Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajat, nyt pinoon eileisen päivän ruokailut ja liikunta :)

Vierailija
15.04.2008 |

Saa ehkä joku toinen vinkkiä!

Aamupala: 2 mukia kahvia rasvattomalla maidolla (ei tehnyt mieli syödä), vettä.

Aamupäiväkahvi töissä: 1 kuppi mustaa kahvia, suklaakeksi. Vetä.

Lounas: Vihersalaatti (jääsalaattia, kirsikkatomaattia, kurkkua, punasipulia) tonnikalalla ja raejuustolla, vettä.

Päiväkahvi: 2 kuppia mustaa kahvia, suklaakeksi

Päivällinen: Karjalanpaistia ja pakastevihanneksia (kukkakaali-parsakaali-porkkana), rasvatonta maitoa ja vettä.

Iltapala: 1/2 prk rahkaa, 1/2prk anansmurskaa, 2 näkkäriä maksamakkaralla.

Liikuntana 45 minuutin juoksulenkki, joka sykemittarin mukaan kulutti 360 kaloria.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään:

Aamulla niin kiire töihin, etten ehtinyt syödä mitään, kahvi vain.

Lounas, kana-salaatti sandwich.

Iltapäivällä mutustelin 4 omenaa. 2 keksiä. Kahvin.

Päivällisellä kanakormaa (vähärasvaista), ja höyrytettyä parsakaalia, kukkakaalia ja porkkanaa. Ei riisiä tms.

Illalla vähän rusinoita lapsen kupista.

Ei oikein hyvin suunniteltu päivä, yleensä laitan omat eväät töihin ja syön kunnon aamiaisen.

Vierailija
2/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi voi kertoa, mistä houkutuksista pystyi kieltäytymään. Mulla se oli miehen paistama pakastepizza lenkkini aikana, hän oli ystävällisesti säästänyt mulle palan =O Josta kohteliaasti kieltäydyin ja söin sen iltapalan minkä olin ajatellutkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: Pala ruisleipää, 1 juustosiivu, lasillinen hera-juomaa, kupillinen kahvia rasvattomalla maidolla

Lounas: Pinaattikeittoa, kananmuna, lasillinen rasv. maitoa

Päiväkahvi rasv. maidolla, 1 vehnäkorppu

Päivällinen: Spagettia ja jauhelihakastiketta, salaattia, porkkanaraastetta, lasillinen rasv. maitoa

Iltapala: päärynä ja appelsiini

Lisäksi vettä päivän mittaan noin 2 litraa.

Liikunta: 8 km vaunulenkki päivällä, lumitöitä moneen otteeseen, illalla pitkä lenkki koiran kanssa

Vierailija
4/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvia aamupäivällä ilman, että syöt lähes mitään???

Vierailija
5/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kahvia aamupäivällä ilman, että syöt lähes mitään???

Vierailija
6/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaseen mennessä syönyt vasta keksin? Silti lounas noin mitätön? Välipalaksi keksi? Päivällisessä ja iltapalassa sentään jotain järkeä, harmi vaan että tuollainen juoksulenkki olisi edellyttänyt kunnon aterioita aikaisemmin päivästä ja kulutuksesi meni aivan liikaa miinukselle. Hohhoijaa. Jatka ihmeessä samaan malliin jos et halua pysyviä elämäntapamuutoksia.

Vierailija:

Saa ehkä joku toinen vinkkiä!

Aamupala: 2 mukia kahvia rasvattomalla maidolla (ei tehnyt mieli syödä), vettä.

Aamupäiväkahvi töissä: 1 kuppi mustaa kahvia, suklaakeksi. Vetä.

Lounas: Vihersalaatti (jääsalaattia, kirsikkatomaattia, kurkkua, punasipulia) tonnikalalla ja raejuustolla, vettä.

Päiväkahvi: 2 kuppia mustaa kahvia, suklaakeksi

Päivällinen: Karjalanpaistia ja pakastevihanneksia (kukkakaali-parsakaali-porkkana), rasvatonta maitoa ja vettä.

Iltapala: 1/2 prk rahkaa, 1/2prk anansmurskaa, 2 näkkäriä maksamakkaralla.

Liikuntana 45 minuutin juoksulenkki, joka sykemittarin mukaan kulutti 360 kaloria.

Vierailija
7/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mulla ole mikään ylivilkas aineenvaihduntakaan, harrastan vaan paljon liikuntaa ja syön terveellisiä ruokia.

Eli aika idioottimaisilta vaikuttaa nuo ap:n " vinkit"

Vierailija
8/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaa ei siis vain tehnyt mieli ollenkaan. Suklaakeksit ei mitään välipaloja ole, vaan pientä herkkua päivään :)

Lounaalla söin siis ISON annoksen sitä salaattia, purkillisen tonnikalaa ja n. 1,5dl raejuustoa. Nälkä kyllä ainakin lähti.

En ole ikinä syönyt välipalaa iltapäivällä, siis kahvia vain ja ehkä joku pieni herkkupala :) Ja ne mun annoskoot lounaalla ja päivällisellä on siis aika isot. Paljon kasviksia, niin paljon että nälkä tosiaan lähtee. Vähähiilarisesti koitan pääasiassa syödä ja ihan tuntuu hyvältä tavalta elää ja olla, toki mulla on kerran viikossa herkkupäivä ;)

ap

Vierailija
9/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten sanottu, oma valinta.

Vierailija
10/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattikeitto kananmunalla kuulostaa muuten kivalta lounaalta, täytyypä pistää korvan taakse.

Vierailija
11/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saan syötyä tuota rahkaa aamullakin, mutta ei se hyvältä tunnu.

Vierailija
12/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla: Täysjyvävehnämuhku, sipaus kevyt-Floraa, kolme viipaletta ohuen ohutta kinkkua, tomaatti.

Aamupäivän välipala: omena, 2 palaa Lindtin 70 % tummaa suklaata

Lounas: tuorepuuro jogurtista, Elovena+-hiutaleista ja appelsiinista

Iltapäivän välipala: 4 kpl kuivattuja aprikooseja

Päivän pääateria: 2 jauhelihapihviä, pasta-kukkakaalivuokaa, iso salaatti

Illalla: vain light-colaa

Liikunta: 55 minuuttia joogaa plus normaalit kävelyt työpaikalle ja takaisin.

Vierailija
13/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla en mitään.

Lounaalla en mitään.

Välipalaksi pähkinöitä.

Päivällinen oli paistettua tofua ja vihersalaattia.

Illalla söin vielä maustamatonta jugurttia ja mustikoita.

Tänään pitää muistaa syödä terveellisemmin.

Vierailija
14/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala:ei mitään

lounas:omena, myslipatukka, puolikas muffinsi

päivällinen:perunaa,wok-vihanneksia,porsaanlihapihvi ja kastiketta

iltapala:lakua ja light-limua

Mä taisin vetää pohjat, siis eilen söin aikastisen väärin:)

Vierailija
15/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla: puoli pannua kahvia ja kaksi siivua ruisleipää, päällä kevytlevitettä ja kinkkua.

Lounas: Riisiä sekä kiinalaista härkää ja sipulia.

Välipala: kaksi kiiviä

Välipala 2: domino-keksi

Illallinen: broileria ja salaattia.

Eilisen liikunnat jäi vähiin, kävelin kyllä 20 min. töistä junalle tavallisen bussillamenon sijasta kun tiesin että en ehdi lähteä lenkille enää illalla.

Oon ollut vasta 2 viikkoa dieetillä, mutta motivaatio on kova! 2,5 kiloa tippunut tähän mennessä. Vesijumppaan ja sauvakävelen.

Vierailija
16/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen ruokalista oli

Aamupala: lasillinen tuoremehua, rasvaton jugurtti, viipale kokojyväruisleipää päällä viipale kalkkunaleikettä

Aamupäivällä töissä: kaksi kuppia kahvia, seassa rasvatonta maitoa

Lounas: kasvissosekeitto ja vihersalaatti, pala neljänviljan patonkia, juotavaksi vettä

Iltapäivällä töissä: kupillinen kahvia rasvattomalla maidolla

Iltaruoka: pieni annos lihamakaronilaatikkoa, keitettyä parsakaalia, salaattia, juotavaksi lasillinen rasvatonta piimää

Iltapala: lasillinen sokeritonta mehukeittoa

Päivän liikunta: Töissä portaita ylös ja alas 6.kerrokseen yhteensä 6 kertaa, illalla n 30 minuutin sauvakävelylenkki

Vierailija
17/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sehän on kylmä tosiasia että syömättömyydellä ei laihdu vaan sillä että syö reilusti mutta oikeanlaista ravintoa.

Lounaan pitäisi olla päivän suurin ateria koska päivällä kuluttaa eniten.

Vierailija
18/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: kaksi itseleivottua sämpylää ilman levitettä tai leikkeleitä, tee, sokeri

Lounas: sipulikeittoa, leipää, salaattia, mansikkarahkaa

Välipala: tee, sokeri, karjalanpiirakka, munavoi

Iltapala: kaksi näkkileipää, muutama viipale maksamakkaraa, tee, sokeri, jogurtti, juustoa

Liikunta: tunti kuntosalilla, päivän aikana kertyi n. 8500 askelta askelmittariin

Vierailija
19/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaloreita te laihduttajat syötte päivässä??? Mä olen kolme viikkoa merkinnyt syömiseni ylös ja pitänyt huolen et päivän kalorit ei ole ylittäneet 1500kcal. Keskimäärin noi 1300kcal per päivä. Paino tippunut kolmessa viikossa 2.5kg eli mun mielestä aika vähän tuolla kalorimäärällä. Liikun kävellen vaunuja työntäen päivittäin ja käyn aerobicissa noin 2-3krt viikko.

Vierailija
20/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamu: vesi, musta kahvi, kaksi täysjyväruisleipäsiivua yht. yhdellä kinkkusiivulla ja yhdellä 11% juustolla, paprikaa, sipaisut levitettä

lounas: kaksi vehnätortillaa (täysjyvät oli loppu :(), tomaattisalsaa, sipaisu 12% creme fraichea ja guacamolea, iiiiso kasa erilaisia tuoreita vihanneksia ja salaattia ja muutama kuutio 8% fetaa, vettä

välipala: rypäleitä, vettä, mustaa kahvia, pienenpienii pala ruisleipää

päivällinen: nakkikastiketta (suurustettu täysjyväjauholla, ei rasvaa) kauhallinen kevytnakeista, yksi isohko peruna, järkky kasa höyrytettyä parsaa ja porkkanaa, tuoretta tomaattia, vettä, puolikas itse tehty kokojyväsämpylä + sipaisu levitettä

jälkkäri: suklaakeksi, kolme irtokarkkia

iltapala: rypäleitä kourallinen, puolikas itse tehty kokojyväsämpylä + sipaisu levitettä, kurkkua, vettä

Liikunta: noin 40 min. intervalliharjoittelu sauvojen kera mäkisessä maastossa ylämäet juosten ja alamäet palautellen, venyttely ja vähän reisilihasliikkeitä

Syömisten suhteen ei ollut optimipäivä, normaalisti kartan kaikkia eineksiä (vrt. nuo nakit), liikunnan suhteen oli vuorossa lyhyemmän harjoituksen päivä, normaalisti liikun kerralla pitempään. Ja painoa on mitä tiputtaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän