Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka maksoi synnytyksestä tulleen sairaalalaskusi?

Vierailija
02.12.2008 |

.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän että ensimmäisen lapsen laskun maksaa sossu. Mutta sen jälkeen voisi jo vähän miettiä tuota perheenlisäystä vähän tarkemmin. Siinä vaiheessa jo tietää että kulut vaan tuosta kasvaa.

Ei ihme että täällä keskustellaan päivästä toiseen siitä että kotihoito on ihan vaihtoehto kelle tahansa, kyllä sitä aina pärjää. Juu, kun on tottunut alusta asti siihen että aina löytyy joku muu joka kaivaa kuvettaan kun laskuja tulee.

Vierailija
62/75 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan tullut edes ajatelleeksi, että joku muu sitä olisi voinut maksaa? Käsittämätöntä... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä saa. Ilmeisesti jotkut kunnat / kaupungit kannustaa noilla lapsentekoon ja jossain käytössä joku pieni rahalahjoitus pienokaiselle.

Lahdensedulla ei mitään. Kaikki omaan piikkiin vaan. Ja itse taisin maksaa molemmat laskut...

Kai muuallakin saa 3 päivää ilmaiseksi eli olla kaupungin piikkiin.

22

ei sitä kuntalisääkään kht:een kai näy eikä kuulu.. onneks muutin pois vaikka aina tulen lahelainen olemaan henkeen ja vereen.. :)

Vierailija
64/75 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisistä rahoista miehen kanssa siis...

Vierailija
65/75 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhdenkin perheen, jossa on tärkeintä se että rahaa saa aina _jostain_. Ei nyt yksittäistä laskua voi mihinkään kelaan viedä, mutta periaate heillä on että aina joku muu maksaa: anoppi, kela, sossu, sisko, pikavippi, liitto, opintotuki, ihan mikä tahansa kunhan itse ei tienaa mitään verotettavaa töistä. Tekevät pimeitä töitä että maksimoivat hyödyn.

Vierailija
66/75 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni summa oli n.100e ja olin sairaalassa yli viikon.

Vierailija
67/75 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ärsytti vielä kun menimme sairaalaan 23.30 eli puoli tuntia ennen vuorokauden vaihtumista, ja silti laskutettiin koko vuorokaudelta.

tän takia mä meninkin vasta 00.05.. lapsi syntyi 1.13.. pihi kun olen :)

Vierailija
68/75 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse maksettiin. Oltiin vielä perhehuoneessa, joten lasku oli reippaasti yli 300 e.

Vierailija
69/75 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi sossu.. mulla oli "tulot" silloin noin 500e/kk. Toka menikin sit ulosottoon ja siellä se edelleen kasvaa korkoa :)

Vierailija
70/75 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosku ei taida noita maksaa. vuokralla kun asutaan niin taloyhtiö kyllä hoitas jääkaapin. pesukoneen hajottua olis vaan käytävä kellarissa pyykillä. lapselle voi suksia sun muita pyytää synttäri/joululahjaks. tai osta käytettynä. imuri ostettas varmaan käytettynä tai tosi halpa uusi.

Entäs kun hajoaa pyykinpesukone, imuri, jääkaappi? lapselle pitää ostaa sukset,luistimet? Sossuun vaan...jep,jep.

Vierailija
71/75 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä Mäntsälässä kunta mitään tarjoa.

Vierailija
72/75 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tämä mamma kotiutunu kirpparilta.

tytölle ostin 3 bodya + tonttunallen ja paljon muita joulukoristeita hintaa kaikelle tuli n.10€

näin köyhät äidit shoppailee :D

Vierailija
73/75 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisiä laskuja maksellaan yhdessä omilta tileiltämme, yhteistä tiliä ei ole.

Vierailija
74/75 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta maksaa tuhansia euroja jokaisen uuden kansalaisen maailmaantulosta. Ja sitten jotkut kehtaavat vielä voivotella jotain muutaman sadan laskua.

Vierailija
75/75 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajan sairauskuluvakuutus.