Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan Raisiota!

Vierailija
12.12.2014 |

En vain kestä tätä tuppukylää.Niin ruma kaupunki,ihmiset umpimielisiä ja kateellisia.Kukaan ei hymyile ja kaikista puhutaan pahaa selän takana.Paljon narkkareita ja huonosti voivia yksinhuoltajia.En malta odottaa pois muuttoa.Ei mulla muuta.

Kommentit (155)

Vierailija
61/155 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raisio on ihan ok paikka asua, opiskella jne. Ihmiset raision keskustassa inhottaa. Juoppoja ja narkkeja pitkin poikin. Ja niitä näkee ihan normaalit ihmiset. Ne teistä, jotka ei niitä narkkeja näe, täytyy olla olla silmissä vikaa!

Vierailija
62/155 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin kerran Raisiossa ulkopaikkakuntalaisena sairaalaan ja minua hoidettiin ja kohdeltiin siellä todella hyvin. Suuret kiitokset Raision sairaalan henkilökunnalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/155 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:58"]

Minkälaista porukkaa te olette, jotka näette nistejä?

En ole eläissäni nähnyt nistejä tai muuta huonoa väkeä. Millaiset tulot teillä oikein on?

[/quote]

Kyllä olet nähnyt, et vain tunnista niitä koska olet tietämätön.

Vierailija
64/155 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 08:24"]

Jouduin kerran Raisiossa ulkopaikkakuntalaisena sairaalaan ja minua hoidettiin ja kohdeltiin siellä todella hyvin. Suuret kiitokset Raision sairaalan henkilökunnalle!

[/quote]

Raision sairaalahan on vuodesta toiseen keikkunut vertailujen kärjessä. Nyt soteuudistuken myötä se tehoikkuus hukataan kun joutuu Turun alle.

Vierailija
65/155 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eihän Raisio kaunis paikka ole. Siellä 8 vuotta asuneena voin kuitenkin todeta, että tuolla kauneudella ei ole hittoakaan väliä. Palvelut pelaavat hyvin, asuinympäristö on mukava, lapsilla paljon kavereitA, meidän työpaikat lähellä Turussa. Nisteihin en ole törmännyt, ei kuulu lähipiiriin. Koti on siellä, missä sydän on!

Vierailija
66/155 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:53"] [quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:39"] [quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:52"] Ap inhoaa ahdasmielisiä ihmisiä ja samalla haukkuu yksinhuoltajat. Kuulostat siltä, että olet asuinpaikkasi ansainnut.   T: korkeastikoulutettu nainen, joka sattuu olemaan myös yksinhuoltaja. [/quote] Minä puhun nyt yksinhuoltajista jotka tunnen TÄÄLLÄ.Selkäänpuukotusta,kyräilyä ja kateutta.Lapsien isät narkomaaneja ja kaikilla lapsilla eri isät. Koulutusta ei ole tai se on jäänyt kesken.Kouluun näistä tuntemistani naisista ei ole palannut yksikään. Vapailla lähdetään lähibaariin ja etsitään epätoivoisesti seuraa.Yleensä tämä saalis on jonkun yksinhuoltajaystävän jämä ja näin saadaan taas draamaa seuraavaksi vuodeksi.   AP [/quote]Mikshän mä en raisiolaisena tunne yhtäkään tuollaista ihmistä, joista puhut oikein monikossa? Hauska juttu kyllä lukea tällaiselta valtakunnalliselta palstalta kuinka paljon ihmisillä on mielipiteitä omasta rakkaasta kylästäni :) [/quote] Mietin aivan samaa, että missä nää kaikki yksinhuoltajat ovat? [/quote] Kaupungin vuokrataloissa.Siellähän ne. [/quote] Niin minäkin, eipä ole näkynyt.

[/quote]

Vai että kaunpungin vuokra-asunnoissa sinäkin..Eiköhän toi kerro jo kaiken.

