Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**** NELIAPILAT vko 17 ****

21.04.2008 |

Nimittäin plussanneille eli Keijuliljalle, Leppäkerttuselle & Helinälle!!!

Tosi ihanaa kuulla että neloskuume saa "lääkettä" ;)

(.) Meillä ovis ensi viikolla. Toivotaan että on taas ovis noin kp17 kun on silloin mieskin paikalla :p

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan hiljaista ollut, mutta minulle ainakin eilen nämä sivut herjasi jotain täysin käsittämätöntä :o !

No, mutta asiaan. En tiedä ihan tarkkaan miten meidän yritys tässä lähtee käyntiin, on sairasteltu nyt niin että ovisajat on menneet sivu suun. Ja menen papaan vielä ennen seuraavia menkkoja. Kumiukot loppuivat viikko sitten (vaikka harvakseltaan niitä noin yleensäkin käytettiin), eikä mies ole uusiakaan ostanut ;D! Että sen puolesta...

Hyvää vappua pinoon ja niitä plussia olisi tosiaan kiva saada :)!

kaakaokirahvi

Vierailija
22/48 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEIN HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Tästä on aikaa kun kirjottelin viimeksi, mutta nyt kun sain lapset maate ja istahdin koneelle nii ajattelin vähän purkaa, kun ei oikein tiedä onko mikä mieli. Minulta poistettiin hormoonikierukka 25.3 ja olen odotellut siintä asti että siasin kierrosta kiinni mutta tätiä ei ole kuulunut minkäänlaista. No soitin aamulla omaan neuvolaan ja kysyin et onko normaalia ja neuvolasta käskettiin testiin ja olin osin jo aika täpinöissä että jospa vaikka olisinkin raskaana, mutta tulos osoittautuikin negaksi. Sen jälkeen on ollu vähä tyhmä olo, vaikka varsinaisesti ei olla neljännen yritystä aloitettu, mutta kun aiemmat kolme on tullut erittäin helposti varsinkin nuorin on varmaan saannut alkunsa likasista kalsareista. No ehkä sitä sitten on aloitettava se yrittäminen että saa tämän vauva kuumeen pois. Tänään olin vielä launeen cittarilla tupperin shopilla päiväämässä ja joka toinen oli mahapystyssä ei hirveesti helpottanut vauva kuumetta nii ja hyvä ystävä sai tänä aamuna kolmannen lapsen,

mutta hyvää vappua kaikille! Ja kiitos esittelypinosta oli tosi kiva päästä listoille mukaan!

Vierailija
24/48 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menkat alkoivat eilen " vapun kunniaksi" ;)

Toisaalta osasin jo odottaa niitä kun ei mitään rask.oireita edes ollut ja ed.yönä alkoi menkkakivut. Joten nyt kp2 ja uutta kiertoa elellään. Sikäli mielenkiintoista että kierto oli nyt 28, siltikin ovishuippu oli vasta kp17 eli aika myöhään, eikös?

Meillä on kuopus helmikuussa syntynyt joten tälle kierrolle tulis taas helmivauva jos tärppäis ;) Esikko ja kakkonen on heinä-elokuun vauvoja. Itse myös helmikuussa syntynyt ja mies maaliskuussa joten aika sumpussa on meidän perheen synttärit ;)

MISSÄ KUUSSA TE MUUT NELIAPILA-MAMMAT OLETTE SYNTYNEET? ENTÄ MIES JA LAPSET?

Joskus on nimittäin hauska huomata miten joissakin perheissä synt.päivät osuu aika lailla samoille kuukausille.

ONNITTELUT jo plussanneille! Turvallista odotusmatkaa!

Ja VOIMAHALIT kaikille negan tehneille!!

Vierailija
25/48 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa oltiin viikonloppureissussa tuolla Etelä-Euroopassa vk sitten. Olikin ihana hengähdystauko arjen askareista:)

Pupuiltua tuli pitkästä aikaa, vaikkakin touhutipoilla mentiin. Ovis oli juuri matkan aikana...jännittää, josko vaikka ois flaksi käynyt. Eikös touhutipoistakin voi raskaaksi tulla...?!

Kyllä mä sen arvasin, että mies unohtaa kumiukot ja vasektomiat kun puuhiin ryhdytään;)

Taitaa olla kp 20/29-30 tänään.

26/48 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Kikko! Noista touhutipoista...meidän esikko on ilmi selvä esimerkki niiden toimivuudesta!! :DD Ties vaikka teilläki tärppäis bdbd On se vaan kumma noitten miesten kans...miten ihmeessä niitten perässä pysyykään...juu-ei-ehkä-ei koskaan-ilman muuta-sitten joskus- otapa siitä sitten selvää...ja meistä naisista sanotaan että ollaan ailahtelevaisia :DD

tuo oli hyvä ku kumiukot unohtu :) Suomihan taitaa olla ainut maa missä niitä myydään...ehkä siellä teidän miehellä sitteki takaraivossa on iso " ehkä sittenkin" ? Mutta peukkuja siis teille pidän kovasti!

Heltsu-tytöt: Pahoittelut negasta!

Ihana kommentti likaisista kalsareista :DD kyllä nauratti! Launeen cittari pisti silmään..olitko kenties Lahdessa?

Pahoitttelunut Islabonitalle! Toivotaan parempaa plussaonnea teille tässä kierrossa! Sun kyssäriisi synttäreistä...meillä menee samalla lailla ku teilläki eli esikko ja iskä ovat helmikuisia, minä maaliskuussa ja kaks viimesintä ovat elokuisia ja ihan kahen päivän sisällä toisistaan..eli meille kans mahtuu hyvin vielä sellanen kolmas helmikuinen lisää :DD

Vappu meni siivotessa...helposti siinä niin käy ku kotona ollaan että mää sitte alan tekemään niitä töitä mitkä on jääneet tekemättä...eli varmaan kymmenen koneellisen puhtaan pyykin vuori meni kaappiin, koti järkättyä kuntoon, siivosin keittiön (joka taas on sen näkönen että sitä ei ois siivottu ainakaan kuukauteen :( ) imurointia, vessojen pesua...huoh...yöllä meni kahteen asti miehen kanssa ku piti järkätä tulevan viikonlopun esikon joukkueen turnausta...vauva söi taas vaihteeksi 1-2h välein ja kello soi seiskalta...nyt sitte töitä pitäs tehä niin ihan rätti olen...eipä paljo nappaa..

Viikonloppu siis menee ilman ukkokultaani ja esikkoa...mitähän sitä tekis kahen pikkumiehen kans..?

Hyvää viikonloppua kaikille ja vaikkaki ilmat meitä hellii niin hellikööt miehemmeki :DD

nani kera poitsujen

Vierailija
27/48 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu vappu meni ja ei vieläkään tätiä näy...

Kiitos osanotoista vähän on mais... Huh taidat nani76 olla teräs äiti kun kerkesit tuon kaiken mie sain vain pyykit pestyä ja laitettua kaappeihin nii ja kylpyhuoneen pesusta sain sellassen shown pystyy kaikki kolme likkaa huus oven takana... siis älä tee mitään sellaista missä menet oven taakse piiloon ;) mut se keittiö jäi multa siivoomatta vaik oli tarkoitus tyhjentää ja siivota peruseellisesti. En ole Lahdesta vaan Kausalassa asustelen mut Päijät-Hämeen sairaanhoitopiiriin kuulutaan kaikki tytöt on syntyneet päksissä.

islabonita.. meil on enemmän samoja päivämääriä synttäreis kun kuukausia eli mie olen 19.9 mies 28.2 iita 13.6 mimmi 19.10 ja minttu 13.2 eli se on pakko tehdä yksi joka syntyy 28 päivä et on isännällekin kaveri ;)

aurinkoista päivän jatkoa kaikille ja onnea plussanneille!

Vierailija
28/48 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tosiaan helmikuu tuo kaverin kuopukselle.

Meillä kanssa synttärit on kovasti kasaantuneet: miehellä ja minulla lokakuussa ja se km raskaus olisi ollut lokavauva myös... Lapset ovat sitten syntyneet noin kuukauden sisään (kalenterivuoden siis) esimmäinen maaliskuun alussa ja kaksi seuraavaa tammikuun lopussa, samana päivänä jopa :-) ja kummallakin oli suunniteltu sektio, tosin ei kummallakaan tuoksi päiväksi. Huvittaakin että jos tämä kierto (=huomenna voisi testata) ei tuo tulosta olisi sitten taas helmikuun LA, joka leikkauksen takia tosin siirtyy tammikuulle. Kastepappi totesikin viimeksi että eikös teillä harrasteta seksiä kuin kerran kahdessa vuodessa... Voihan se olla ;-) Enemmänkin sanoisin, että se kun lapsi on reilun vuoden alkaa elämä helpottamaan sen verran, että voi kuvitella seuraavaa ja hups, sitten taas ollaan siinä samassa vuoden ajassa tai jopa samassa kuukaudessa odottamassa seuraavaa.

).( 29/28-30 ja en vaan ole saanut sitä testiä tehtyä vaikka aikas positiiviselta vaikuttaa. Testit ostin sentään eilen :-) Pelottaa hiukan, että mitäs jos se taas on se hailakka plussa kuten 5v sitten, joka sitten meni kesken. No typeräähän se on etukäteen surra.

Vierailija
29/48 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on kasautuneet nuo kekkerit, sillä kaksi nuorinta sekä mies ovat syntyneet helmikuussa. Esikoinen viettää juhliaan maaliskuussa ja minä heinäkuussa.

Meillä ainakin on vaikuttanut tuohon kasautumiseen se, että mulla on AINA vauvakuume alkuvuodesta;))

Vierailija
30/48 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan!

Vappu on sitten vietetty ja viikonloppu käsillä :). Nautitaan nyt vielä lämmöstä, ilmeisesti ensi viikolla hiukan viilenee.

Meillä hiukan meni takapakkia tämä vauvatouhu, mies meni sitten ostamaan niitä kumiukkoja vappuaattona... :(. Vielä on kunnon keskustelut käymättä asian tiimoilta, mutta rivien välistä en mitään niin positiivista ymmärtänyt... Katsotaan siis.

Synttäreistä, meillä helmikuinen, maaliskuinen, kaksi heinäkuista ja lokakuinen. Kuopus siis tuo viimeisin. Päivät kuitenkin ovat suurinpiirtein rimmaavat, on joko puoltaväliä tai loppua kuusta. Eli meille alkukuun vauva kiitos ;D!

No ei sentään, kunhan nyt vain tulisi...

kaakaokirahvi

Vierailija
31/48 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni Islabonitalle tädin tulosta, mut onneksi meillä naisilla on aina uus mahdollisuus joka kuukausi.. :)

Kikolle pidetään peukkuja aika moni vauva on varmasti saanut alkunsa noista " touhutipoista" ;)

Minä täällä jännäilen ja odottelen edelleen, et saapuuko täti vai ei..vielä en ole uskaltautunut testaamaan kp 30/28 jotenkin vain tuntuu, et ne on vaan myöhässä...missä vaiheessa olette testailleet yleensä? Arvelin odotella vielä muutaman päivän, kun seurasin just yhtä kaveria, kun hän pähkäili haamu viivojen kanssa tosin oiskohan ollut sitten kolmas testi, kun tuli vahva viiva =)

Noista syntymäpäivistä..Minä: maaliskuussa Mies: marraskuussa Esikoinen: Kesäkuussa Keskimmäinen: tammikuussa ja kuopus: maaliskuussa (jospa saamme perheeseemme vielä yhden tammivauvan..toivotaan niin...)

Mukavaa alkavaa vkl:a kaikille =)

Vierailija
32/48 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille syntyi pikkuprinssi 25.3.08 klo 12.29 mitoin 4800g ja 52cm rv 42+1 synntys oli nopea vain 50min..

