Lue keskustelun säännöt.
Musta on huvittavaa, että nämä stadilaiset pitää Stokkaa jossain ihme jalustalla
22.04.2008 |
että sieltä löytyy kaikki mitä tarvii. Kyllä mä käyn mieluummin isommissa ostoskeskuksissa, Stokkan valikoima ei ole kyllä mun mieleen.
Kommentit (42)
Ei sen työkseen tarvitse mun ostoksia ruveta kantamaan. Mutta toki sen tekee jos jossain ollaan yhdessä ostoksilla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulle se sopis oikein hyvin. Joku sais siitäkin työpaikan itselleen. Mä heittäydyn kyllä ihan mielelläni avuttomaksi tässä asiassa.
Mä olin eilenkin avuton, mun mies kantoi meidän kauppakassit, tosin se ei siitä rahaa saanut :)
Ihana mies!!