Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tehdäänkö rakenne ultra mahan päältä, voiko pitää siis vaatteet päällä

Vierailija
19.04.2008 |

Mietiskelen menisinkö mökiltä suoraan rakenneultraan, joka tarkoittaisi sitä, etten ehtisi sheivaamaan ennen ultraa. Eli eihän rakenne ultran yhteydessä tehdä muita tutkimuksia kun mahan päältä katsellaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuhan ulottuu aika alas, että riippuen minkälaiset puskat sulla on, näkyykö vai eikö.

Mutta siis periaatteessa senkun menet sheivaamatta.

Vierailija
2/5 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten älä huoli. Pikkarit kyllä täytyy laskea aika alas, mutta yleensä ei tarvi kokonaan riisua.

Ite tässä olen kohta menossa synnyttämään ja sheivaamatta on ollu jo ainakin kuukauden, kun ei kerta kaikkiaan ole näkyvyyttä tonne alas ;).

(no ehkä peilillä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko sheivattu vai ei.... kuule lääkäri keskittyy siihen, että tutkimus tulee oikein tehtyä. Kaikenlaisia puskia on nähty, on ihan sama millainen tupsu kenelläkin on tai onko ollenkaan. Itse asiassa lääkärien mielestä joku posliini voi pikemminkin herättää ihmetystä, se kun on aika epäluonnollista ja iholle ja ihon normaalille bakteerikannalle aika epäterveellistä. Mutta kaikkea on nähty ja sitä puskaa siellä nyt viimeksi ajatellaan. T. lääkäri

Vierailija
4/5 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun oo kummallakaan kertaa tarvinnu laskee alushousuja. Ihan vaan oon avannu farkkujen vetskarin ja napin ja nostanu paitaa. Siitä sitte on ultrattu (vkot oli ekassa n. 19 ja toisessa 22).

Vierailija
5/5 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikissa kolmessa raskaudessa ultrattu ensin alakautta ja vasta sen jälkeen alettu itse asiaan eli rakenneultraamiseen.