Vierailija
33/48 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uutta puuhasteluiloa tädin kestinneille...

Itse en malttanut olla testaamatta tänään (eilen) aamulla tuloksella tosi haamuinen plussa:// Mitä lie tarkoittaa, mutta pelkäänpä että odotukset on nyt ihan liian korkealla ja pudotus huima jos ensi viikolla onkin nega!

Kp:t ei pysy enää laskuissa, alkuviikosta pitäisi alkaa tädin kestitys tai olla alkamatta. Jännittää tosi paljon!

Nyt yritän saada unta. Hyvää yötä ja huomenta kaikille;)

k

Vierailija
34/48 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISOSTI ONNEA tytöt040507:lle!

Aikamoinen pikkuprinssi olikin;DD Toivottavasti synnytys oli kuitenkin mahd kivuton. Onnea koko perheelle ja aurinkoa vauvakevääseen!

k

Vierailija
35/48 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöt040507: onnittelut prinssin johdosta! Onpas ollut nopeaa touhua ;)

(.) Esikko lähti kouluun. Siivoavat tänään koulun piha-aluetta. Nuorimmaiset mummulassa yökylässä, mies työreissulla joten ihan yksinäni nyt pidän taloa pystyssä. Eilen aloittelin ikkunanpesu-urakkaa. Joten sitä pitänee jatkaa tänäänkin. Sekin on ihan jees puuhaa kunhan vain alkuun pääsee. Itse kun olen verho-hullu niin on aina kiva vaihdella eri verhot ikkunoihin ;)

Tosi hyvin näyttää teillä muillakin kasaantuvan nuo synttärit ;) Jännä juttu. Itsellä on kyllä toiveet korkealla että meille " sopisi" niin hyvin joko helmi- tai maalisvauva.. peukut pystyyn siis jotta tärppäis pian!

Ja minä pidän peukkuja kaikille teille jotka pähkäilette joko voisi testata. Toivotaan että mahdollisimman moni saa plussan!!! bd

Nyt taitaa olla aamukaffeen aika! Fakta-kanavalla alkaa puolen tunnin päästä Vauvatalo. Se on pakko katsoa......... :0)

36/48 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei sitte taas vaihteeksi huvita mikään...kelit mitä mainioimmat ja mua rupes niin ketuttaan tuolla ulkona että en viittiny olla enää sielläkään...

Mieskultani ja esikko ovat treella turnauksessa ja mää pidän junnujen kanssa seiniä pystyssä...huoh...taas...

Siis iik ihanaa täällähän ihan jännitetään tosissaan :) voih olen ihan täpinöissäni teidän puolesta...haamuja ja plussatunteita bdbdbdbdbdb testejä pian kehiin täällä niin jännitetään tuloksia! Ainaki leppäkerttunen ja keijulilja...siis vau! ja pliis ottakaa mahdollisimman monta meitä sitte mukaan....

Onnea tytöt 040507!! vai että poika tyttärien jatkoksi, ihanaa!

Meillähän on noi kolme poikaa ja ite olen kyllä puulla päähän lyöty jos meille tyttö tuohon jatkoksi tulis :) hyvänen aika sentään, miten sitä muuten tyttövauva edes hoidetaan :DD mutta niin ku olen sanonut: meille ovat tervetulleita vaikka ne seittemän velijestä niin ihkuja nää pojat on...mutta en kyllä tyttöäkään vaihtais pois!! Niin kuhan vaan näitä pienokaisia saisi lisää...ja se nelkku olisi siis tilauksessa..

