Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAPPU JA JANI PUTOSI Keskustelut tänne

Vierailija
13.04.2008 |

Olipa yllätys.. ! Tosin,itse äänestin Joonasta ja Katia eli olen ihan tyytyväinen,mutta olisin suonut Maria Lundin putoavan: /

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kato enää...

Vierailija
2/37 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli jonkin aikaa hauskaa mut ei enään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaista pelleilyä viitsi katsella Erkkikään.

Vierailija
4/37 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse äänestin Mariaa ja Mikkoa, pidän heitä ylivoimaisesti parhaina tanssijoina. Mutta Vappua huonompia ovat Hytönen ja Kaikkonen.

Vierailija
5/37 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eks lössi äänestäny sitä sen takii ku oli " salannu" tanssitaustansa.

Vierailija
6/37 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistää tippumisensa varmaan osittain siihen typerään Iltalehden uutisointiin..

Vierailija
7/37 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui tämän sarjan katsominen - on ollut mutenkin jotenin valju ihan alusta asti. Eipä tarvitse enää katsoa. Siispä Huippumallit ensi viikolla. PRKL!!!!

Vierailija
8/37 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työsuhdekännykkä, joten en voinut itse äänestää. Minusta olisivat voineet vaikka voittaa.

Vierailija
9/37 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vanhat tanssithan lukee esittelyssä!!! Pitänee sanoa kuten Ike että MEDIAn vika.

Vierailija
10/37 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi katella enää.

Vierailija
11/37 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän väitettiin, että Vappu oli salaillut tanssimenneisyyttänsä, vaikka niin ei todellakaan ollut. Lueskelin Iltalehden forumia silloin ja aika paljon oli kirjoittelua, että jaaha, VAppu huijannu, en äänestä sitä enää.

Että KIITTI VAAN ILTALEHTI. Omalta osaltasi.

Vierailija
12/37 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tanssi kilpailu ja nyt tanssioita tippuu niin väärästä päästä et huh huh!!! Voi Vappu parka, mä oon niin sori!:)

Vierailija
13/37 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, Vapun putoaminen tuli ihan puskista. Tyhmää, että se " Kanki" edelleen kuvioissa, oli hauska vitsi pari viikkoa, mutta nyt pelin edetessä todella tyhmää, että yksi menee kepulaisten äänillä viikosta toiseen.

Vierailija
14/37 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Harmittaa, Vapun putoaminen tuli ihan puskista. Tyhmää, että se " Kanki" edelleen kuvioissa, oli hauska vitsi pari viikkoa, mutta nyt pelin edetessä todella tyhmää, että yksi menee kepulaisten äänillä viikosta toiseen.

Vierailija
15/37 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen tykännyt Joonaksesta ja Katista hirmuisesti,eikä Kangen äänet ole pelkästään kepulaisilta,meikäläinen tippaakaan politiikasta kiinnostuneena on antanut joka viikko Sutulle ja Antille ääniä : )

Tällä(kin) viikolla Sutun ja Antin tanssi oli ainoa joka sai sekä minut että miehen hymyilemään ihan vaan hyväntuulisuudesta heidän tanssiaan katsellessa,ja olihan se Antti ihan oikeasti kehittynyt.

Vapun " mukasalattu tanssimenneisyys" aivan varmasti vaikutti äänestykseen,mutta en usko että se on noin yksioikoista,moni vaan ajattelee kuten meikäläinen että äänestää ihan periaatteesta noita todellisia amatöörejä ja toisekseen vakiotanssissa äänisaalis on varmaaan laimeampi koska nuo lattarit ovat tietty näyttävämpiä,vaikka olisikin jotain tekniikkavirheitä.

Ja Maria Lundin paria käy sääliksi,nainen vaikuttaa ja on kylmä kuin kala,ja hänen sekä parinska kylmät välit aisitiutuvat ihan kotisohvalle asti.

Vierailija
16/37 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna kukaan itseään kunnioittava tanssinope ei lähde ohjelmaan mukaan, kun taitoa ei arvosteta, vaan jotain ihan muuta..

Vierailija
17/37 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin oikein, että Joonas sai jatkaa, ihan jo pelkästään Jorkin kiusaksi! Ja sitäpaitsi, joku niin narisi, että ollut vaisu tällä kaudella koko kilpailu, niin nythän tulee sitä väriä, kun ennen harrastaneet ja muut hyvän rytmitajun omaavat aerobikkarit putoaa. Toivottavasti ensi viikolla putoaa Matinsalo!! Idioottimaista, että sarjassa on edes tyyppejä, jotka aiemmin harrastaneet jotain tanssiin viittaavaa edes. Ja sitten osa on kankia. BRAVOOOOOOOOOO Antti ja Joonas!!!!!!!

Vierailija
18/37 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti on ihan symppis ja jopa kehittynyt VÄHÄN tanssissa, mutta kyllä nyt putosi aivan väärä pari. Sanoin lapsillekkin, että koko ohjelma on mennyt ihan naurettavaksi pelleilyksi... Pitäähän sen olla viihdettä, mutta tää on oikeesti nyt jo huipputyhmää!!!!

Ymmärrän vallan mainiosti Vapun harmituksen.

Vierailija
19/37 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sanoin lapsillekkin, että koko ohjelma on mennyt ihan naurettavaksi pelleilyksi... Pitäähän sen olla viihdettä, mutta tää on oikeesti nyt jo huipputyhmää!!!!

Ymmärrän vallan mainiosti Vapun harmituksen.

Vierailija
20/37 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mutta Joonas on sama jäykkis ku aina eikä mun mielestä ois ollu jatkoon pääsyn arvonen. Vapun putoaminen on kyllä niiiiin väärin että oksat pois :( Plääh, alkaa mennä maku koko jutusta.

Pahin mahdollinen lopputulos tässä on, että Hytönen ja Kaikkonen on finaalissa ja siltä tää alkaa pahasti näyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi