Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajat on säälittäviä luusereita.

Vierailija
20.04.2008 |

Hävetkää ja hankkikaa elämä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli luuseriprovo.

Vierailija
2/31 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuin kahden koululaisen yh. Omistan yrityksen, jonka liikevaihto vuosittain n. 500 000e ja asunnon, jonka arvo vain 260 000e.

Voi ei miten luuseri olenkaan ja huonosti menee ilman juoppoa, vieraissa käyvää miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain korkea virka hyvällä palkalla, kaksi upeaa lasta, ihana koti (asuntovelkaa on, mutta selviän siitä hyvin), velaton suht. uusi auto...

Minua pidetään sosiaalisena, fiksuna, kauniina ja mukavana, sekä erinomaisena äitinä.

Mutta ehkä olenkin vain ap:n tarkoittama luuseri ;)

PS. Ex on naisissa juoksenteleva ikuinen opiskelija, joka on hankkiutunut vaikeuksiin kaikilla elämänalueilla. Luultavasti sosiaalinen statukseni ei moisesta sankarista eroon päästyäni voinut kovin paljoa heikentyä

Vierailija
4/31 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai mun ois vaan hiljaa pitäny tyytyä osaani ja hoitaa myös ex.ääni joka vaihtoi duunia kuin sukkia ja raha-asiat päin persettä--- näistä ei puhunut mulle mitään..

Vierailija
5/31 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempaa miestä koska ovat yksin jääneet. Ei kukaan loistava ihminen saa niin paskaa ukkoa mitä jokainen yksinhuoltaja on mielestään saanut. Myöntäkää vaan että vikaa on teissäkin kun ette ole parempia saanut.

Vierailija
6/31 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ja elämäntilanteet ovat muuttuvia. Vielä enemmän luuseria noilta em fiksuilta naisilta olisi ollut jäädä katselemaan tuollaisia ukkoja. Elämässä aina kaikkeen ei itse pysty vaikuttamaan, tietenkin ihanne olisi että perheessä olisi äiti ja isä, mutta ääritilanteita on olemassa ja kuka tahansa meistä voi valita väärin.

Vierailija
7/31 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuseriksi tässä itsensä todella tuntee.

t. yksinhuoltaja, ja elämässä epäonnistunut

Vierailija
8/31 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. leski

Vierailija
9/31 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itsekin olla kahden lapseni kanssa. Avioliitto on laillista prostituutiota, kaikkihan sen tietää. Voi kunpa saisinkin olla itsekseni ilman tota tolloa... :(

Vierailija
10/31 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos puhutaan väärän miehen valitsemisesta. Itsesäälikö iski, kun halusit ymmärtää väärin??

Vierailija
11/31 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla joku naisihminen, jonka ainoa saavutus elämässä on että on saanut jallitettua jonkun miehen kanssaan naimisiin. Sitten se mies on alkanut vilkuilla sillä silmällä naapurin hyvännäköistä yksinhuoltajaa...

Vierailija
12/31 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös siinä yleistetty kaikki yksinhuoltajat samaan joukkoon, ja kyllähän lesketkin siihen kuuluvat.

Vierailija
13/31 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille ei vaan kelpaa kaikenlaiset lökäpöksyt

Vierailija
14/31 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on sama asia onko jäänyt leskeksi vai ainoastaan valinnut surkean miehen jonka on sitten lempannut tai on tullut itse jätetyksi. Kyllä minä ainakin näen eron noiden kohderyhmien välillä. Eikä tulis mieleenkään väittää että leski on valinnut miehensä väärin, siis kuolevan miehen, ikään kuin siihen vois vaikuttaa.

Vierailija
15/31 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä jokainen tahallaan yh-mammaksi jää. Mies kuoli ja uutta en hanki.

Vierailija
16/31 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole väittänytkään että on sama asia jäädä leskeksi kuin valita surkea mies.. mutta yksinhuoltaja se leskikin on helvetin ääliö!!

Ja yksinhuoltajia otsikossa haukuttiin sen enempää kenellekkään sunnattuna!!

Vierailija:

että on sama asia onko jäänyt leskeksi vai ainoastaan valinnut surkean miehen jonka on sitten lempannut tai on tullut itse jätetyksi. Kyllä minä ainakin näen eron noiden kohderyhmien välillä. Eikä tulis mieleenkään väittää että leski on valinnut miehensä väärin, siis kuolevan miehen, ikään kuin siihen vois vaikuttaa.

Vierailija
17/31 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun miehessäni mitään vikaa ollut, ei ollut luuseri eikä juoppokaan. Rakkaus vain loppui ja suhde muuttui molempia osapuolia epätyydyttäväksi kaveruudeksi.

Olen korkeassa virassa, minulla on kaksi korkeakoulututkintoa, omistusasunto ja ennen kaikkea kaksi ihanaa lasta. En koe itseäni mitenkään luuseriksi, mutta jos ap. kerran niin sanoo, niin vedän luuserihatun päähäni, kun seuraavan kerran astun merenrantakotini ovesta ulos.

Vierailija
18/31 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun kauniita yh- äitejä ei ole niin vituttaa kahta kauheemmin kun se on vielä rumaa yh käyny panemas

Ja lopuksi kyrpii ihan kympillä kun rupee ajatteleen että kuinka ruma sitä sitten itse on!!

Tsemppiä ap!

Vierailija
19/31 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittävä luuseri! Ison firman talousjohtaja ja tulot sen mukaiset. Rakkaus vaan loppui kummaltakin ja mies löysi nopeasti uuden vaimon (joka tosin on nyt kolmatta vuotta kotiäitinä ja exäni elättää hänet ja yhteisen lapsensa).

Minuun ihastunut monia jopa exääni rikkaampia ja komeampia miehiä, mutta olen ihan varta vasten valinnut " säälittävän yksinhuoltajuuden" . Ehkä joskus myöhemmin...

Ai niin, itsellänikin on tohtorin koulutus, tulot yli 50.000 ¿/v eli exän ei tarvitse elättää minua ja lapsia. Asutaan erittäin hyvällä paikalla sijaitsevassa uudehkossa isossa asunnossa, eikä velkaakaan ole kuin alle 30.000 ¿ jäljellä. Eikä asunto tullut avioeron tuloksena tai perintönä tms., vaan ihan itse olen sen maksanut.

Vierailija
20/31 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan se selvä, ettei yksinhuoltajuus mikään onnistunut tilanne ole. Leskeys ei ole kenenkään vika, ja kaikki mokaavat, mutta kyllä muilla kuin leskillä siinä joku moka on taustalla, miksi se on niin kamalan vaikea myöntää. Kyllä lapselle kuitenkin olisi parasta kasvaa hyvässä onnellisessa perheessä. Ja se, että teidän perheenne ei olisi ollut onnellinen, ei tarkoita, ettei onnellisia perheitä olisi, ja ettei se olisi lapselle parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi