Mitä te laihat ja sirot naiset syötte?
Päivittäin siis, kertokaapas! Kertokaa myös pituus ja paino ja kuinka harrastette liikuntaa.
Kommentit (126)
Syön enimmäkseen karkkia ja sitten koulussa (olen opettaja) kunnon ruokaa. Urheilen saman, mitä lapset koululiikunnssa eli en vain katso7ohjaa, vaan menen mukaan.
Ikää 40 v, paino 53 kg, pituus 165 cm. En ole ikinä yrittänyt laihduttaa, pysyn normaali syömisilläni tällaisena. Esim. eilisen syömiset, aika tyypillinen päivä:
Aamu: Banaani, pistaasipähkinöitä, kuppi kahvia mustana
Lounas: Työpaikkaruokalassa salaatteja, pasta bolognesea, jälkiruoaksi hedelmärahkaa
Päivällinen: Kasvissosekeittoa, 2 leipäviipaletta, Pepsi Maxia, 2 mandariinia
Välipaloja en syö koskaan, ei tee mieli ruokaa aterioiden välillä. Iltapäivästä juon vain yhden kupin mustaa kahvia jossain vaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:28"]Ikää 40 v, paino 53 kg, pituus 165 cm. En ole ikinä yrittänyt laihduttaa, pysyn normaali syömisilläni tällaisena. Esim. eilisen syömiset, aika tyypillinen päivä:
Lounas: Työpaikkaruokalassa salaatteja, pasta bolognesea, jälkiruoaksi hedelmärahkaa
Välipaloja en syö koskaan, ei tee mieli ruokaa aterioiden välillä. Iltapäivästä juon vain yhden kupin mustaa kahvia jossain vaiheessa.
[/quote]Ihana elämä sulla :), olisimpa itsekkin tollanen :))
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:28"]Ikää 40 v, paino 53 kg, pituus 165 cm. En ole ikinä yrittänyt laihduttaa, pysyn normaali syömisilläni tällaisena. Esim. eilisen syömiset, aika tyypillinen päivä:
[/quote]Ihana elämä sulla :), olisimpa itsekkin tollanen :))
[/quote]
Ihana elämä määräytyy syömisten mukaan? Okei
En jaksa eritell päivän syömisiä, mutta esimerkiksi mun kerrosvoileivän välissä (rel-leipä) on vain margariinia. Voisi olla voitakin, mutta se on loppu.
30v 168/56kg yleensä syön kerran päivässä hevosen kokoisen annoksen ihan sama mitä karkkia tai oikeaa ruokaa..
172/55
En syö aamupalaa. Ei tee mieli. Pelkkä musta kahvi ja töissä lounas klo11. Olen myös ope joten syön kouluruokaa ja puolet lautasesta aina salaattia. Syön lounaalla vatsan täyteen. Ehkä annoskoko on kuitenkin suhteellisen pieni jos vertaa moniin muihin.
Kotona syön päivällistä klo16 ja tässä välissä ei mitään välipaloja. Vähän pienempi annos menee kuin lounaalla. Illalla saatan syödä leivän tai pari tai sitten jugurttia rapean myslin ja kuivattujen marjojen kanssa.
Viikonloppuna syön aamuisin paistettuja munia ja joskus tilaan pizzan tai käyn ulkona syömässä.
En syö karkkia tai leivoksia juuri koskaan.
170 cm, 52 kg: aamulla voileipa (1 siivu kauraleipää, jossa Oivariinia, 2 siivua Oltermannia ja 4 siivua kalkkuna- tai broilerileikettä ja tomaatti) + kuppi kahvia (kermaa, ei sokeria).
Lounas työpaikalla, eli lämmin ruoka, salaatti, piimä. Kahvi ja suklaanpala.
Iltapäivällä kotona leipää (samat päällyset kuin aamullakin) ja vihreää teetä.
Välipaloina illan mittaan esim. hedelmiä, keitetty kananmuna, 2-3 siivua näkkileipää Oivariinilla, joskus pieni annos kaurapuuroa, pari palaa tummaa suklaata. Ei siis välttämättä koko listaa, vaan vähän vaihdellen. Yleensä kahdeksan jälkeen illalla en syö mitään.
Liikuntana hyötyliikunta eli kävely + joitakin lihaskuntojuttuja ja venyttelyjä kotona.
1,5 vuotta sitten painoin 53kg, olen 170cm pitkä. Arkisin päivän syömiset oli tätä luokkaa:
Aamu: kuppi kahvia maidolla, smoothie jossa oli esim. mansikoita, mustikoita ja maitorahkaa
Päivä: töissä purkki rahkaa banaanilla, vettä
Iltapäivä: kotona pieni annos kotiruokaa, tai esim. broilerisalaatti, pepsi maxia tai jotain zero-limpparia
Ilta: pari voileipää, aika usein "sorruin" syömään herkkuja tai useamman leivän, kun oli niin nälkä...
Nykyään mitat 63/170 ja nyt vasta tajuan, miten kuihtuneelta näytin.
11 jatkaa...vettä päivän aikana juon 1-1,5 litraa
Kannattaa muistaa, että laihuuteen vaikuttaa myös liikunta. Yllättävän monet laihat syövät jopa aika isojakin annoksia, mutta sitten he myös liikkuvat enemmän. Heidän työnsä saattaa olla jatkuvaa seisomista ja liikkumista ja siihen lisäksi vielä mahdollisesti kävellen työmatkat tai jotain jumppia. Myös käveleminen kaupungilla tapaamassa kavereita on hyötyliikuntaa. Moni lihava voi syödä jopa laihaa vähemmän, mutta työ saattaa olla pelkkää tietokoneen äärellä istumista, liikutaan autolla ja loppupäivä istutaan sohvalla katsoen telkkaria.
164 cm, 55 kg
Aamupala: Voileipä, jossa päällä juustoa, kinkkua, kananmunaa ja kurkkua. Kuppi kahvia ja lasi mehua.
Parin tunnin päästä syön jugurttia tai jonkun hedelmän
Lounas: Kanaa ja riisiä, salaattia. Ruoan kanssa lasi vettä tai mehua. Jälkkäriksi kahvi ja suklaata tai keksejä.
Illalla syön yleensä maitoon tehtyä kaurapuuroa, johon laitan sokeria ja kanelia.
Näiden syömisten välillä saatan myös napostella hedelmiä.
Näin syön jos olen koko päivän kotona. Jos olen töissä niin syön illalla vielä kunnon ruuan töitten jälkeen.
Ei siis tarvitse nähdä nälkää pysyäkseen hoikkana. Olen synnyttänyt 4 kk sitten, joten raskauspainoa mulla on sellaset 3 kg jäljellä. Ennen raskautta painoin 52 kg tällä ruokavaliolla.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:42"]30v 168/56kg yleensä syön kerran päivässä hevosen kokoisen annoksen ihan sama mitä karkkia tai oikeaa ruokaa..
[/quote]
Täällä sama. Ikää tosin 27 ja mitat suunnilleen 157cm/40kg.
173cm/60kg
Aamuisin joko puuroa tai smoothie (riippuu kuinka kiire, joskus jää myös väliin)
Yksi lämmin ruoka päivässä, joko yliopistolla tai kotona, perusruokia
Välipala jugurtti tai leipää
Iltapala jugurtti tai leipää (eri kuin välipala)
Jos kauhea väsymys illalla niin en jaksa välttämättä syödä iltapalaa.
Kaikkea muuta paitsi lisäainesontaa. Laadukkaita raaka-aineita, luomua jne. Ei tarvitse kärsiä nälästä ja kaikki mitä syö maistuu hyvälle. Herkut itsetehtyjä ja annoskoot normaaleja.
44v / 160 / 48 / istumatyö
Aamulla vain kahvia
Lounas työpaikkaruokalassa, ei mitään jättiannosta ja harvoin leipää
Kotona kuppi teetä (+2 tl sokeria) ja leipä kinkulla ja juustolla
Joskus illalla vielä joku hedelmä ja kahvia
Toisinaan nukkumaan mentyä tuntuu nälkä mutta en jaksa enää nousta syömään. En ole myöskään ikinä laihduttanut vaikka viiden raskauden aikana on paino aina noussut 16 kg. Imetyksen myötä kilot on sitten karisseet itsestään.
21v, 156cm/44kg. Syön kerran päivässä n. Kello 16 aikaan ja sillä pärjään lopun illan.
syön kaikkea mutta vähän.Ruokahalu katoaa tosi herkästi,stressi ym.en vain saa aina ruokaa alas.
Mä olen laiha, mutta en siro :D En siis vastaa.