Heltsu-tytöt: juu ei meidän kone taida noin paljo päivässä ehtiä pyörimään...siihen vaan oli vaihteeksi ilmestynyt (mistä lie?) valtava pino jotka vaati päästä kaappeihin (eivät siis ite vielä mene kaappiin)...mutta kyllä vähintään kaks koneellista päivittäin taitaa pyöriä, sunnuntaina en yleensä pyöritä jos ei sitte vaipat haise jo niin pahalle että vaativat päästä koneeseen..mutta niin ku miehelleni olen sanonut niin tarttis päästä johonki ku mä en täällä kotona voi relata, niin paljo tätä hommaa mulla aina on...mutta taas ymmärrän häntäki ku niin paljo reissaa että niin haluaa sitte kotona olla ku voi...

täytyy mennä...toinen ilmesty tuonne jalkojen juureen ja työnsi vihjeeksi peukun suuhunsa :DD oiskohan hällä nälkä?

nani kera kahden junnun

37/48 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jäi tuosta heltsutytöt mainihtematta...sori.. sääki taidat jännittää...toivotaan että täti pysyis nyt sen vuoden ainaki poissa bdbdbdbdbd Niin ja meillä on esikko 13.2 eli sama teidän Mintun kans...vuosi vaan meillä on -95..

Kaakaokirahville pahoittelut miehen ostosreissusta :( pidän kuitenkin sullekki peukkuja jospa miehesiki innostuisi kuumeilemaan sitä nelosta teille!

Pitää vielä kysyä teiltäki ku meillä kuumeillaan hauvavauvaaki tosin tässä ei ole vielä miekkonen mukana ainakaan toistaiseksi, mutta yhtä rotua tuossa ollaan jo pitempään kateltu josko se ois se meidän perheen karvaturri...siis sellanen ku Kooikerhondje...siis kysympä teiltä tiedättekö kukaan mitään siitä tai onko kokemusta?? mieluusti lukisin kokemuksia ja kommentteja :)

mutta nyt mentävä on ennen ku toinen tosissaan hermostuu...

nani taas

Vierailija
38/48 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten synnytys ei tuntunut missään,paitsi kuin ponnistusvaihe oli tosi tuskainen,koska vauva oli niin tiukassa,mut onnex ilman repeämiä selvittiin,ja ponnistusvaihekkin kesti onnex vain 9min,mut nyt poika heräs pitää mennä..

Vierailija
39/48 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kun on saanut kaksi viivaa siihen testiin! Viiva oli ihan selkeä, etenkin kun vertaa niihin keskenmenneen raskauden testeihin, mitkä ei meinannut näyttää plussaa millään. Tein testin vielä keskellä päivää, kun aamulla en ehtinyt. Eli pakkohan se on uskoa, että positiivista näytti. Oireet tosiaan alkoi jo n. kp24 tienoolla, selvää kuvotusta, jonka ensin toki luulin olevan vaan sattumaan, mutta se toistui usein mm. nukkumaan mennessä, sekä rinnat arat/oudot satunnaisesti.

Tosi jännä tunne koska tämä oli tosiaan harkittu vauvahanke, mutta silti pelottaa mitä tästä nyt tulee. Kaipa se on se että kolmesta vielä selvisi kevyesti, mutta nyt niitä on neljä jolle pitää aikaa pystyä jakamaan! Tosin varmaan jännittää myös ulkoiset seikat: vieraat systeemit seurannassa vieraalla kielellä (tosin synnyttämään tulen varmaan suomeen... jos sinne asti päästään), lisämausteena pieni riski kohdun kunnon takia ja uskomatonta kyllä mutta on pakko myöntää, että pelottaa kertoa omille vanhemmille, työnantajalle jne :-) tai en tiedä onko se pelkoa vaan ajatusta siitä että mitäköhän hekin ajattelee... No, minun perheenihän tämä on ja minun päätökseni, vaikka välillä tuntuu, että kaikki tuo johtuu siitä etten ihan varma ollut kuitenkaan onko minusta tähän. Toisaalta kun seuraa tuttava piirin neljän lapsen perheitä niin hienosti he porskuttaa joten miksi emme mekin ;-)

Hyvää viikon alkua kaikille ja toivotaan, että tuloillaan on massiivinen plussa-aalto kaikille nelosen toivojille!

