Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jestas tota Amazing Racen Weavereita. Miten ne voikin olla noin ärsyttäviä?

Vierailija
13.04.2008 |

Ja haukkuvat muita selän takana, ihan kuin noi muka olisi jotenkin parempia ihmisiä kuin muut. Ja se niiden " Jeesus auta, Jeesus sitä ja tätä" ärsyttää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo kyllä eivät ansaitse. Kaksinaamaisia pyrkyreitä.

Vierailija
2/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan Weaverit haukkui mm. niitä Paoloita (mm. siitä, kun perheen isä on roskakuski), samoin niitä viikko sitten tippuneita siskoksia.

Linzit kyllä haukkuu noita Weavereita, mutta Bransenit ei. Mutta kyllä nuo Weaverit voittaa haukkumisessakin Linzit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oma mielipiteeni on, että Paolot ja ne neljä hirviömäistä siskosta ansaitsivatkin haukkuja..tämän kauden ehdottomasti rasittavimmat tiimit olivat, kun riiteli KAIKESTA joka hetki ja joka sekunti!!! Eivät Weaverit voita, mutta kyllä voiton ansaitsisivat! :) Toki pidän myös Linzeistä ja Branseneistakin, mutta juu..kaikki menee tyylillään ja te, av-mammat, voisitte pitää isot leipäläpenne kii, jos sieltä ei tule muuta kuin haukkuja... ;)

Vierailija
4/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Paolot oli just parhaita, minkäs ne italialaiset itselleen voi. Muita mun suosikkeja oli se New Orleansin poppoo (nimeä en just nyt muista), Aieollot (ne Bostonin pojat) ja se perhe, missä oli se pikkutyttö.

Noista jäljellä olevista Bransenit ja Linzit on parhaita.

Vierailija
5/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen sitä mieltä, että haukutte Weavereita turhan takia..ei ne niin pahoja ole kuin mitä täällä annetaan ymmärtää... :) Jäljellä olevissa tiimeissä on kyllä jokaisessa muutamia ihmisiä joista pidän(Weavereissa Rolly, Linzeissa Meg ja oikeastaan koko Bransenin tiimi on ihan ookoo..isi vaan vähän blääh..) En ole virallisessa mielessä " uskis" , mutta en ateistikaan..uskon omalla tavallani ja jos se on jollekin ongelma niin sille en mitään voi... ;P

Vierailija
6/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkäs oli muuten suosikkeja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi