Yliopistossa opiskeleva tyttäreni tulee ensi viikolla käymään poikaystävänsä kanssa. No, eivätpä nuku täällä samassa huoneessa!
Tytär aikoo poikaystävänsä kanssa tulla käymään ensi viikon loppupuolella, kun heillä tuntuu olevan vähän normaalia kevyempi viikko koulujen syyslomien vuoksi. Tiedän, ettei yliopistossa ole mitään varsinaista syyslomaa, mutta tiedän senkin, että koulujen syyslomien aikaan siellä saattaa joidenkin kurssien osalta olla luennoista tai vaikka harjoituksistakin taukoa.
No, sen kuin tulevat käymään. Mutta minun kattoni alla he eivät nuku samassa huoneessa! Eivät nuku, kun minä niin sanon! On se kumma, kun nuorilla ei saisi nykyään olla mitään kuria!
Kommentit (14)
No ne nussii vessassa tai pyörävajassa ja nukkuu tyydytettyinä eri huoneissa.
Isukki vain nyt kuuntelee kaikessa rauhassa kun Ibrahim nussii sykkivällä suonikaisellaan kupeidesi hedelmää pierrättimeen.
Mä en ymmärrä tätä. Nukkuvatkin vanhemmatkin yhdessä samassa huoneessa ja harrastavat seksiä saman katon alla. Voisit myös kieltää itseltäsi seksi-ja seurusteluelämää kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne ehdi nukkumaan, kun nussivat koko yön.
AP. saa kuulla niitä ääniä yöllä 😂
Miksi sitten lasten pitää kuunnella kun vanhemmat harrastaa seksiä keskenään? Isä ja äiti voisivat muuttaa erillisiin asuntoihin ja harrastaa seksiä vaikka ulkona luonnossa tai julkisessa vessassa.
Kun olin teini äitini vaati,että ollaan poikaystävän kanssa näkyvillä olohuoneessa.
Ei tiennyt,että oltiin just harrastettu seksiä häkkivarastossa😁.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten lasten pitää kuunnella kun vanhemmat harrastaa seksiä keskenään? Isä ja äiti voisivat muuttaa erillisiin asuntoihin ja harrastaa seksiä vaikka ulkona luonnossa tai julkisessa vessassa.
Tai bussipysäkillä
Vierailija kirjoitti:
Korkea moraali olla pitää.
Mitä tekemistä rakastavaisten seksielämällä ja moraalilla on keskenään. Vai onko se sinusta syntiä? Kaunistahan se on, jos ovat löytäneet rakkauden.
Kerro vielä tarkemmin syyslomasta ja siitä, miten se näkyy yliopistossa.
Jos jo pulla uunissa? Näin monelle käy =) pääset vauvaa kohta hoitaan, opinnot sujuu kyllä.
Nuoret nussii vaikka puuliiterissä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä tarkemmin syyslomasta ja siitä, miten se näkyy yliopistossa.
Ai nussiminenko?
Se lastenpsykiatri sinkkonen sanoo, että ei ole täysi-ikäistenkään lasten sopivaa sekstata vanhempiensa katon alla.
Vierailija kirjoitti:
Jos jo pulla uunissa? Näin monelle käy =) pääset vauvaa kohta hoitaan, opinnot sujuu kyllä.
Liian harvalle niin käy. Lapsia syntyy vähän. Itse tykkään lapsista ja toivon, että joskus tulisi lapsenlapsiakin.
Vierailija kirjoitti:
Se lastenpsykiatri sinkkonen sanoo, että ei ole täysi-ikäistenkään lasten sopivaa sekstata vanhempiensa katon alla.
Ei varmasti sano. Keksit koko jutun.
porukat kertoi aina että mun setä ei saanut asua tyttöystävänsä kanssa helsingissä 60-70-luvun vaihteessa vaan sen piti asua virallisesti isotätinsä luona ja tyttöystävä asuin sedän siskon kämppiksenä, tää oli siis meisinki 50 vuotta sitten
Ei kai ne ehdi nukkumaan, kun nussivat koko yön.