Vihaan Raisiota!
En vain kestä tätä tuppukylää.Niin ruma kaupunki,ihmiset umpimielisiä ja kateellisia.Kukaan ei hymyile ja kaikista puhutaan pahaa selän takana.Paljon narkkareita ja huonosti voivia yksinhuoltajia.En malta odottaa pois muuttoa.Ei mulla muuta.
Kommentit (155)
Olin töissä Raision kaupungilla. Mukava kaupunki. Kauniit istutukset keskustassa. Tosin keskusta on iso risteys. Raision Woti kebab meni kai konkurssiin?
Killi kirkkoja tekee Nalli nauloja takoo rahaisassa Raisiossa. Menikö nimet väärin . Jättiläiset tekivät.Raision kirkon.
Meidän lapsiperhe on asunut Raisiossa 8v. ja en täältä ihan heti pois muuttaisi. Asuinalueemme on lapsille ihanteellinen! Harrastusmahdollisuuksille iso peukku! Raision keskustan liiketiloja on saneerattu sisältä ja ulkoa mm. tänä syksynä ja vuosien varrella ulkoakin. Raisiota rumempia kaupunkeja on Suomi pullollaan. En usko ap, että sinua jäädään täällä Raisiossa ikävöimään :P
http://www.panoramio.com/photo/12341494
Musta tää Raisio-city on upea! Tuttuni asuu siellä :)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:39"] [quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:52"] Ap inhoaa ahdasmielisiä ihmisiä ja samalla haukkuu yksinhuoltajat. Kuulostat siltä, että olet asuinpaikkasi ansainnut. T: korkeastikoulutettu nainen, joka sattuu olemaan myös yksinhuoltaja. [/quote] Minä puhun nyt yksinhuoltajista jotka tunnen TÄÄLLÄ.Selkäänpuukotusta,kyräilyä ja kateutta.Lapsien isät narkomaaneja ja kaikilla lapsilla eri isät. Koulutusta ei ole tai se on jäänyt kesken.Kouluun näistä tuntemistani naisista ei ole palannut yksikään. Vapailla lähdetään lähibaariin ja etsitään epätoivoisesti seuraa.Yleensä tämä saalis on jonkun yksinhuoltajaystävän jämä ja näin saadaan taas draamaa seuraavaksi vuodeksi. AP [/quote]Mikshän mä en raisiolaisena tunne yhtäkään tuollaista ihmistä, joista puhut oikein monikossa? Hauska juttu kyllä lukea tällaiselta valtakunnalliselta palstalta kuinka paljon ihmisillä on mielipiteitä omasta rakkaasta kylästäni :) [/quote] Mietin aivan samaa, että missä nää kaikki yksinhuoltajat ovat?
[/quote]
Koska sinä et tunne yhtäkään tällaista yksinhuoltajaa tarkoittaa että heitä ei ole?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:39"] [quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:52"] Ap inhoaa ahdasmielisiä ihmisiä ja samalla haukkuu yksinhuoltajat. Kuulostat siltä, että olet asuinpaikkasi ansainnut. T: korkeastikoulutettu nainen, joka sattuu olemaan myös yksinhuoltaja. [/quote] Minä puhun nyt yksinhuoltajista jotka tunnen TÄÄLLÄ.Selkäänpuukotusta,kyräilyä ja kateutta.Lapsien isät narkomaaneja ja kaikilla lapsilla eri isät. Koulutusta ei ole tai se on jäänyt kesken.Kouluun näistä tuntemistani naisista ei ole palannut yksikään. Vapailla lähdetään lähibaariin ja etsitään epätoivoisesti seuraa.Yleensä tämä saalis on jonkun yksinhuoltajaystävän jämä ja näin saadaan taas draamaa seuraavaksi vuodeksi. AP [/quote]Mikshän mä en raisiolaisena tunne yhtäkään tuollaista ihmistä, joista puhut oikein monikossa? Hauska juttu kyllä lukea tällaiselta valtakunnalliselta palstalta kuinka paljon ihmisillä on mielipiteitä omasta rakkaasta kylästäni :) [/quote] Mietin aivan samaa, että missä nää kaikki yksinhuoltajat ovat?
[/quote]
Kaupungin vuokrataloissa.Siellähän ne.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:53"]
[/quote]
[/quote]
Niitä samoja yksinhuoltajia ja nistejä näkee ihan Turussakin.
[/quote]Mikshän mä en raisiolaisena tunne yhtäkään tuollaista ihmistä, joista puhut oikein monikossa? Hauska juttu kyllä lukea tällaiselta valtakunnalliselta palstalta kuinka paljon ihmisillä on mielipiteitä omasta rakkaasta kylästäni :)
[/quote]
Koska et asu Raision kaupungin omistamassa kerrostalossa vuokralla??
Mielipiteitä on yhtä paljon kun ihmisiäkin.Sallittakoon ne meille.Raisiossa on paljon tavallisia perheitä ja äitejä.Mukaan valitettavasti mahtuu näitä edellä mainittuja ja heistä oli kyse.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:33"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:53"] [quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:39"] [quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:52"] Ap inhoaa ahdasmielisiä ihmisiä ja samalla haukkuu yksinhuoltajat. Kuulostat siltä, että olet asuinpaikkasi ansainnut. T: korkeastikoulutettu nainen, joka sattuu olemaan myös yksinhuoltaja. [/quote] Minä puhun nyt yksinhuoltajista jotka tunnen TÄÄLLÄ.Selkäänpuukotusta,kyräilyä ja kateutta.Lapsien isät narkomaaneja ja kaikilla lapsilla eri isät. Koulutusta ei ole tai se on jäänyt kesken.Kouluun näistä tuntemistani naisista ei ole palannut yksikään. Vapailla lähdetään lähibaariin ja etsitään epätoivoisesti seuraa.Yleensä tämä saalis on jonkun yksinhuoltajaystävän jämä ja näin saadaan taas draamaa seuraavaksi vuodeksi. AP [/quote]Mikshän mä en raisiolaisena tunne yhtäkään tuollaista ihmistä, joista puhut oikein monikossa? Hauska juttu kyllä lukea tällaiselta valtakunnalliselta palstalta kuinka paljon ihmisillä on mielipiteitä omasta rakkaasta kylästäni :) [/quote] Mietin aivan samaa, että missä nää kaikki yksinhuoltajat ovat? [/quote] Kaupungin vuokrataloissa.Siellähän ne. [/quote] Niitä samoja yksinhuoltajia ja nistejä näkee ihan Turussakin.
