Tyttövauvalle kesäisiä nimiehdotuksia!!
Laskettu aika on siis 5.7.08. Lumi olisi iiihana nimi, mutta sopiiko se kesävauvalle.
Tiedättekö mitään yhtä ihania nimiehdotiksia.... Pilvi olis kans kiva...
Kommentit (15)
Säde, Mimosa, Kaisla, Sini, Sointu
Elon Korjuu
Suvi Unelma
Myrsky Anelma
Horsma Kärsämä
Suola-Heinä Susanna
Vuokko Apila Orvokki
Niitty Leinikki
Vanamo Ilta Suomuurain
Valvatti
Ei sillä syntymäajankohdalla ole mitään tekemistä nimen kanssa, tai ei ainakaan tarvitse olla. En minä ainakaan ihmisten nimiä kuullessani mieti liittyykö ne jotenkin heidän syntymäaikaansa.
Mutta jos kuitenkin kesäisiä nimiä haluat niin vaikkapa Kerttu, Paju, Louna, Marja, Vuokko, Ruusu, Aurinko, Päivyt, Solina, Puro, Heinä, Niitty... ja tietysti Kesä!
Itse miellän myös nämä jotenkin kesäisiksi: Solja, Soile, Soili, Soilikki, Heljä, Helinä, Heli, Hilkka, Hymy, Silke, Sirke, Sara, Hilpi
Heinävauvalle ehdottaisin myös Heiniä.
Ja Lumi voi olla nimenä vaikkei synttärinä sataisikana lunta.
aina ajatellut, että Lumi käy vain talvivauvalle. Tai ei ainakaan kesävauvalle. Mut ilmeisesti oon vain rajoittunut.
Ehdotukset
Helle, kaikki kukkanimet (Orvokki, Iiris, Kukka), Vilja, Kaisla..
Vierailija:
Ei sillä syntymäajankohdalla ole mitään tekemistä nimen kanssa, tai ei ainakaan tarvitse olla. En minä ainakaan ihmisten nimiä kuullessani mieti liittyykö ne jotenkin heidän syntymäaikaansa.Mutta jos kuitenkin kesäisiä nimiä haluat niin vaikkapa Kerttu, Paju, Louna, Marja, Vuokko, Ruusu, Aurinko, Päivyt, Solina, Puro, Heinä, Niitty... ja tietysti Kesä!
Itse miellän myös nämä jotenkin kesäisiksi: Solja, Soile, Soili, Soilikki, Heljä, Helinä, Heli, Hilkka, Hymy, Silke, Sirke, Sara, Hilpi
Meidän tyttöjen nimet Lilja, Pihla, Helmi ja Hilla, sopivat kaikkina vuodenaikoina syntyneille. Minun mielestäni syntymän vuodenajalla ei ole merkitystä nimiasiassa... :)
Paju nimi on annettu 6:lle pojalle ja 56:lle tytölle, joten se on aika selkeästi tytön nimi.
Lisää otetaan vastaan jos vain sellaisia löytyy...
Päädyimme sitten nimeen Suopursu ;o)
Kyllä tuo Lumi taitaa olla meidän vauvan nimi ... ainakin vielä...voihan se nimi muuttuakin. Onhan tässä jonkin aikaa vielä vauvan syntymään.
Nyt pitäsis vielä keksiä toinen nimi...
AP
mun nimi olis varmaan sitten Marras, jos heinäkuussa syntynyt olis heini..
Mun tyttö syntyi heinäkuussa ja on Iris - onhan se kukka, joten sopinee kesään.
sido se, mikä vuodenaika.
Tosin joskus sen synnytyspäivän ilma, senhän nyt tulee muistamaan, kuten synnytyksenkin niin hyvin, voi vaikuttaa. Jos kovin myrskyinen ja sateine päivä, silloin sopis joku räväkkä nimi.
Lumia on kiva nimi. Tässä mieleisiäni muita, tiiä onko tyylisiäsi.
Jade Vanilja
Belinda Miriam
Vivian Isabella
Kirsikka
Hilla
Olis kyllä saanu saman nimen vaikkei oiskaan " heinis" , siis hauska sattuma. :)
Orvokki Karoliina
Liisukka Ruusunen
Liinamaija Eveliina
Linda Juulia
Kissanminttu
Jasmiina Adalmiina