Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia tarjouksia on lapsimessuilla ollut aikaisempina vuosina?

21.04.2008 |

Tässä surffatessa olen nyt huomannut että useampi nettikauppa mainostaa olevansa messuilla mukana ja tietenkin, että on messutarjouksia. Mietin tässä, että kun olen messuille menossa, että jättääkö shoppaukset sinne...eli onko aiempina vuosina nuo messutarjoukset olleet jotain " tosi hyviä" ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjouksessa, vaunut yms. myös halvempia, mutta niin suurta en ole sieltä koskaan ostanut.

Vierailija
2/8 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhallustusseja, sormivärejä yms. Myös lasten soittimia saa hiukan edullisemmin kuin liikkeestä. (rytmimunat, kulkuset) Lehtitilauksia olen tehnyt, koska messuilla niillä on tosi hyvät tarjoukset + kaupanpäälliset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme ostaneet useina vuosina mm. kesäsandaalit messuilta.

Vierailija
4/8 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi tietää onko tuolla yleensä hyviä tarjouksia eli kannattaako jotain sillä silmällä katsoa, vai keskittyä ihan vain messuohjelmaan pojan kanssa :)

Vierailija
5/8 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina olen esim. juuri Tepsut saanut halvemmalla kuin kaupasta ja vielä on tehtaan edustaja katsomassa oikean koonkin:)

Vierailija
6/8 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli voiko siellä useimmissa myyntipisteissä maksaa kortilla? Kävin ko. messuilla kyllä viime vuonna, mutten nyt kyllä yhtään enää muista tuota. Niin vaikea vain arvioida etukäteen, että miten paljon siellä rahaa menee ja kun on yleensä kaiken tottunut maksamaan kortilla.

Vierailija
7/8 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ensisijainen maksamistapa on käteinen. Joillakin on vanhanmallinen pankkikortti höylä, ei pankkikortti ja visa saattaa käydä joillakin. Visaelectron ei käy. Messuhallinaulassa on myös pankkiautomaatti mihin yleensä ihan hillittömät jonot ja joskus rahat loppu, jos innokasta ostaja porukkaa. Eli varaa ainakin jonkun veran käteistä ja tarvittaessa tarjoa pankkikorttia tai käy nostamassa lisää.

Vierailija
8/8 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin muutama viikko sitten puutarhamessuilla ja siellä melkein kaikkialla kävi jo pankkikortti (aiempina vuosina ei). Useimmilla oli jopa elektronisia päätteitä eli olisivatko saaneet sinne yhteydet kuntoon, tiedä sitten. Mutta uskaltaisin veikata, että ainakin kenkäostoksilla ja isompien ostosten paikoissa käy kortti. Mutta käteistäkin toki tarvitaan.