Lue keskustelun säännöt.
Tiedoksi, minulla on yskä ja nuha, mutta menen huomenna perhekerhoon
15.04.2008 |
Nenästä valuu kirkasta räkää ja yskittää koko ajan. Koska kuumetta ei ole, en aio kotona homehtua vaan lähden julkisiin tiloihin, kuten tänäänkin
Kommentit (2)
tartuta sitä erittäin todennäköistä rs-virustasi kenenkään vauvaan, sillä se voi olla alle 1-vuotiaalle hengenvaarallinen ja on alle 3-vuotiailla aina erittäin hankala sairaus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sen sijaan jos lapsesi on vastaavassa tilassa, ole kiltti äläkä mene...