Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten saisi omaa parannettua omaa itsetuntoa niin, ettei jännittäisi niin ihmisten seurassa? EV
Kommentit (5)
Vanhenemisen hyvä puoli on se, että tulee kyky ajatella noin. Silti jännitys vain tulee ja menee jopa hermosto-oireiksi, eli tulee vapinaa ym.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei ne hirveästi välitä siitä, mitä muut tekevät. ;)
sensitiivinen persoona :).
On mukava huomata, ettei tärise ollenkaan ja siten on huomattavasti helpompaa keskittyä itse asiaan.
T. 6
Alue: Aihe vapaa
ei sun tarvi olla parmpi kuin olet, eikä sua saa verrata muihin ollenkaan, koska sinä olet sinä ja ne muut on muita. Jokaisella on oikeus olla sellainen kuin on.
Saat jopa jännittää jos haluat. Mutta ei ole pakko, jos et halua.