Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta on huvittavaa, että nämä stadilaiset pitää Stokkaa jossain ihme jalustalla

Vierailija
22.04.2008 |

että sieltä löytyy kaikki mitä tarvii. Kyllä mä käyn mieluummin isommissa ostoskeskuksissa, Stokkan valikoima ei ole kyllä mun mieleen.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se sopis oikein hyvin. Joku sais siitäkin työpaikan itselleen. Mä heittäydyn kyllä ihan mielelläni avuttomaksi tässä asiassa.



Mä olin eilenkin avuton, mun mies kantoi meidän kauppakassit, tosin se ei siitä rahaa saanut :)

Ihana mies!!

Vierailija
42/42 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen työkseen tarvitse mun ostoksia ruveta kantamaan. Mutta toki sen tekee jos jossain ollaan yhdessä ostoksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi