Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cerazette - kyssäri

Vierailija
13.04.2008 |

Varmaan näistä pillereistä on kyselty jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta kysynpä taas kun en jaksa etsiä...

Eli siis miten teillä muilla vaikuttanut haluihin, entä kykyyn saada orgasmi??

Itse olen vasta vajaan kuukauden käyttänyt, pientä vuotoa on ollut välillä, ja haluja ei ollenkaan. Ja kauhukseni huomasin että seksi ei tunnu miltään! Orgasmia ei meinaa millään saada, ja kun lopulta saa, on se kamalan pinnistelyn takana ja siinä kestää KAUAN ! Ja on tosi laimea. Johtuuhan tämä pillereistä, johtuuhan?! Meinaan lopettaa jo tän kuukauden jälkeen jos tää tällaista on nyt sitten koko ajan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen syönyt Cerazettejä nyt melkein vuoden, lääkäri totesi kylmästi että jos nämä eivät sovi niin ole ilman. :( Kaikki muut minipillerimerkit on siis kokeiltu, yhdistelmäpillereitä en voi syödä. Joten " päätin" , että Cerazettet olkoon sitten.

Seksihalut ovat olleet todellakin kadoksissa, tiedä sitten, johtuuko se näistä pillereistä. Orgasmin saan edelleen yhtä helposti kuin ennenkin, tosin vaikka orgasmi on yhtä voimakas kuin aina, ei seksi silti jaksa kiinnostaa...

Koita kestää pari kuukautta ja kokeile sitten jotakin toista merkkiä, jos mahdollista. Omalla kohdallani Microlutonit olivat todella hyvät vuosia sitten mutteivät enää jostakin syystä sovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän