Lue keskustelun säännöt.
Joko ootte saaneet veroehdotksen? Tuleeko mätkyjä vai palautusta?
Kommentit (3)
Viides vuosi kotiäitinä ja joka vuosi oltu reilusti plussalla :))
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luulin, että menee hieman mätkyjen puolelle, mutta olin unohtanut korot ja vähennykset! = )
Köyhän kotiäidin joululahjarahat.