*** 3-kuumeilijat viikko 17 ***
Uusi viikko uudet kujeet, paitsi täällä. No verikokeessa käyn tällä viikolla ja ostamassa terolutit. Siinäpä se.
Kuopuksen syntymäpäivät vietettiin viikonloppuna ja olo on sen mukainen, olisi vielä kakkua tarjolla =)
Ja täällä oli muitakin Clomifenien syöjiä, niitä ei sitten ole tällä hetkellä saatavilla, vasta joskus syyskuussa ilmeisesti. Tosin sen sijaan saa nyt Clomhexalia, väliaikaisella poikkeusluvalla, on muuten hieman kallimpaa kuin clomifenit. Mutta käsittääkseni aikalailla samaa kamaa.
Rilla-ma-rilla
Kommentit (47)
Heippa !
Hilpsu: Eilen sitten kp30 alkoi ruskehtava vuoto ja illalla ihan hieman verta, mutta tosi vähän...tänään taas ruskehtavaa vuotoa. Kai ne menkat kohta kunnolla sitten alkaa ja vuodan kuin niagaran putous...tosin en nyt tiedä että onko eilinen sitten kp1 kun alkoi ruskea vuoto vai miten sen nyt sitten laskee, kun ei kunnolla alkaneet menkat ?????? neuvoja ???? pysyis hieman kärryllä näistä päivistä.
Äiti04ja07: Meillä on yksitasoinen talo ja siinä tulee olemaan huoneistoala 157 neliötä. Toivon mukaan päästään muuttamaan juhannukseksi. Muurarit aloittivat perjantaina muuraamaan julkisivuja...kyllä tulee hienon näköinen talo.
Eipä tässä muuta kummempia ole kerrottava, kun mietityttää onko nää nyt menkat vai ei vai mitä tää on ?????
Unelma08
uusi kuumeilija tai olen jo pitkään kuumeillut mutta ääneen en ole sitä vielä sanonut, eli yrityksestä ei ole tietoakaan.
Toisaalta en tiedä onko kolmas lapsi liikaa kun kahdessa ( 4 ja 5 vee)on jo tekemistä. Toisaalta jos antaa vielä muutaman vuoden kulua niin viitsiikö sitä " aloitta alusta" . Toisaalta voi tulla harmitus että miksi en tehnyt sitä kolmatta. Onhan meiltä kyselty että milloin kolmas tulee..?(itse olen ollut ihmeissäni)
Äiti 04ja07 kyseli asumismuodoista. Me ollaan muutettu juuri vajaasta 80 neliöstä 114 neliöön ja viitteen huoneeseen! Ai että on ihanaa. Kerrostalo, kaksi vessaa, sauna, vaatehuone, parveke, iso olkkari ja neljä makkaria! Eli siinä olisi juuri sille kolmosellekin oma huone, sitten tosin menetettäisiin tämä työhuone, mutta kaikkea ei voi saada. Haaveissa olisi omakotitalo ja puutarha, mutta katsotaan nyt. Hinnat on niin hirveitä ja muutakin olisi kiva tehdä, kun maksaa niitä seiniä. Tosin jo nyt tuntuu, että kaikki rahat menee siihen...
mp73: Niin, juuri eilen pohdiskelin, että onpa mukava olo, kun en ottanut sitä työtä. Perjantaina töissäkin oli jotenkin mukavaa ja tuli uusia juttuja jne., eli tuli tunne, että ehkä tämäkään homma ei nyt vielä ihan läpikaluttu ole. Ja jos se homma olisi ollut unelmatyö, niin kyllähän minä sen varmaan olisin ottanut, mutta joku siinä tökki. Tuntui siltä, että tämä olisi hyvä uran kannalta, mutta ei sitten oikein minkään muun kannalta. Että olen ihan tyytyvinen ratkaisuuni.
Unelma80: Onko sinulla oireita? Eihän rusehtava vuoto kai välttämättä tätiä merkitse... Ehkä oletkin plussaamassa? Pidän peukkuja! Itse olen laskenut kierron alkavaksi ekasta kunnon vuotopäivästä, en rusehtavata tuhrusta, mutta en tiedä virallista kantaa. Minulla tänään ekoja lähestyvien menkkojen oireita, mahassa vähän nipistelee. Pari päivän sisällä pitäisi alkaa. Vähän hirvittää nyt, kun eka yrityskierto lähestyy..! Meneeköhän minulla pupu pöksyyn?
Tervetuloa Mimosakukka kuumeilemaan, kuulostat yhtä päättäväiseltä kuin me muutkin..! :) Tuntuu olevan todellakin ihan vireystilasta ja päviästä kiinni, että mitä ajattelee. Minua ei nuo olemassaolevat jotenkin niin rassaa, minua pelottaa se terveys, omani ja lapsen. Eniten ehkä vielä omani. Pelkään että maksa poksahtaa... Sen kun joku voisi sanoa, että älä suotta huoli, niin se olisi siinä. Mutta jos lupaatte kaikki siirtyä kanssani odotuspuolelle, kun joskus vuoden päästä plussaan ja tukea minua, niin sitten ehkä uskallan!
Tänään on ollut mukava, rauhaisa päivä. On siivoiltu ja kokkailtu ja iltapäivällä oltiin lapsisynttäreillä. Oikein mukavaa. Nyt menen halailemaan sohvatyynyjä, kun siippa on ulkoilemassa kavereiden kanssa. Rattoisaa iltaa kuumeisille naisille!
Hilpsu
Päivät menee niiiiiiin h.i.t.a.a.s.t.i että.......
Vasta hmm...kp.4!
Voi vide et kun tietäis helpommin millon ovuloi.Laskin huvikseen tuolla laskurillakin mutkun kierto 26-30 niin aika pitkä tuo oletettu ovispäivä.Mut jos luottais siihen et miehen simpat elää n 3 päivää...kuitenkiin kun 10 vuotta yhes oltu niin ei jaksais S kiinnostaa joka päivä.Aattelin jos 6.5 pupuilis ja 9.5 (hih...outoo suunnitella=)ja kattoo tuleeko mitään.
En oo koskaan aikasemmin yrittäny edes lasta vaikka kaks onkii. Vuonna 2001 lopetin pilsut ja aateltiin et tulee jos tulee,enkä yhtään ees kuumeillu,10 kk ja testi +.
Toinen oli IHANA YLLÄTYS kun touhutipoista sai alkunsa 2006.
Hohhoi kun väsyttäää...ommaa nappaa tuli vaan.
Testailkaahan siskot jotta päästään jännäämään!
Esikoinen sai alkunsa toisesta kierrosta pillereiden jälkeen, ja jotenki olin ajatellukin, ettei eka kierrosta varmaan heti voi tärpätä... No, toinen lähti suunnilleen heti alkuun, kun ääneen oli asiasta keskusteltu! Silloin esikoinen oli 9kk ja imetin vielä täysillä... Nyt onkin menny reilu 8kk siitä kun kuparikierukka otettiin pois (ja kuparikierukanhan ei pitäis mitenkään vaikuttaa hormoonitoimintaan!).
(minun ajatukseni, ei yleistys) esikoisen teko ja odotus oli jännittävää, ei huolta huomisesta, kakkonen siihen perään et on leikkikaveri, mutta tän kolmosen ajatteleminen ja veivaaminen päässä on ihan käsittämätöntä. Ajattele rahatilannetta, asuntoa, matkustusta, aikaa, terveyttä...
Tulee ajatus et ei tästä tuu mitään 2 on sopiva ja kohta ovat sen verta itsenäisiä että saa helpommin sitä omaa aikaa (meillä ei sukulaisista ystävistä ole lapsenvahdikri)
Ei prolaktiinikokeen tuloksen saamisessa menekään kun viikko. Kysyin sitä pe:na labrassa. No, sen parempi. :)
Kävin tänään Lapsi-messuilla esikoisen kanssa. Nt on jalat ihan muussina! Kyllä oli porukkaa. Mutta ihan kiva oli käydä.
Nyt pitää mennä laittamaan pienille kylpyvedet valmiiksi.
Kiitos tsempeistä! =)
kp 4/26-30, yk 9