Vihaan Raisiota!
En vain kestä tätä tuppukylää.Niin ruma kaupunki,ihmiset umpimielisiä ja kateellisia.Kukaan ei hymyile ja kaikista puhutaan pahaa selän takana.Paljon narkkareita ja huonosti voivia yksinhuoltajia.En malta odottaa pois muuttoa.Ei mulla muuta.
Kommentit (155)
Kärkkäästi kommentoivat nuo aloittajan manitsemat YH:t! :D
Olen asunut raisiossa,pienellä alueella pasalassa. Kiva ja rauhallinen alue,tykkäsin. :)
Olin töissä Raision kaupungilla rakennuspuolella ja tykkäsin. Remontissa oli mm Speden entisen vaimon lapsuudenkoti.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:02"]
Millainen asuinalue on Pirilä?
[/quote] Käyttävät paljon piriä ? Raisio kun on narkkareiden aluetta....
Umpimielistä porukkaa ja paljon narkomaaneja ja yksinhuoltajia.Mistähän tämä johtuu? Onko kouluopetus ollut surkeaa Vaisaaressa vai miksi Raisiossa on niin paljon ns.wt-porukkaa?Missä on mennyt pieleen.
Raision uimahallissa järkyttävän lihavia ihmisiä
No niin raisiolaiset. Vieläkö on raisiolaisia legendoja hengissä?
Itse olen ajatellut joka ketjun joka alkaa sanalla vihaan totta kai naisen kirjoittamaksi.
Teorian mukaanhan naiset miehiä neuroottisempina vihaavat ja kokevat negatiivisia tunteita miehiä enemmän ja näin se sitten näkyy käytännössä.
Vaisaaren lukiota aikanaan käyneenä: Raisio ei ole kaupunki - se on risteys! XD
Raision keskustassa asuneena 22 vuotta, voin sanoa, että hieno, rauhallinen ja hyvät palvelut kaupungin puolesta on parasta. En muuttaisi ikinä pois. Kuuanvuori parasta retkeilymaastoa ikinä.
Haluisin muuttaa Raisioon siitä ois helppo ajaa Kustavin lautalle ja saaristoon
Lapsena -80 -luvulla näin siinä keskustan risteyksessä itsensäpaljastajan bussin ikkunasta
Vierailija kirjoitti:
Joo viikonloppuna oli taas meininki kohdillaan Jaska pubissa!!
Siellon pubi nimeltä Jaska? En kestä.
Nyt mä haluan nähdä tän Raision kuulostaa retrolta paikalta. Mihin pitää tutustua jos menee turistina Raisioon?
Raisiossa asuu kunnon wtporukkaa.Tunnistin jopa yhden ihmisen näistä jutuista.Surullinen tapaus.