40/48 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan ihanaa...just niinku esittelussäsi taisit jo epäilläkkin! Koita vaan vetää meidät kaikki sinne mukaan...nythän tää alkaa näytää ihan lupaavalta ku tässä kuussa ainaki kaks plussaa...Laittakaapa niitä päivityksiä tuonne listaan niin joku sitte niitä päivittää eli la:ta ja sen sellasta! Ja käykääpä kertomassa sitte kaikkea kivaa raskauden ajaltanne...niitä ois niin kiva lukea! Onnea vielä todella paljon!

Itsekkin olen joka kerta onnen sekaisella kauhulla kattonu sitä tikkua jossa kaksi viivaa loistaa (meilläki kaks keskenmenoa takana ja yks paha toksemia)...on se vaan niin jännä ku ensin tuskasena joka kuukausi märisee (siis kirjoitan nyt itestäni) että ku menkat tuli/ei tullu mutta testi negaa ku siis ei taaskaan sitä vauvaa meille tullut...Siis se tuntu vaan joka kerta niin peruuttamattomalta, ymmärrättekö mitä tarkotan? Mutta sen kauhun laannuttua ne ihanat pahoinvoinnit ja väsymykset ovat vieneet voiton pahimmasta pelontunteesta...Eniten mua on pelottanut ne keskenmenot, ja joka kerta olen viikkoja laskenut ja hurrannut että nyt mennään jo näin pitkällä eli olen saanut huokaista helpotuksesta...tosin vaikka esikko on nyt reilut 13v sitä viimeisintä helpotuksen huokausta en ole vieläkään tehnyt eli eiköhän seki ole sitä äidin suojeluvaistoa tms...eli mulla se ainaki alkaa jo plussatessa :D eikä siis taida loppua koskaan!

Ja leppäkerttuselle vielä: nauti, älä mieti mitä toiset ajattelee! valitettavasti osa heistä luultavasti ajattelee juuri niin negatiivisesti ku ajattelitkin eli koita suunnata ajatuksesi johonki muualle...kuten IHANAAN UUTISEESI ;) Siis älä turhaan mieti muiden sanomisia niistä ei saa ku huonon olon ja pahan mielen.. :( ja ei ne kaikki siis ole yhtä negatiivisia kyllä siellä (niin ku me) ollaan ihan vilpittömän onnellisia puolestanne!

Anteeksi jos jotakuta pahoitin näin kirjoittaessani negatiivisista ihmisistä ja heidän ajatuksistaan mutta nyt ku kymmenen vuotta ollaan asuttu tässä niin tiedän tarkkaan mitä voi olla toisten selän takana puhuminen/toimiminen tms. siis mulla on ihan omakohtaista kokemusta ja vielä eri ihmisistä! Onhan niitä sitte meitä jotka ei toisista ajattele noin...määki olen saanut tuta vain nahoissani naaivisuuteni....siis ennen ajattelin että eihän tuollaista tapahdu ku suurin piirtein telkkarissa, mutta ei, se on ihan tätä päivää...valitettavasti..Siis nyt meni ihan sekasi tää mun juttu mutta toivottavasti joku ymmärtää mitä nyt tässä vaahtoan..Mua vaan on loukattu niin monta kertaa... :(

Mutta eipäs tässä taas ihmeempiä...ai niin joo...teinpä määki sen toisen testin ku ei niitä menkkoja sitte tullukkaan sen tuhrun lisäksi (eli tuhru alko yli kaks viikkoa sitte, no ei enää onneksi tuu) ja ku olo on ollu niin väsyny (ei varmaan vaikuta nuo meidän vauvan " hyvät" yöt) ja muutenki huonovointinen (ilmeisesti tuo väsymys aiheuttaa) Niin joo siis negahan sieltä tuli...eli nyt en kyllä tee enää uutta testiä ainakaan kuukauteen..pitihän tuo tehä ku pian kaapissa menee vanhaksi :DD

Eli plussatuulia (toivottavasti eilinen myrsky toi tullessaan)

toivottaa nani kera poikien 34v, 13v, 8,5v ja 4pv vaille 9kk