Kuinka moni kuuli NRJ:ltä äsken pilapuhelun jossa muija kärähti?? AIka PAHA :s
Kommentit (32)
Ja jos on näytelmä, niin eikös siinä sitten olisi kannattanut kirjoittaa paremmin, niin että ei osoite yms. selviä?
mut miks se ois poistettu sielt sivuilta?
Äänistä jo kuuli että oli aivan näyteltyä hommaa. Ja vielä huonosti näyteltyä hommaa:)
Kyllä hävetti, mutta en mäkään oikein uskonut tota.
Toivottavasti, koska muutenhan toi on ihan hirveä tilanne miehelle.
ei kukaan voi olla tollanen oikeesti!!
Molempien reaktiot ihan realistisia
muista että tuo on feikki. Lisäksi huonosti näytelty feikki.
Toi on jo kaikkien autenttisten keskustelun vuorotteluperiaatteiden ynnä muiden reaalipuheen ominaisuuksien vastaista tekstiä: Selkeät vuorot, ei päällekkäispuhuntaa, ei epäröintiäänteitä jne. Olen työssäni aika monta nauhaa purkanut autenttista puhelinkeskustelua, ja toi ei ollut sellaista nähnytkään.
Ja siis jo äänenpainoista huomasi, että tekstiä luettiin paperilta ja ennakkosuunnitelman mukaan.
Miten joku oikeesti ajattelee, että toi olisi oikea tilanne. Salattujen elämien näyttelijätkin näyttelee paremmin...
53 täällä myös ihmettelee että kuinka kukaan voi hetkeäkään kuvitella tuota aidoksi. Mulle se oli selvää parin lausuntavuoron jälkeen. Voiko tätä kykyä myydä jossain?
Joten... sinä kiltti joka valaiset asiaa, saat kauniin punaisen virtuaaliruusukimpun kotiovellesi toimitettuna :-)
No sit juontaja soitti tälle naiselle ja ehdotteli mm tapaamista illalla, että nainen saisi " kahta tornia" jne ja sit lopuks kuvaan tuli naisen mies aivan hermona :S " Kiva" kun tuli ilmi mm etunimi, osoite, opiskelut..menee musta vähän kunnianloukkauksen puolelle!
ap
Ois kyllä mielenkiintosta kuulla tuo, periaatteessa ihan oikein petturi akalle, mutta ei kyllä sais osotteita ym. tulla ilmi.
Ihan oikein! Just noin pitäisi tehdä kaikille pettäjäpaskiaisille!!!
Ottaisi siis kaverinsa mukaan. Tälle muijalle se passas ihan hyvin. Sitten tää muija vielä ehdotti että vois tavata vielä aiemmin kun vasta illalla, vaikka ei muistanut edes kuka soittaja on! Mä kuuntelin ton jo eilen nettisivuilta. Jotkut epäili että on feikki, en tiedä sitten.
Huh huh... kiitos kun kerroit.. aika hurja :-)
auttakaa nyt. vääntäkää rautalangasta mistä sen vois kuunella:)
Mun yks naiskaveri kyllä puhuu just noin kun joku mies (ihan kuka vaan) sattuu soittamaan sille vaikka on oma mies olemassa. Voi jopa olla aito.