Stokkan salaatit on aika pieniä, ei niistä juuri nälkä lähde.



Aina sanotaan, että hae Stokkalta sitä ja tätä, mutta enpä ole kokenut Stokkaa nyt niin erinomaiseksi. Kyse Hgin Stokkasta.

Vierailija
24/42 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Stocka. Toiseksi. Jollain ihme alustalla. En edes jaksa jatkaa.

Opettele ensin kirjoittamaan vitun juntti.

Vierailija:


että sieltä löytyy kaikki mitä tarvii. Kyllä mä käyn mieluummin isommissa ostoskeskuksissa, Stokkan valikoima ei ole kyllä mun mieleen.

Vierailija
25/42 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Hakaniemen Sokoksella on todella hyvä palvelu. Ainakin meikki osastolla, jossa yleensä käyn. Vaatteet ja urheilutarvikkeet sun muut ostan yleensä muualta. Joskus olen jotain vaatteita Sokokseltakin ostanut. Ruoka ostokset teen joko Viikin Prismakeskuksessa tai Jumbossa, koska on niin helppoa ajaa auto parkkihalliin ja lastata kassit autoon suoraan kärryistä. Ja Prismoissa on sen verran halvempaakin, että sieltä kannattaa tehdä 5 henkisen perheen päivittäis tavara ja ruokaostokset. Bonus systeemikin on mielestäni erittäin hyvin toimiva. Vertaus kohteena esim. 1 Bonus, jolla saa alle 10¿/1000¿ ostoista, kun taas S-bonusta samalla summalla saa n.60¿ 10 päivän viiveellä ja suoraan tilille. 1 Bonusta taas joutuu odottelemaan koko vuoden (ellei menettely ole muuttunut hiljattain).

Vierailija
26/42 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mikään Stocka ole kun Stockmann, sinä harvinaisen älykkään kuuloinen ihminen :)

Vierailija:


Se on Stocka. Toiseksi. Jollain ihme alustalla. En edes jaksa jatkaa.

Opettele ensin kirjoittamaan vitun juntti.

Vierailija:


että sieltä löytyy kaikki mitä tarvii. Kyllä mä käyn mieluummin isommissa ostoskeskuksissa, Stokkan valikoima ei ole kyllä mun mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/42 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ja nuo Stokkan salaatit on aika pieniä, ei niistä juuri nälkä lähde.

Sieltä saa salaattia kilohinnoilla, joten jos ole ostanut liian vähän, niin se on oma mokasi. Mä ainakin tykkään just siitä, että voi hakea salaatit vaikka 10 hengelle... Kuten muutkin ruoat siis saa kilohinnalla. Kannattaa tutustua.

Lisäksi asiakaspalvelussa on hyvää juuri se, että siihen ei vaikuta ollenkaan pukeutuminen jne. Viime viikonloppunakin kävin kaupassa - likaisessa tuulipuvussani, hiukset lätistyneenä, kun tulin suoraan treeneistä. Palvelu oli silti erinomaista :)

Vierailija
28/42 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Kyllä se kuitenkin ON niin, että siellä on huimasti paras valikoima esim. ruoka-osastolla, hakkaa mennen tullen minkä tahansa muun suomalaisen ruoka-kaupan (puhun siis nyt siitä ekasta ja suurimmasta, Helsingin keskustan tavaratalosta).



Totta kai marketeista ja ostoskeskuksista saa tavaraa, ja monesti halvemmallakin. Stockalla maksan laajasta valikoimasta ja hyvästä palvelusta. Sieltä löytyy oudompiakin nippeleitä ja vermeitä saman katon alta. Stocka tuo paljon erikoistuotteita maahan, eikä niitä välttämättä saa mistään muualta.



Eli jos keittokirjoissa tai ruokalehdissä on outoja ruoka-aineita, varmimmin niitä saa just Stockalta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/42 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xandris:


Sieltä löytyy oudompiakin nippeleitä ja vermeitä saman katon alta. Stocka tuo paljon erikoistuotteita maahan, eikä niitä välttämättä saa mistään muualta.

.

Vierailija
30/42 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroavan muiden kauppojen palveluista mitenkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/42 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät ovat aina perillä oman osaston tuotteista, avustavat tarvittaessa todella hyvin. Tylyä myyjää en ole vielä tavannut!

Vierailija
32/42 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se asiakaspalvelu eroaa huomattavasti. Tietty jos itse on pukeutunu pinkkiin tuulipukuun ja känisee turhasta, mesoa ja kiroilee, voi saada huonompaa asiakaspalvelua kuin Kälviän essolla, jossa tollainen käyttäytyminen on varmaan normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/42 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se mun silmiin nyt mitenkään erityisen huippuihananhienoa palvelua ole. Ei ole tullut mitään upeita elämyksiä.

Vierailija:


Kyllä se asiakaspalvelu eroaa huomattavasti. Tietty jos itse on pukeutunu pinkkiin tuulipukuun ja känisee turhasta, mesoa ja kiroilee, voi saada huonompaa asiakaspalvelua kuin Kälviän essolla, jossa tollainen käyttäytyminen on varmaan normaalia.

Vierailija
34/42 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et regoi siihen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/42 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut asiakkaat tuntevat olevansa jotain hienompaa ja parempaa kun asioivat säännöllisesti kyseisessä yrityksessä. Tätä oli havaittavissa etenkin vanhempien rouvashenkilöiden keskuudessa. Nuorempi väki asoi ihan niinkuin missä tahansa marketissa. Se oli huvittavaa välillä kun hieno rouva tuli ystävänsä kanssa ostoksille ja puhekieli oli suomi, mutta myyjältä vaadittiin ruotsin kielistä palvelua. Eihän se mitään haitannut, mut huvitti joskus. =)

Vierailija
36/42 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalustalla. Esim. nyt vaikka Helsingin keskustan Stockan kosmetiikkaosastolla ovat niin fiiniä, etteivät oikein viitsisi asiakkaita palvella. Ainakaan niitä, joilla ei ole meikkiä, käsilaukkua ja korkokenkiä.

Vierailija
37/42 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka asioivat tokmannilla.

Vierailija
38/42 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta palvelua oikeasti saa mielestäni pienissä putiikeissa, missä omistaja panee tosiaan parastaan. Tosin niissä on nolompaa vain katsella.

Vierailija
39/42 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemma ihan yhtä oikein/väärin. Niin kuin vaikka sytkäri ja stendari.

Vierailija
40/42 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kyllä mitään ostettavaakaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme