Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt treffeillä

Vierailija
20.04.2008 |

muutaman sellaisen miehen kanssa, johon olen tutustunut nettisaitilla (Match). Moni heistä on ollut eronnut ja heillä on ollut lapsia, se on ollut minulle edellytys, että olen ylipäänsä lähtenyt tapaamiseen.

Nämä lupaavilta vaikuttaneet tuttavuudet ovat kuitenkin lopulta osoittautuneet aivan erilaiseksi kuin minkälaisen kuvan he ovat itsestään antaneet.

Vaikka olen kauniskasvoinen, koulutettu ja hyvässä ammatissa ja asemassa oleva nainen, sekään ei tunnu silti riittävän... Nämä tapaamani miehet ovat etsineet jotakin täydellistä naista, jotakin sellaista, mitä ei ehkä olekaan.

Sen hyväksyn, etteivät kemiat kohtaa, mutta sitä en, että minulla pitäisi kaiken jo em. lisäksi olla paljon maallista mammonaa, kielipäätä, huippu-urheilutausta, omistusasunto meren rannalla, täydellinen vartalo, jne. Ei ole, enkä niitä koe edes tärkeiksi.

Oletteko törmänneet samaan ilmiöön?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pätkätöissä, vuokralla asuin, ylipainoinen, 3 lasta... Tosin kerroin jo ennen tapaamista, ei tullut miehelle yllätyksenä. Voisko sulla olla liian kovat vaatimukset miehille, siis tapailet miehiä jotka eivät ole tasoasi? Vai vaativatko ihan tavismiehet noita?

Vierailija
2/4 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin tuntui olevan näillä miehilläkin. Pyörivät deittisaitilla, mutta silti mikään ei tuntunut kelpaavan... Aina oli deitissä ollut joku " vika" ja niin varmaan sitten minussakin.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin poikamieselämä monine naisineen. Tapaile perheettömiä!

Vierailija
4/4 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle epäkelpona. Poikkeuksia on, mutta harvassa. Usein yksinhuoltajamiehet helmiä, mutta poikkeuksia on. Tosin lapsia omaavat lesket voivat olla ok, elleivät kiinni kuolleessa vaimossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä