Raskaana olevat??!
Onko teille tullut ns. " ahmimiskohtauksia" ??
Itse vedin äsken purkillisen fetaa :O aivan hirveetä tai siis oli niin hyvää mutta en tiedä mikä mulle tuli :O
Kommentit (4)
Tuli joskus, lähinnä silloin jos oli liian pitkä ruokaväli. Aika nopeasti alkoi tökkiä eikä suuria määriä saattanut syödä.
on jos jonkinlaisia, eilenkin oli pakko saaha mansikkarahkaa ja tein sitä ison kulhollisen ja nyt sitä ei kukaan syökkään itellä rupes yököttään se haju ja muut perheenjäsenet ei tykkää.
Esim. jonain päivänä se on suolakurkku, sitä siti saada, en pystyny muuta ajattelemaankaan. Pari päivää vedin sitten kaiken kanssa suolakurkkua. Sitten alko tökkiä ja jätin koko kurkun.
Sitten on tulee porkkana tasaisin väliajoin, sitä mussutan aina päivän tai pari (saattaa mennä helposti kilo päivässä) sitten unohtuu taas vähäksi aikaa.
Yksi päivä mnei töissä että ajattelin vaan että koska pääsen kotiin syömään kaurapuuroo!!
Äsken huomasin kaupassa että hirve hinku appelsiinia, kotona huomasin että melkein kaikki mun ostokset oli oranssia tai liitty appelsiiniin (mehu, jugurtti, mehujää..) ja löyty sieltä iso pussi niitä appelsiinejakin :)
Aina kun näitä " pakkomielteitä" ilmenee yritän miettiä että miksi niitä tekee mieli eli mitä vitamiinia tms nämä ruuat sisältää eli onko mulla joku vajaus jollain saralla ja luonto yrittää paikata iskemällä muhun hirveen himon, heh :D
Alkaa meinaan tökkimään aika nopeesti :-)