Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Sektion jälkeen ei maistu ruoka...
14.04.2008 |
sektiosta nyt 12pv ja tuntuu että en saa syötyä mitään... ei edes herkut maistu. Juoda yritän, mutta sekin joskus hankalaa... pitä yrittää imettää ja maitoa tulee vähän... koska tämä olo kohenee?
Kommentit (2)
Taisin jopa aloitusken tehdä siitä aikoinaan aaveellä. Siis ruokahalu meni sektion jälkeen, ei millään maistunut. Jatkui aika pitkäänkin... Yritä vain syödä järkevästi, eikä ruokahalusi mukaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ei vaan maistu tai jos otan esim leivän niin puolessa välissä leivän syöntiä alkaa kuvottamaan niin paljon että en jaksa syödä loppuun...
hmm... ehkä tämä tästä
ap