Parhaat imetys/odotusajan liivit?
Mä en voi oikein sietää näitä kaarituettomia liivejä... Yhdet kaarutuelliset löysin viimeksi h&m:ltä ja ne on säästössä. Nyt pitäisi jo ostaa parit odottamaan imetystä...
Viivi
Kommentit (11)
No, mä ostin odotusajalle vaan tavallista isompia rintaliivejä. Mulla kasvoi rinnat jo alussa aika lailla ja kun ei tiennyt, että lihooko miten, niin en mitään imetysliivejä halunnut ostaa puolta vuotta etukäteen.
Imetysliiveistä mulla on käytössä vain yhtä merkkiä, mutta niitä suosittelen lämpimästi. Mulla on Bebesista ostetut Bravado seamlessit
http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?products_id=1857
odotusajan liiveina kaytin vaan isompia normaaleja, ei kaarituellisia liiveja...
mutta, imetysliiveista Bravado Lifestyle on mulle ihan ykkonen, ostin erimerkkisia ja tama oli mieluisin ja istui parhaiten loppujen lopuksi ja varivaihtoehtona on kiva pinkki, ettei aina vaan " tylsaa" valkoista/mustaa...
http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?cPath=36_76&products_id=1055
tai tykkäsin kyllä :-D mutta kun sen jälkeen kokeilin carriwellin liivejä niin bravadoja en enää osta. Carriwellin liivit oli hinta-laatusuhteeltaan paljon paremmat, odotusajan ihanat joustavat liivit ei montaa euroa maksa joten ei kirpaise kukkaroa jos täytyy uusia niitä useammin. Ei noissa Bravadoissakaan siis mitään vikaa ollut mutta vähemmällä rahalla sain Carriwellilta itselleni paremmin sopivat liivit, niin toimivuudeltaan kuin istuvuudeltaankin.
Minulla on Bravadon original basic-malliset, jotka kävivät sekä odotusaikana että nyt imetysaikana. Niiden vika on, että resori alkaa helposti hiertää, eikä kuppiosa myötää kovin paljon, jos rinnat oikein reippaasti kasvavat imetyksen aikana. Ostin myöhemmin Bravadon seamless silk -liivit ja ne ovat ihanan pehmoiset ja muutenkin tosi hyvät. Jos noiden kahden välillä arvot, niin ota ne seamless silkit.
Kaikkein parhaat ovat kuitenkin Carriwellin drop cup -liivit, joita olen käyttänyt vuodesta 2004 odottaessa, imettäessä ja " normaalitilassa" . Nekin ovat ihanan pehmoiset, kestäviksi osoittautuneet. Kun ympärysmitta on sopiva, ei tarvitse miettiä onko kuppikoko sopiva, joustaa vaikka kuinka rintojen koon muuttuessa.
Kovasti kehuttuja Carriwellin liivejä pidin öisin (ts. semmoista toppia), muuten ne eivät minua miellyttäneet. Päiväkäytössä olivat paaaaaaljon paremmat Eve Alexanderin liivit, jotka vielä näyttivätkin kivoilta. Ei kai imetysliivien tarvi olla välttämätt ä tylsiä? ;) Noita löytyy ainakin osoitteesta http://www.omppulinna.com ja Bebesiltä Helsingistä.
Pienet rinnat lässähti ekaa imettäessä eivätkä nyt näytä kovin imartelevilta perus imetysliiveissä:D Nyt oon yrittänyt etsiskellä kunnollisia ja hieman topattuja/vuorattuja imetysliivejä kakkosen imetysajalle mutta ei ole tullut vastaan..
imetysliivejä on Triumphilla. Ainakin kahta eri mallia näin Sokoksella käydessäni. Minäkään en tykkää kaarituettomista muuta kuin ehkä yökäytössä.
Triumphilla on ihanat Mamabel Comfort liivit, jotka on pehmeät ja silti tukevat hyvin. Niissä ei ole mitään pitsejä eikä kaaria, joten ei hankaa eikä paina. Ihan marketeista (prisma, CM) löytyy ja on myös edulliset! Olikohan n. 27 euron luokkaa.
http://www.triumph.com/fi/page_8839_Mamabel_Comfort.php
minäkin lukeudun niihin ketkä ei tykkää kaarettomista liiveistä mutta nuo carriwellin ovat olleet imettäessä ainakin yökäytössä tosi hyvät mulla oli ne lähes toppimalliset ja tosi hyvätr yöllä sain nukuttuakin paremmin kuin esikon kanssa....
mun suosikiksi valikoitui alkukuukausien jälkeen Change -alusvaateliikkeestä löytyneet kaarituelliset imetysliivit. Ainakin vuosi sitten valikoimassa oli musta ja l.valk. Kaksinkertainen kangas, eli päällä pitsi, alla pehmeä puuvilla, eli ei varsinaisesti topatut, mutta ainakin triumphin pitsiliivejä tukevammat/paksummat. Löytyi myös isoja kokoja. Ja näin kesää ajatellen kivat kapeat olkaimet, jotka osui hyvälle kohdalle avoimien toppien kanssa.
Loppuraskausaikana mulla oli käytössä Bravadon Lifestyle malli ja taas imetyksen alussa, kun rinnat oli suurimillaan ja arimmat oli Anitat parhaimmat, ja taisi olla yhet Triumphin "softikset"
Auttakee!
Kertokaahan mitkä olisi hyvät tai parhaat liivit odotusaikaan ja imetykseen. Kohta pitäisi uudet liivit ostaa kun mihinkään ei nämä lollot enää mahdu :D