Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sektion jälkeen ei maistu ruoka...

Vierailija
14.04.2008 |

sektiosta nyt 12pv ja tuntuu että en saa syötyä mitään... ei edes herkut maistu. Juoda yritän, mutta sekin joskus hankalaa... pitä yrittää imettää ja maitoa tulee vähän... koska tämä olo kohenee?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan maistu tai jos otan esim leivän niin puolessa välissä leivän syöntiä alkaa kuvottamaan niin paljon että en jaksa syödä loppuun...



hmm... ehkä tämä tästä



ap

Vierailija
2/2 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin jopa aloitusken tehdä siitä aikoinaan aaveellä. Siis ruokahalu meni sektion jälkeen, ei millään maistunut. Jatkui aika pitkäänkin... Yritä vain syödä järkevästi, eikä ruokahalusi mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla