Vihaan Raisiota!
En vain kestä tätä tuppukylää.Niin ruma kaupunki,ihmiset umpimielisiä ja kateellisia.Kukaan ei hymyile ja kaikista puhutaan pahaa selän takana.Paljon narkkareita ja huonosti voivia yksinhuoltajia.En malta odottaa pois muuttoa.Ei mulla muuta.
Kommentit (155)
Siis miten Raisio ois huonompi kuin joku Turun lähiö. Niin läppäketju. Paitsi tietty, että täällä on paremmin rahaa kuntapalveluihin ts. tasokkaammat tarhat ja koulut kuin persaukisessa Turussa. Palvelut on paremmat kuin keskustattomassa Kaarinassa.
Itse olen kaikin puolin tyytyväinen raisiolainen (en tosin alunperin täältä).
Ainoa mikä ärsyttää on ala-arvoinen neuvola. Yksityiasiat huudetaan pitkin kyliä.
Noh itse koko ikäni asunut Raisiossa enkä yhtää narkkia tunne tai tiedä. Että kaipa sillä asuinalueellakin on jotain merkitystä. Jos muutat turkuun esim varissuolle niin varmasti ympärillä narkkeja. Itse en muuttais Raisiosta Turkuun ikinä!
Pahin ongelma jopa rumuuden voittava, lännen ihmiset. Pahinta kun niitä änkee stadiinkin.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:53"]
Pahin ongelma jopa rumuuden voittava, lännen ihmiset. Pahinta kun niitä änkee stadiinkin.
[/quote]
=D
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 06:41"]
Onkohan sattumoisin yks näistä yksinhuoltajista K.H.?
[/quote]
On.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:06"]
Kerro jotakin, mitä kaikki varsinaissuomalaiset eivät jo tietäisi.
[/quote]
Hahahahahaha!
Raisiossa ei asu varmaan yhtäkään korkeasti koulutettua veronmaksajaa, kaikki ovat kaupan kassoja tai autonrassaajia. Loput ovatkin sitten mamuja tai yh-kotiäitejä.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 13:07"]
Raisiossa ei asu varmaan yhtäkään korkeasti koulutettua veronmaksajaa, kaikki ovat kaupan kassoja tai autonrassaajia. Loput ovatkin sitten mamuja tai yh-kotiäitejä.
[/quote]
Totta
Raisiossa on hyvät lenkkimahdollusuudet.Kullaanpolku ja uikkupolku on kivoja.
Valitettavasti suurin osa ihmisistä on juuri tuollaisia mainittuja kyräileviä ja kateellisia.Ehkä yksinhuoltajaksi jäädessään jotenkin katkeroituu siitä tilanteesta ja pahaa oloa puretaan muihin?
Onkohan Raision Loimu se mikä tiedetään aika hyvin? Aika monta mestaruuttakin vetänyt.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:53"] [quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:39"] [quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:52"] Ap inhoaa ahdasmielisiä ihmisiä ja samalla haukkuu yksinhuoltajat. Kuulostat siltä, että olet asuinpaikkasi ansainnut. T: korkeastikoulutettu nainen, joka sattuu olemaan myös yksinhuoltaja. [/quote] Minä puhun nyt yksinhuoltajista jotka tunnen TÄÄLLÄ.Selkäänpuukotusta,kyräilyä ja kateutta.Lapsien isät narkomaaneja ja kaikilla lapsilla eri isät. Koulutusta ei ole tai se on jäänyt kesken.Kouluun näistä tuntemistani naisista ei ole palannut yksikään. Vapailla lähdetään lähibaariin ja etsitään epätoivoisesti seuraa.Yleensä tämä saalis on jonkun yksinhuoltajaystävän jämä ja näin saadaan taas draamaa seuraavaksi vuodeksi. AP [/quote]Mikshän mä en raisiolaisena tunne yhtäkään tuollaista ihmistä, joista puhut oikein monikossa? Hauska juttu kyllä lukea tällaiselta valtakunnalliselta palstalta kuinka paljon ihmisillä on mielipiteitä omasta rakkaasta kylästäni :) [/quote] Mietin aivan samaa, että missä nää kaikki yksinhuoltajat ovat? [/quote] Koska sinä et tunne yhtäkään tällaista yksinhuoltajaa tarkoittaa että heitä ei ole? [/quote] Ei mutta jos niitä on olevinaan niin hemmetisti niin miksen sitten tiedä yhtäkään. Ei Raision niin isopaikka ole.
[/quote]
No jos asut esimerkiksi omakotitaloalueella vaikkapa Kaanaassa? Enhän minäkään tunne kaikkia Raision perheitä?Nämä nyt sattuu asumaan lähistöllä ja olen joutunut tavalla tai toisella tekemisiin.AP
[/quote]No minä tunnen oman ikäluokkani +/- 2-3 vuotta lähes kaikki ihmiset, Vaisaaressa kun tulee hyvin tutuiksi, ja voin vannoa että yksikään meistä ei päätynyt tuollaiseen tilanteeseen mistä nyt puhut.
Eli mistä sinä kaivat näitä parjattuja yh-äitejä, joista hermostuit? Tässä alkaa väkisinkin epäillä että joku raisiolainen yh on vienyt ukkosi, kun noin sapettaa.
Kerrohan mistä pubista niitä miehiä ollaan vailla vaikkapa, itse en ole nähnyt mitään vastaavaa ja on vuosien varrella raisiolainen yöelämäkin tullut tutuksi.
[/quote]
En minä niitä mistään kaiva.On naapureita ja "kavereita".Enkä rupea huutelemaan missä nämä naiset asuvat.Kaupungin vuokrataloissa.
Sapettaa? Enemmänkin surettaa.On kamalaa kuinka kärsitään mielenterveysongelmista,töissä ei käydä,ryypätään ja huudellaan baareissa sitä vittua ja saatanaa,haastetaan riitaa nimenomaan naisten kanssa,kouluja ei ole käyty,lapsilla eri isät,miessuhteet kestää maksimissaan vuoden.Kaverisuhteet eivät kestä.Tämän lisäksi katkeruus(?) muuttaa ihmisen ilkeäksi.Juorutaan ja keksitään valheita niistä joilla menee hyvin.Ollaan kateellisia.
Kukaan ei ole vienyt miestä ja on aika kova luotto ettei vie. =D
Aloitus oli turhautunut purkaus.Jos itseensä tollasesta ottaa voi katsoa peiliin.Tuntuu että tartutaan tuohon yh:n sanana.Minun kokemus oli näistä tutuista,ei kaikista yksinhuoltajista.AP
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:53"] [quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:39"] [quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:52"] Ap inhoaa ahdasmielisiä ihmisiä ja samalla haukkuu yksinhuoltajat. Kuulostat siltä, että olet asuinpaikkasi ansainnut. T: korkeastikoulutettu nainen, joka sattuu olemaan myös yksinhuoltaja. [/quote] Minä puhun nyt yksinhuoltajista jotka tunnen TÄÄLLÄ.Selkäänpuukotusta,kyräilyä ja kateutta.Lapsien isät narkomaaneja ja kaikilla lapsilla eri isät. Koulutusta ei ole tai se on jäänyt kesken.Kouluun näistä tuntemistani naisista ei ole palannut yksikään. Vapailla lähdetään lähibaariin ja etsitään epätoivoisesti seuraa.Yleensä tämä saalis on jonkun yksinhuoltajaystävän jämä ja näin saadaan taas draamaa seuraavaksi vuodeksi. AP [/quote]Mikshän mä en raisiolaisena tunne yhtäkään tuollaista ihmistä, joista puhut oikein monikossa? Hauska juttu kyllä lukea tällaiselta valtakunnalliselta palstalta kuinka paljon ihmisillä on mielipiteitä omasta rakkaasta kylästäni :) [/quote] Mietin aivan samaa, että missä nää kaikki yksinhuoltajat ovat? [/quote] Koska sinä et tunne yhtäkään tällaista yksinhuoltajaa tarkoittaa että heitä ei ole? [/quote] Ei mutta jos niitä on olevinaan niin hemmetisti niin miksen sitten tiedä yhtäkään. Ei Raision niin isopaikka ole.
[/quote]
No jos asut esimerkiksi omakotitaloalueella vaikkapa Kaanaassa? Enhän minäkään tunne kaikkia Raision perheitä?Nämä nyt sattuu asumaan lähistöllä ja olen joutunut tavalla tai toisella tekemisiin.AP
[/quote]No minä tunnen oman ikäluokkani +/- 2-3 vuotta lähes kaikki ihmiset, Vaisaaressa kun tulee hyvin tutuiksi, ja voin vannoa että yksikään meistä ei päätynyt tuollaiseen tilanteeseen mistä nyt puhut.
Eli mistä sinä kaivat näitä parjattuja yh-äitejä, joista hermostuit? Tässä alkaa väkisinkin epäillä että joku raisiolainen yh on vienyt ukkosi, kun noin sapettaa.
Kerrohan mistä pubista niitä miehiä ollaan vailla vaikkapa, itse en ole nähnyt mitään vastaavaa ja on vuosien varrella raisiolainen yöelämäkin tullut tutuksi.
[/quote]
En minä niitä mistään kaiva.On naapureita ja "kavereita".Enkä rupea huutelemaan missä nämä naiset asuvat.Kaupungin vuokrataloissa.
Sapettaa? Enemmänkin surettaa.On kamalaa kuinka kärsitään mielenterveysongelmista,töissä ei käydä,ryypätään ja huudellaan baareissa sitä vittua ja saatanaa,haastetaan riitaa nimenomaan naisten kanssa,kouluja ei ole käyty,lapsilla eri isät,miessuhteet kestää maksimissaan vuoden.Kaverisuhteet eivät kestä.Tämän lisäksi katkeruus(?) muuttaa ihmisen ilkeäksi.Juorutaan ja keksitään valheita niistä joilla menee hyvin.Ollaan kateellisia.
Kukaan ei ole vienyt miestä ja on aika kova luotto ettei vie. =D
Aloitus oli turhautunut purkaus.Jos itseensä tollasesta ottaa voi katsoa peiliin.Tuntuu että tartutaan tuohon yh:n sanana.Minun kokemus oli näistä tutuista,ei kaikista yksinhuoltajista.AP
[/quote]No miksi kirjoitat jo otsikossa "Vihaan Raisiota", kun todellisella vihanaiheellasi ei ole mitään tekemistä sen enempää Raision, yksinhuoltajaäitien tai pubeissa käyvien naisten kanssa?
Vihaat siis näitä tiettyjä ihmisiä, paljonko niitäkään tähän kylään mahtuu, kourallinen? Ja pystyt otsikossasi kertomaan vihaavasi koko kaupunkia?
Ens juttuun paremmat mittasuhteet, jooko? Tämä on jonkun yhden lähiön tai jopa yhden kerrostalon ongelma ja laajennat sen koskemaan koko kaupunkia.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 08:39"]
Juu, eihän Raisio kaunis paikka ole. Siellä 8 vuotta asuneena voin kuitenkin todeta, että tuolla kauneudella ei ole hittoakaan väliä. Palvelut pelaavat hyvin, asuinympäristö on mukava, lapsilla paljon kavereitA, meidän työpaikat lähellä Turussa. Nisteihin en ole törmännyt, ei kuulu lähipiiriin. Koti on siellä, missä sydän on!
[/quote]
Meilläkin oktaloalueella lapsilla turvallista.Ei voi valittaa.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:55"]Mä oon käynyt kerran Raision Bike worldissa sovittamassa nahkahousuja.
[/quote]
Vau.
Joo niin mäkin. En ole kyllä ikinä edes asunut Raisiossa, mutta AINOA hyvä asia koko kaupungissa on Ikea. Raisio on ihan jäätävän ankea ja ruma muuten. Ihmisetkin siellä on oikein sellaisia junttien juntteja. Kun etsittiin miehen kanssa Turun seudulta taloa, niin molemmilla Raisio oli ihan ehdoton EI vaikka millainen lukaali olisi löytynyt. Onneksi löydettiin talomme ihan Turusta lopulta...
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:08"]
yh-mammat pyörittää samoja miehiä.säälittävää.
[/quote]
Ketä nyt on kierroksessa?!
Ei nyt millään pahalla Raisiota kohtaan mutta tajusin jo lapsena kun asuin Turun keskustassa että Raisiossa asuu köyhät / roskasakki. Eli nykykielellä wt. En ole koskaan käynyt kenenkään raisiolaisen luona. ja minua ahdistaa että Raisio pitäisi nyt liittää Turkuun. Ei kiitos. Turkuun ei tarvita tuollaisia ongelmaalueita. Päinvastoin esim. Härkämäki pitäisi liittää Raisioon.