Vierailija
67/155 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:53"] [quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:39"] [quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:52"] Ap inhoaa ahdasmielisiä ihmisiä ja samalla haukkuu yksinhuoltajat. Kuulostat siltä, että olet asuinpaikkasi ansainnut.   T: korkeastikoulutettu nainen, joka sattuu olemaan myös yksinhuoltaja. [/quote] Minä puhun nyt yksinhuoltajista jotka tunnen TÄÄLLÄ.Selkäänpuukotusta,kyräilyä ja kateutta.Lapsien isät narkomaaneja ja kaikilla lapsilla eri isät. Koulutusta ei ole tai se on jäänyt kesken.Kouluun näistä tuntemistani naisista ei ole palannut yksikään. Vapailla lähdetään lähibaariin ja etsitään epätoivoisesti seuraa.Yleensä tämä saalis on jonkun yksinhuoltajaystävän jämä ja näin saadaan taas draamaa seuraavaksi vuodeksi.   AP [/quote]Mikshän mä en raisiolaisena tunne yhtäkään tuollaista ihmistä, joista puhut oikein monikossa? Hauska juttu kyllä lukea tällaiselta valtakunnalliselta palstalta kuinka paljon ihmisillä on mielipiteitä omasta rakkaasta kylästäni :) [/quote] Mietin aivan samaa, että missä nää kaikki yksinhuoltajat ovat? [/quote] Koska sinä et tunne yhtäkään tällaista yksinhuoltajaa tarkoittaa että heitä ei ole? [/quote] Ei mutta jos niitä on olevinaan niin hemmetisti niin miksen sitten tiedä yhtäkään. Ei Raision niin isopaikka ole.

[/quote]

No jos asut esimerkiksi omakotitaloalueella vaikkapa Kaanaassa? Enhän minäkään tunne kaikkia Raision perheitä?Nämä nyt sattuu asumaan lähistöllä ja olen joutunut tavalla tai toisella tekemisiin.AP

Vierailija
68/155 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:39"] [quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:52"] Ap inhoaa ahdasmielisiä ihmisiä ja samalla haukkuu yksinhuoltajat. Kuulostat siltä, että olet asuinpaikkasi ansainnut.   T: korkeastikoulutettu nainen, joka sattuu olemaan myös yksinhuoltaja. [/quote] Minä puhun nyt yksinhuoltajista jotka tunnen TÄÄLLÄ.Selkäänpuukotusta,kyräilyä ja kateutta.Lapsien isät narkomaaneja ja kaikilla lapsilla eri isät. Koulutusta ei ole tai se on jäänyt kesken.Kouluun näistä tuntemistani naisista ei ole palannut yksikään. Vapailla lähdetään lähibaariin ja etsitään epätoivoisesti seuraa.Yleensä tämä saalis on jonkun yksinhuoltajaystävän jämä ja näin saadaan taas draamaa seuraavaksi vuodeksi.   AP [/quote]Mikshän mä en raisiolaisena tunne yhtäkään tuollaista ihmistä, joista puhut oikein monikossa? Hauska juttu kyllä lukea tällaiselta valtakunnalliselta palstalta kuinka paljon ihmisillä on mielipiteitä omasta rakkaasta kylästäni :) [/quote] Mietin aivan samaa, että missä nää kaikki yksinhuoltajat ovat?

[/quote]

Koska sinä et tunne yhtäkään tällaista yksinhuoltajaa tarkoittaa että heitä ei ole?
[/quote]

No jos sinä tai ap tunnette, ehkä se kertoo enemmän piireistä joissa te liikutte

Vierailija
69/155 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 06:41"]

Onkohan sattumoisin yks näistä yksinhuoltajista K.H.?

[/quote]

No en todellakaan kerro mitään nimiä.Jotain käytöstapoja!! Heti oot huutelemassa sun tutun nimikirjaimia täällä.Oot varmaan mahtava kaveri.Juuri tämän takia avauduin näistä selkäänpuukottajista.AP

Vierailija
70/155 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

;)

Vierailija
71/155 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 08:37"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 08:24"]

[/quote]

Raision sairaalahan on vuodesta toiseen keikkunut vertailujen kärjessä. Nyt soteuudistuken myötä se tehoikkuus hukataan kun joutuu Turun alle.

[/quote] Soteuudistus pilaa kaiken.

Vierailija
72/155 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Raisio on omalla tavallaan kaunis kaupunki, mutta ei ole kyllä ensimmäinen kerta kun olen eri mieltä av-mammojen kanssa. Itse asun Liedossa tällä hetkellä ja siskoni asuu Raisiossa. Näistä kahdesta valitsisin paljon mieluummin Raisiossa asumisen, ehkäpä tieni viekin sinne seuraavaksi asustelemaan!

Vierailija
73/155 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 21:16"]

Mun mielestä Raisio on omalla tavallaan kaunis kaupunki, mutta ei ole kyllä ensimmäinen kerta kun olen eri mieltä av-mammojen kanssa. Itse asun Liedossa tällä hetkellä ja siskoni asuu Raisiossa. Näistä kahdesta valitsisin paljon mieluummin Raisiossa asumisen, ehkäpä tieni viekin sinne seuraavaksi asustelemaan!

[/quote]

Mitä kaunista Raisiossa on?!

Vierailija
74/155 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No varmasti

Vierailija
75/155 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Joskus muutimme Turusta Raisioon ja luulin etten koskaan kotiudu. Muutama vuosi sitten jouduimme muuttamaan kauemmas ja niin-iin toivon, että voisin vielä Raisioon palata. Turkuun en kaipaa yhtään.

Vierailija
76/155 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:03"]

Joo niin mäkin. En ole kyllä ikinä edes asunut Raisiossa, mutta AINOA hyvä asia koko kaupungissa on Ikea. Raisio on ihan jäätävän ankea ja ruma muuten. Ihmisetkin siellä on oikein sellaisia junttien juntteja. Kun etsittiin miehen kanssa Turun seudulta taloa, niin molemmilla Raisio oli ihan ehdoton EI vaikka millainen lukaali olisi löytynyt. Onneksi löydettiin talomme ihan Turusta lopulta...

[/quote]

Raision kirjasto on hyvä <3 ja rakas ystäväni perheineen asuu Raisiossa.

[/quote]

No aika lame se on verrattuna Turun pääkirjastoon joka on oikeasti koko suomen mittakaavassa tosi hieno.

[/quote]

Raision kirjastossa saa paremmin käsiinsä suosittuja kirjoja kuin Turussa. Ja se on paljon rauhallisempi kirjasto opiskella!

Raisiossa on hyviä ulkoilureitistöjä, Kullaan reitistö siis. Suomen suurin pienvenesatama Haahdenniemi. Kaunis kirkko. Hieno rautakautinen historia. Itsekään en ehkä enää Raisioon muuttaisi takaisin, mutta lapsuuteni Raisiossa viettäneenä, niin kyllä mä siellä ennemmin asuisin kuin vaikka Ruskolla tai Paimiossa. Sori nyt vaan, ruskolaiset ja paimiolaiset! :)

Vierailija
77/155 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Raisiossa 2½v 80-luvulla. Mun mielestä oliihan kiva paikka. Harmitti lähteä, mutta kun mies halusi Helsinkiin. Ei siis olla kumpikaan kotoisin sieltä päin mutta mies opiskeli Turussa (asuttiin sielläkin).

Vierailija
78/155 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse turkulainen ja en kyllä todellakaan ikinä muuttaisi Raisioon. On se kyllä sellainen wt -pesä että hyi helvetti . En kyllä uskaltaisi liikkua pimeällä siellä kun taas Turun keskutassa uskallan. Kertoo paljon.

Vierailija
79/155 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 18:33"]

Onhan siellä Mylly

[/quote]

Joo Mylly pelastaa.Not.

Vierailija
80/155 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:47"]Raisiossa joskus vähän aikaan asuneena.... noh, menettelee se. Ei se Turkukaan sen kummempi ole. Sielläkin olen asunut. Nyt asun Maskussa. Lempipaikkani kaikista on Mynämäki. [/quote] Mynämäki lempipaikka? Ihan vapaaehtoisesti vai?

[/quote] Miksei? Muuttaisin heti jos olis kiva kämppä, toisaalta täällä Maskussa on erinomaiset koulut ja pv-koti.