Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedoksi, minulla on yskä ja nuha, mutta menen huomenna perhekerhoon

Vierailija
15.04.2008 |

Nenästä valuu kirkasta räkää ja yskittää koko ajan. Koska kuumetta ei ole, en aio kotona homehtua vaan lähden julkisiin tiloihin, kuten tänäänkin

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan jos lapsesi on vastaavassa tilassa, ole kiltti äläkä mene...



Vierailija
2/2 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tartuta sitä erittäin todennäköistä rs-virustasi kenenkään vauvaan, sillä se voi olla alle 1-vuotiaalle hengenvaarallinen ja on alle 3-vuotiailla aina erittäin hankala sairaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän