Onko turvallista polttaa kynttilöitä vakan alla?
Kommentit (17)
Onko turvallista polttaa savuketta molemmista päistä?
Kunhan ei polta kynttilää molemmista päistä.
Kokeilin mitä tapahtuu. Nyt ainakin savua tulee vakan ja pöydän välistä niin hemmetisti. Laitan takkapuita päälle painoksi ettei saavuttaisi niin paljon ja lähden käymään kaupassa.
Mulle aina nuoruudessa opettajat sanoi että en saa pitää kynttilää vakan alla :D Tiedä sitten ymmrärsinkö oikein. Ajattelin sen tarkoittavan, että en saa piilottaa osaamistani vaan se pitää tuoda esiin.
Minulla kynttilä vakan alla. Nähtävästi loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Mulle aina nuoruudessa opettajat sanoi että en saa pitää kynttilää vakan alla :D Tiedä sitten ymmrärsinkö oikein. Ajattelin sen tarkoittavan, että en saa piilottaa osaamistani vaan se pitää tuoda esiin.
No oletko tuonut?
Mikä se vakka on? Hapettomassa tilassa kynttilä kyllä sammuu samantien
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko tuonut?
It's a lifelong journey ;D
Nämä typeryydet vain paranevat- not!
On turvallista. Jos taas kynttilän ottaa pois vakan alta ja antaa sen loistaa niin kirkkaana kuin se vain voi loistaa, monet tulevat kateellisiksi.
Vakan alla se sammuu, joten ei siitä mitään vaaraakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
On turvallista. Jos taas kynttilän ottaa pois vakan alta ja antaa sen loistaa niin kirkkaana kuin se vain voi loistaa, monet tulevat kateellisiksi.
Tämäkin on totta
Vierailija kirjoitti:
Vakka kantensa valitsee.
Kynttilä parka, jää yksin kun vakka lähtee kannen matkaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakka kantensa valitsee.
Kynttilä parka, jää yksin kun vakka lähtee kannen matkaan...
Jää loistamaan
Tavallisempaa on nostaa kissa pöydälle.