[/quote]
Niin? =D Nyt oli kyse Raisiosta.Löytyy kai heitä jokaisesta kaupungista.On ollut vain "ilo" seurata tämän Raision menoa.
Raisiossa on kunnianhimoinen kaupunginpuutarhuri, perehtykää vähän kasveihin ja ilahtukaa. Kaikkea vänkää tulee vastaan. Liiterin risteyksestä vaikka jos lähtee pohjoiseen, siellä on hieno rivi käsittääkseni punatammia. Olivat tosi nättejä syksyllä. Tavallinen tammi kuivattaa lehdet ylleen ruskeiksi ja näyttää kuolemanpuulta, nämä näyttivät ennemmin vaahteroilta.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:25"]
Meidän lapsiperhe on asunut Raisiossa 8v. ja en täältä ihan heti pois muuttaisi. Asuinalueemme on lapsille ihanteellinen! Harrastusmahdollisuuksille iso peukku! Raision keskustan liiketiloja on saneerattu sisältä ja ulkoa mm. tänä syksynä ja vuosien varrella ulkoakin. Raisiota rumempia kaupunkeja on Suomi pullollaan. En usko ap, että sinua jäädään täällä Raisiossa ikävöimään :P
Osu ja uppos?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 06:41"]
Onkohan sattumoisin yks näistä yksinhuoltajista K.H.?
[/quote]
Miksi kysyt?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:25"]
[/quote]
Mikä siinä on että tämäkin piti ottaa henkilökohtaisesti? "En usko ap,että sinua jäädään täällä Raisiossa ikävöimään :P " En yhtään ihmettele ap:n mietteitä kun vastaukset ovat tuota luokkaa.Taidat olla itse katkera yh.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:52"]
Ap inhoaa ahdasmielisiä ihmisiä ja samalla haukkuu yksinhuoltajat. Kuulostat siltä, että olet asuinpaikkasi ansainnut.
T: korkeastikoulutettu nainen, joka sattuu olemaan myös yksinhuoltaja.
[/quote]
Minä puhun nyt yksinhuoltajista jotka tunnen TÄÄLLÄ.Selkäänpuukotusta,kyräilyä ja kateutta.Lapsien isät narkomaaneja ja kaikilla lapsilla eri isät.
Koulutusta ei ole tai se on jäänyt kesken.Kouluun näistä tuntemistani naisista ei ole palannut yksikään.
Vapailla lähdetään lähibaariin ja etsitään epätoivoisesti seuraa.Yleensä tämä saalis on jonkun yksinhuoltajaystävän jämä ja näin saadaan taas draamaa seuraavaksi vuodeksi.
AP
[/quote]
Miten sä noin tarkkaan tunnet raisiolaisten yksinhuoltajien elämän? Käytkö itse samoissa baareissa, kisaatko samoista miehistä?
En ole muistaakseni koskaan käynyt Raisiossa, mutta tämän ketjun perusteella pitää kyllä käydä tutustumassa.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:15"]
Raisio todella on ankea. Se keskusta... uhhuh, suoraan 80-luvulta näivettyvä lähiö.
Muuttakaa Turkuun. Tää on kiva ja ennenkaikkea kaunis kaupunki.
[/quote]
Öö, et ole tainnut käydä ihan vähään aikaan? Keskuta on muuttunut paljon viimeisen 10 vuoden aikana.
[/quote]
no vuosi sitten kävin viimeksi. Ankeuden aineellistuma oli ainakin silloin.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:58"]
Minkälaista porukkaa te olette, jotka näette nistejä?
En ole eläissäni nähnyt nistejä tai muuta huonoa väkeä. Millaiset tulot teillä oikein on?
[/quote]
Loistava kommentti! :DD
Mitä tekemistä ihmisen tuloilla on sen kanssa miten tarkkaan hän havainnoi ympäristöään ja tunnistaa erilaisia ihmisiä?! Tiedän, ei liity mitenkään erityisesti Raisioon, mutta oli pakko kommentoida. Tunnen tarkkanäköisiä, kaupunkimaisemaa ja -väestöä tunnistavia ihmisiä kaikista tuloluokista. :D
Minkälaista porukkaa te olette, jotka näette nistejä?
En ole eläissäni nähnyt nistejä tai muuta huonoa väkeä. Millaiset tulot teillä oikein on?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:53"]
[/quote]
Koska sinä et tunne yhtäkään tällaista yksinhuoltajaa tarkoittaa että heitä ei ole?
[/quote]
Ei mutta jos niitä on olevinaan niin hemmetisti niin miksen sitten tiedä yhtäkään. Ei Raision niin isopaikka ole.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:53"]
[/quote]
[/quote]
Niin minäkin, eipä ole näkynyt.
En myöskään pidä Raisiosta, tulee margariini mieleen.