Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PPH.n kysymys teille vanhemmille?

Vierailija
02.12.2008 |

Kaipaatko äiti tai isä, muistamista esim. jouluna minulta? Toivoisitko siis että minä annan teille jonkun lahjan, kukan tms.?

Ajatteletko minun toivovan jotain teiltä ?

:)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovista ja ikkunoista.

Lasten kanssa voisit askarrella jotain hyödyllistä pukinkonttiin.

Vierailija
2/12 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kaipaa, mutta kiva yllätys se on

luulen samoin olevan myös toisinpäin?.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kuitenkin häntä muistan!

Vierailija
4/12 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ktyllä jtoain .

Vierailija
5/12 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään lahjaa, hyvän joulun toivotus ja vaikkapa koko perheelle joulukortti lämmittäisi sydäntä. Tarkeinta on, että hoitaa lastani hyvin. Se on parasta mitä minulle ja meille voi lahjaksi antaa.

Hoitajaha voi toivoa lahjoja, riippuen hoitajasta, mutta ainakin itse muistan hoitajaa jos koen hänen tehneen työnsa hyvin. Ilolla ja suurella sydämellä annan hoitajalle lahjan.

Vierailija
6/12 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pienet palkat perhepäivähoitajilla on

-sen sijaan olisi tosi kiva, jos hoitaja auttaisi lasta tekemään jonkin oman lahjan vanhemmille, niin että lapsi saisi kokea antamisen ja yllättämisen ilon

- itse tietysti tuon jotain "yleistä", kukan, suklaata, tms. en mitään henkilökohtaista lahjaa, kun en silta kantilta hoitajaa tunne

Vierailija
7/12 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joululahjaksi hoitolastenne vanhemmilta?

Vierailija
8/12 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankin toki tulee hyvät joulut toivotettua.

Olin todella ihmeissäni, kun pph antoi lahjan lapselle (pienen pussin). Se kyllä hartaudella jouluna avattiin ja muistettiin tätiä, varmasti iloa tuli sen parin euron edestä jaettua. Minusta oli aivan ylimääräistä. Mutta kieltämättä tuli lapselle iloinen olo. Vanhemmille en todella toivo mitään!

Tärkeintä minulle on, että joulua valmistetaan yhdessä lasten kanssa hoitopäivien aikana.

Vierailija
9/12 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksistanne :)

Meillä lasten kanssa tehdään paljon jouluisia asioita ja minä olen kyllä antanut vanhemmillekin aina jonkun pienen joulumuistamisen. En kallista enkä hienoa, mutta kuitenkin.

Samoin lapsille olen aina jotain pientä antanut.

Itse hoitajana en odota lahjoja mutta olen huomannut että mieltäni lämmittää joulukorttikin :) ja toisaalta taas jokunen vanhempi ei ole edes toivottanut hyvää joulua jolloin mieleni oli hiukan apea. Kuitenkin olemme perheiden kanssa niin läheisesti tekemisissä ja varsinkin lapset ovat minulle läheisiä :)

Vierailija
10/12 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä annan pph:lle lahjan ja pph lapsille jotain pientä. Molemmat muistavat joulukortilla toisiaan.

Vierailija
11/12 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta riittää, että opetan heille jouluisia loruja ja lauluja, askartelen heidän kanssaan jouluisia juttuja, kodissamme on joulun tuntua jne.

Itse en odota mitään lahjaa, mutta sana kiitos olisi kiva kuulla... edes jouluna.

Vierailija
12/12 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan jotain pientä hoitolapsille. Minusta on kivaa muistaa heitä jouluna. Itse värkkään kortit. Vanhemmilta en toivo mitään, mutta aina olen saanut :) Mieluiten jotain syötävää tai juotavaa. Tuota pikkukrääsää tahtoo kertyä nurkkiin jo muutenkin. No, toki kynttilät yms. käyttötavara on ihan mukavaa saada lahjana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi